Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 5207 ggr
Gaiezza
11/5/12, 5:44 PM

Skämt ut mig totalt.

Idag så när jag skulle springa till lektionen (Jag var försenad) så skulle jag gå ner för trappan så snabbt som möjligt. Dumt gjort… Exakt ALLA 9:or sitter där nere och klantig som jag är så ramlar jag och gör världens största faceplant… Alla börjar ju såklart asgarva och jag tyckte att det var så sjukt pinsamt.. Han ju liksom skämt ut mig för skolans snyggaste killar :( Sen råkade jag slänga en bok på en lärare..

Bacon, svaret är bacon. 

Annons:
Quenzi
11/5/12, 5:51 PM
#1

Skämde nyss ut mig med…

PJUM

sinfang
11/5/12, 6:18 PM
#2

Förstår att det känns jobbigt att skämma ut sig. Och man tror att ALLA kommer att komma ihåg detta hur länge som helst

Vågar påstå att jag tror det stämmer, men med vissa skillnader. För efter en tid så kommer du kunna se tillbaka på det hela och skratta eller åtminstone småle åt dig själv. Det är ju inte hela världen! (Så länge du inte gjorde dig illa). Tänk att du bjuder på det!

Dom andra, niondeklassarna däremot, kommer antagligen - och med all rätt - att skämmas över sig själva när de en dag blir vuxna, för att de inte gick fram och undrade hur det gick och ifall du ville ha hjälp.

Ofta ångrar man sådant man inte gjorde, mer än sånt man gjort.

Mvh

Holtan
11/5/12, 6:36 PM
#3

Eller så använder du det hela som ett roligt samtalsämne för att prata med eller att komma nära dessa snygga killar ;P Använd det som något att bryta isen med om du tycker att det är pinsamt att prata med dem, vilket det kan vara. Att skratta om något är väll de bästa sättet att bryta isen och inleda ett samtal.

Vem vet, en dag kanske de blir er förklaring om hur ni träffades ;)

För de andra så gör jag pinsamma saker varje dag om de är till någon tröst :P Jag går oftast in i saker eller säger något pinsamt. Nu för tiden är de ingen som blir chockad när jag gör bort mig utan jag skrattar med dem och jag är bara känd som allmänt klumpig ;P

Gaiezza
11/5/12, 6:41 PM
#4

Och grejen är att jag har världens crush på en av killarna…

#Det gjorde faktiskt ganska så ont :S

Bacon, svaret är bacon. 

Holtan
11/5/12, 6:43 PM
#5

Okej ja de kan ju vara pinsamt, men de är inget han kommer att gå och tänka på varje dag :)

Usch hoppas de gick bra i alla fall och att du inte gjorde dig allt för illa :/

Elsa98
11/5/12, 7:51 PM
#6

Jag är mest intresserad av hur du råkade kasta en bok på en lärareOskyldig

broccoli, hockey, longboard, astronomi & mat Hjärta

Annons:
Geru
11/5/12, 7:52 PM
#7

#6 Jag med:D

Alla gör dock pinsamma saker ibland :) Bara stå för det:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Gaiezza
11/5/12, 8:22 PM
#8

#6 Jag blev arg på en lärare nät H*n frågade om jag var efterbliven och käkade medicin samt att jag inte hade några bra föräldrar. Skulle kasta den i väggen och gå ut men "missade" och så fick han den på bröstkorgen/huvudet…..

Bacon, svaret är bacon. 

Elsa98
11/5/12, 8:25 PM
#9

#8 Det var h*n värd :$

broccoli, hockey, longboard, astronomi & mat Hjärta

Gaiezza
11/5/12, 8:29 PM
#10

#9 Verkligen! Det är inte första gången h*n säger det.

Jag "råkade" även slänga upp skåpdörren på honom ;)

Bacon, svaret är bacon. 

Elsa98
11/5/12, 8:30 PM
#11

#10 hehe bra där ;)

broccoli, hockey, longboard, astronomi & mat Hjärta

LillaBenice
11/5/12, 11:13 PM
#12

Haha kan försöka få dig på bättre humör med vad ja råka göra idag, Där jg går i skolan, är de halkbanan oh sådär , många som tar körkort är där oh även militär polisen osv ibland oh kör på banorna . Idag ar de polisen som var där , Vi satt i stora huset i datorsalen , när ja går oh ska prata med min lärare i en annan barack, Ja kastar upp dörren ganska hårt , oh där stog en polis, rätt på sig fick han döören , stog ett 20 tal till där oh alla börja skratta .. Sen va ja tvungen oh gå mellan alla.. Oh dom bara skeatta! De va riktogt pinsamt! Men ja kan ändå skratta åt de.. Jamenar hur många har blivit titalt utskrattade av lver 20 snutar.. Haha

Perly
11/5/12, 11:22 PM
#13

#12 frågan är om dem skratta åt dig eller kracken som fick dörren på sig Flört

Alltid Oavsett

Annons:
LillaBenice
11/5/12, 11:23 PM
#14

Åt mig! Ja lovar , dom kolla as mycke på mig! För ja vart helt knallröd i ansiktet också! ;)

Perly
11/5/12, 11:27 PM
#15

Hm du råka inte veta om dem har kameraövervakning, skulle vilja se de där SkrattandeOskyldig

Alltid Oavsett

LillaBenice
11/5/12, 11:29 PM
#16

Hahaha ja har faktislt ingenaning , tror ja sett någon skylt om de någonstans men just där man går in tror ja inte de :p haha jadu, ja skulle vilja se de också , klämde ur mig ett OJ!!!… Förlåt! Hahahaa tog typ 5 sek innan ja sa förlåt haha

Perly
11/5/12, 11:33 PM
#17

Du får ta o kolla upp det Oskyldig Måste varit en road jäkel som kollat banden isåfall Skrattande Får hoppas han tog det bra, annars blir du väl stoppad första dagen i trafiken med böter för vorslöst dörröppnande Tungan ute

Alltid Oavsett

LillaBenice
11/6/12, 7:03 AM
#18

Hahaha ja :p kännss bra när ja går fordonslinje också, kommer ju köra lastbil om typ 3 år haha

Juliaskaniner
11/6/12, 2:55 PM
#19

Gjorde faktiskt en liknande sak, jag halkade på isen när en jättesnygg kille gick bakom haha, tog mig upp gjorde jag knappt heller, för det var ju is överallt hahaha! Hoppas det känns lite bättre när du inte är helt ensam ;-) och det går att skämta bort. Jag sa att jag bara skulle smaka på isen, om det var godkänt ;-) gör samma sak du! Nästa gång du går förbi kan du säga typ- golvets smak fick godkänt! ;-)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Pelzi
11/7/12, 1:53 PM
#20

ts vad sa läraren då när du slängde boken på han ? :P

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Annons:
Gaiezza
11/7/12, 2:36 PM
#21

#20 Han han inte säga så mycket innan jag slänge igen dörren. Dörren sprack btw ;)

Bacon, svaret är bacon. 

Elsa98
11/7/12, 4:02 PM
#22

#21 ohhh Cool

broccoli, hockey, longboard, astronomi & mat Hjärta

Gaiezza
11/7/12, 4:44 PM
#23

# Usch, jag låter ju som värsta aggresiva idioten nu. Jag säger bara att jag så sjukt arg på honom. Är annars en lugn människa ;)

Bacon, svaret är bacon. 

Jojaton
11/7/12, 5:39 PM
#24

Jag har trillat med huvudet före ut ur en stadsbuss mitt inne i centrum. Var ju sådär lagom kul, men det är sånt som händer - och även om just detta kanske inte händer alla, så skämmer alla människor ut sig någon gång. Det är inte så farligt som man kan tro, och ofta uppfattar inte andra det som riktigt så pinsamt som man själv tycker att det är!

Johanna - Instagram

Sarah!
11/7/12, 5:44 PM
#25

haha (förlåt) men stackars dig, VET hur det känns att skämma ut sig totaltSkäms

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

[MiniPim]
11/7/12, 6:13 PM
#26

Vilken puckolärare! .________.

alicekanin
11/7/12, 7:10 PM
#27

Haha för några dagar sedan så hade mammat skussat mig så skulle jag snedda över en gräspätt typ. Haha det var ingen gräsplätt utan en LERPLÄTTl! Men det såg jag ju inte (dum som men är) så sneddade ju över där och halkar! Och såklart så har det precis gått av massa elever ur en buss och alla ser mig när jag failar. Sen så sa typ alla:

- Såg dig när du rammla.

Haha men som tur va så började mamma sent så hon kunde komma med nya byxor :D Haha det händer ju alla men det känns alltid jobbigt för stunden xD

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

Annons:
[rocklover]
11/12/12, 4:56 PM
#28

ooohhh…pinsamt…

idag så hände typ jordens pinsamaste sak. jag höll på att prata med mig själv och vår nya vikarie fick syn på mig…hon kollade skit konstigt på mig!!!

Upp till toppen
Annons: