Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 40837 ggr
Sara1214
2013-06-19 21:15

Frågor tjejer och killar:)

Killfrågorna först. 1. Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt! 2. Är det viktigt att din tjej är populär och snygg. 3. Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp? 4. Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden? 5. Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:) Tjejfrågorna! 1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt! 2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg. 3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp? 4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden? 5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
Afturelding
2013-06-19 21:29
#1

Jag är bisexuell, så jag vet inte om jag kan svara på båda, men jag tar väl den här först.

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Omtänksam, en romantisk anda, intellekt, självständighet, djurintresse, kreativitet och ett gott sinne för ekonomi.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Tja, jag måste ju tycka att han är attraktiv i alla fall. Men popularitet bryr man sig inte om när man är så gammal som jag ;)

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Det är viktigt att han inte har det. Jag tycker det är så fruktansvärt avtändande.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
Nej, det spelar ingen roll.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:)
"hur snygg" tycker jag är en konstig fråga. Min sambo är i mina ögon den snyggaste mannen som finns :) Lite hull på kroppen, inga markanta muskler, skägg, och snygga tatueringar. Någorlunda bra klädsmak (enligt mig) är också trevligt, jag gillar välklädda män :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Nwmo
2013-06-19 21:44
#2

1. Idk 2. Hon ska inte direkt vara en gorilla på en enhjuling. Smink uppskattas. 3. Nej? 4. Nä 5. Bryr mig inte så mycket om utseendet, men.. Orkar inte förklara.

- Emil

Juliaskaniner
2013-06-19 21:45
#3

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Trevlig, busig, förstående, omtänksam, kan tänka sig för, gilla djur, ha respekt för mig, kunna hålla koll på pengar osv.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Absolut inte. fast snygg bör han ju vara så han är attraktiv liksom

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Nej, då känner jag mig tjockare :(

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
absolut inte, är lite gulligt med killar som är "orörda" ;)

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
går inte att säga hur snygg nån ska va.. men skrev på första frågan :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

LLLINN
2013-06-19 21:48
#4

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt! Alltså jag blir kär i helt olika sorters killar men grundegenskaperna jag tycker är viktiga är väl att han ska vara ödmjuk och empatisk, ha humor, vara lagom beskyddande över mig och kunna prata pm känslor. Och gilla djur såklart! 2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg. Nja, vill svara nej men om jag ska rannsaka mig själv måste jag nog erkänna att det nog ändå är ganska viktigt. Åtminstone att han är snygg. Jag måste attraheras fysiskt av min kille, annars är det ju bara en vänskapsrelation. 3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp? Ja ganska. Det hör till mitt svar på fråga 2, om den fysiska attraktionen. Dock hellre för smal än för tjock! (Ja jag är medveten o att jag är ytlig och försöker bättra mig!!) 4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden? Nej. Det är ett plus om han har förlorat oskulden och helst ska han veta hur man kysser (rejält avtändande med en dålig kyss) men om man redan är kär i killen faller det sig nog naturligt :) 5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:) Alltså är man kär i killens personlighet så tycker man ju att hans utseende är skitsnyggt, men jag går ju inte fram och t.ex. flirtar med killar jag inte finner fysiskt attraktiva. Så killar med bra utseende har större chans att f mig på kroken, ja! (Pratar alltså om innan man lär känna varandra)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Frosstis
2013-06-19 22:05
#5

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Snäll, OMTÄNKSAM, självsäker och inte blyg (tyvärr passar inte det in på min kille hehe). Vill att de liksom ska gilla MIG, och ingen annan. Vilja visas med mig överallt och vilja ta med mig till olika sängen, och gilla att mysa och kyssas ^^

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg. Nej! Personligheten först.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp? Nej, men jag skulle inte kunna vara ihop med en väldigt mullig (tänker han där i iCarly hahah) men det är jättebra om han är vältränad :)

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden? Nej!!

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:) Är man kär i hans personlighet är man kär i hans utseende!

[DvärghamsternArvid]
2013-06-19 22:14
#6

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Han ska vara snäll och omtänksam. Han får gärna vara gosig och ha bra humor. 
Han ska vilja göra mycket med mig, som att gå långa promenader!

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Han behöver absolut inte vara populär! Själv är jag absolut inte ''populär'' så han får gärna vara som mig - en ''vanlig'' kille :) han behöver inte vara snygg, men han får ju se rätt bra ut, vill ha en söt kille.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Absolut inte.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
Nej, helst det motsatta, han får gärna vara lika oerfaren som jag. Japp, jag är forever alone…

**5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
**Han behöver absolut inte vara skit snygg, men gärna söt. Jag ska tycka om både utsida och insida. 
Min kille ska vara kort. Jag är kort och vill gärna ha en kille som är kort för sin ålder. Jag vill inte ha en kille som är mer än 1 år äldre än mig, högst 1 år äldre, och minst 2 år yngre. Vill helst vara ihop med en 98:a faktiskt. (är 97:a)

:)

Annons:
Workingdog
2013-06-19 22:59
#7

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Rolig, omtänksam och absolut inte typen som dömmer utan någon som finns där oavsett vad det är. 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Populär, nope. Snygg, nja. Om man gillar någon så tycker man ju automatiskt att personen i fråga bli snygg. Och oftast är det ju det man reagerar på först.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Med tanke på att min pojkvän inte har en så värst vältränad kropp (alltså massa muskler osv) så nej.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
Samma som ovan, min pojkvän hade aldrig kysst någon och är oskuld så nej.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:) 
Alltså utseendet är ju inte det som betyder mest. Men jag menar jag vill ju vara attraherad av min kille, annars så spricker ju själva grejen. Men jag vill att min kille ska vara sig själv, våga vara sig själv runt mig. Men även omtänksam, rolig, romantisk och ja, jag vet inte riktigt haha

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

RobinEH
2013-06-20 00:26
#8

1, Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Utåtriktad, trevlig, omtänksam, humor, kramglad, originell, pålitlig, tar diskussioner, står upp för sig själv, tar utbildning/jobb på allvar m.m.

2, Är det viktigt att din tjej är populär och snygg.

Nej. Populära tjejer kräver ofta mycket uppmärksamhet och är allmänt krävande. Självklart är det en fördel om tjejen är snygg, men är man kär så är man kär och det beror oftast inte på det yttre.

3, Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp?

Nej. Stora bröst ökar risken för ryggproblem samt att gravitationen gör sitt med åren. Däremot så skulle jag nog inte finna någon som ser ut som en säck potatis som så attraktiv, utan jag föredrar lite mer atletiska kvinnor.

4, Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Definitivt inte. Förstår inte varför man skule ha som krav att tjejen kysst eller haft sex med någon annan innan. Vill man se till att tjejen haft kul innan hon blir fast med en eller?

5, Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:)

Under de 18 år jag levt så har jag lärt mig att jag inte har en aning om hur "min" tjej skall vara.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Tuulikki]
2013-06-20 01:05
#9

**1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
**Rolig, pålitlig, trygg, ansvarsfull, omtänksam, initiativtagande, positiv, lugn och allmänt lätt att umgås med, haha.

**2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
**Popularitet är inte ett dugg viktigt för mig, att han är snygg faller sig nog naturligt. Antingen så lägger jag märke till honom för att han är snygg, eller så blir han snygg i mina ögon för att jag tycker om honom.

**3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
**Inte det minsta viktigt, nej. Så länge han är nöjd och mår bra så. Klarar dock inte av killar som hela tiden gnäller över sitt utseende, herregud så irriterande.

**4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
**Det spelar ingen som helst roll, skiter fullständigt i vilket :P och jag hoppas inte nästa kille har några som helst krav på mig gällande det heller.

**5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
**Tillräckligt snygg för att jag ska ligga med honom ;) Nej men de enda kraven jag har utseendemässigt är att han ska vara hel, ren, fräsch. Duscha när det behövs, ha rena kläder och lukta gott lixom :) Annars ska han vara kul och enkel att umgås med, att det känns naturligt. Det är det viktigaste! Att han är trogen och att man kan lita på honom tycker jag är rätt självklart. Sen får han gärna gilla djur, i alla fall min hund. Ser gärna att han är utåtriktad och tycker om att vara social, men det är inget krav :) Pluspoäng får man om man kan sköta skola/jobb och ta bra hand om pengar och sig själv rent allmänt.

Wellcraft
2013-06-20 01:11
#10

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Svårt att säga på rak arm, men utåtriktade, sinne för humor, djurintresse, inte vara för lugn och tråkig liksom.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Popularitet skiter jag i men ja det är viktigt att han ska vara snygg.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Han ska hålla sig i form ja :)

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
Nej, sånt bryr jag mig inte om. Orörda killar är dock fett gulliga, och lite spännande nästan haha.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Ja han ska vara attraktiv för mig, kan inte förklara hur min kille ska va det märker man ju när man möter personen :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

FlutterShy
2013-06-20 03:22
#11

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Positiv, ha humor, gemensamma intressen, vänlig, jordnära.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg?
Nä :P

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Absolut inte (sedan skadar det ju inget om han har det), men vill inte ha vara med någon som är väldigt över viktig. 

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
Nä, ärligt talat bryr jag mig inte.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Ja.. alltså kan inte vara tillsammans med någon man tycker är ful. Man tycker ju personen är vacker i sina ögon sedan skiter väll jag i om du tycker han är ful.

Är bi så i mitt fall så måste det inte vara en kille jag pratar om nu utan egensaker osv gäller även tjejer. X) Sedan förstår jag inte att killarna får svara på en och tjejerna en annan, antar du att alla här är hetero?

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

nlinds
2013-06-20 07:32
#12

Jag är närmare åt det lesbiska hållet så jag svarar på killfrågorna *hehe*

Killfrågorna först.

1. Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Flummig, punktlig, snäll ,omtänksam, pålitlig, rolig,trogen, söt och vacker.

2. Är det viktigt att din tjej är populär och snygg.
Nej. Men det finns olika "snygg", det jag tycker är snyggt kanske inte någon annan tycker.. ?

3. Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp?
Kvittar vilken size på brösten, jag gillar dom flesta boobies. Fin kropp, ja absolut, men åter igen. Det jag tycker är fint kanske inte klassas som fint för någon annan (?)  🙂

4. Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
Absolut inte.

5. Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:)
Hon skall vara attraktiv enligt mig. Men som sagt, man kan börja umgås  med en person som inte är så attraktiv och sen visar det sig att "oj, den här människan är super intressant" så blir den människan attraktiv bara föra att hen är helt underbart snäll.

Anyways. min "drömtjej" är nog lite av en hard femme/ soft butch / Futch

Långt / kort hår spelar ingen roll, kanske mörkt hår (?). Dreads hade ju iof varit najs….  Vilken färg på ögonen som helst. Fint leende,  hon ska ha former (!!!), Och vara liiiiite grabbig, men ändå se ut som en tjej liksom. I sättet har jag redan nämnt här ovanför 🙂

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[Kajsaa_00]
2013-06-20 08:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Omtänksam, ödmjuk, självständig (lagom mycket), gosig, lång, snygg!😃

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Nej absolut inte att han är "populär", blir bara jobbigt då. Dock brukar dom flesta som är snygga enligt mig vara "populära". Självklart är det viktigt att han är snygg, men det är lika viktigt med insidan!

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Hehehe, måste jag svara på det häär? 😉Med handen på hjärtat, så ja. Iaf ingen jättetjockis för då ser jag ännu smalare ut brevid han. Gärna ganska lång också (Jag är ju själv 174 cm) och bara 13 (snart 14)!" Fast jag vet många långa snygga killar så det finns ju nån.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Njaa, nej tror inte det!

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Ca 175-177 cm lång, vältränad, snäll och omtänksam (gärna ett eller två år äldre för killarna som typ går i min klass leker ju (typ) med lego fortfarande hahah)

Annons:
[Kajsaa_00]
2013-06-20 08:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

😍Komsiiiii 😉

fsigge
2013-06-20 08:48
#15

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

lång, ganska smal, snäll, ingen badass, omtänksam, gärna brunett men spelar inte jättestor roll.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

nej, absolut inte det viktigaste.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

nja, jag vill inte presic ha en kille som är överviktig och ganska tjock. hellre för smal än för tjock

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

nej

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:

han ska vilja röra på sig mycket och gå och springa kanske ibland. Han ska kunna acceptera mina djur och tycka om dom. Inte så kaxig och så men inte så jätteseriös hela tiden.

Frida

Revolt
2013-06-20 09:01
#16

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt! Rolig, pålitlig, trygg, omtänksam, gosig och vill liksom vara min och kan visa det. 2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg. Bryr mig inte ett skit om popularitet, men jag vill tycka han är snygg ju. 3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp? Nej, men helst inte överviktig för jag är väldigt smal så vill inte känna mig som en spinkis breve. Men gör inget om han är lite mullig. 4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden? Det spelar ingen roll! 5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara? Bara han är snygg enligt MIG så är jag nöjd!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

knugi
2013-06-20 09:03
#17

1. Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Hon ska vara glad och frammåt,  gärna humor och fiskar hon är det ett stort plus

2. Är det viktigt att din tjej är populär och snygg.

Nej inte ett dugg på någon av punkterna

3. Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp?

Som min käre far en gång sa -"Hon kanske är fin att se på men vem fan vill leva med fanskapet"

Rent estetiskt så gillar jag 85B det är lite utav min favoritstorlek, lagomt och bra!

Men ärligt talat, tjejkroppar finns i så sjukt många olika format och former och ärligt talat så är dom flesta sjukt fina så nej det spelar ingen roll

4. Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Med tanke på min ålder så vore det nog nästintill omöjligt att stöta på någon som är okysst eller oskuld så jag ser det som att hon troligen garanterat gjort båda delar

5. Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:)

Min tjej blir den finaste oavsett om hon är smal/tjock/mullig med glasögon eller utan så hon ska vara som hon är så blir det alldeles perfekt för mig

Gimbergsson
2013-06-20 11:16
#18

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Jag kan inte säga vad en kille ska ha för egenskaper men om han har dessa kan han få mitt hjärta att stanna: Snäll, omtänksam, sinne för humor, lagom beskyddande, självständig, målmedveten, pålitlig, trygg, romantisk och trogen. 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Inte att han är populär men att jag tycker att han är snygg, ja. Men, de är han oftast då det är utsidan man ser först och sedan kan personligheten göra honom till den snyggaste man någonsin har träffat. 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Nej. Less is more som jag brukar säga. Jag tycker om en kille som är hälsosam och håller igång men han behöver inte vara ett muskelberg för att jag ska tycka om honom men han ska helst inte vara tjock/mullig/för spinkig heller.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
Det är inget måste men ska jag vara ärlig så föredrar jag mer erfarna män. Så helst vill jag att han ska ha varit med om dessa två saker tidigare men så klart skulle jag inte dissa honom om han inte varit det. Egentligen spelar det ingen roll men som sagt skulle jag föredra honom mer erfaren, det är väl därför jag attraheras av äldre killar.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Han måste vara snygg för mig som sagt. Han får gärna vara äldre än mig, gärna lång och fin i kroppen. Det är viktigt att han har en seriös sida och kan ta saker på allvar, att han kan sköta sin ekonomi och sitt jobb/utbildning. Enkel att umgås med, han får gärna tycka om att mysa och spendera mycket tid tillsammans. Sedan är det extremt viktigt med en god hygien! Även att han har någorlunda smak i kläder :) Sedan finns det många andra saker som en kille kan vara som jag attraheras av. De små individuella sakerna tycker jag egentligen allra bäst om, de saker som varierar från person till person.

stinakkarlsson
2013-07-01 20:05
#19

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

 Snäll, omtänksam, sinne för humor, lagom beskyddande, pålitlig, romantisk och trogen.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Han behöver inte vara populär, men hyfsat snygg. Men jag bryr mig ju självklart mer om insidan än utsidan.

3. Är det viktigt att din kille har magrutor och fin vältränad kropp?

Nej, men gärna vältränade muskler.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Nej absolut inte.

conadrie
2013-07-01 20:14
#20

Är bisexuell, men tar för killar då det är det jag dras till allra först. :)

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
- Trogen, lagom romantisk, pålitlig, ha sinne för humor, snäll, omtänksam, 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
- Populariteten spelar ingen roll för mig, faktiskt. Snygg och snygg är väl inget måste, man han ska ju helst kunna se någorlunda bra ut så jag kan titta på honom i alla fall ;) insidan går före utsidan dock.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
- Nej, är faktiskt inte förtjust i magrutor överhuvudtaget. Fast han får ju gärna vara smal. ^^

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
- Han ska ju helst vara erfaren när det gäller kyssar, men eftersom att jag är oskuld själv så spelar det ingen roll om han är det eller inte.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?! :)
- Som tidigare sagt, så är det ju inte det viktigaste, men jag ska ju klara av att titta på honom, så så "snygg" måste han väl vara då (är inte så kräsen av mig). Jag har ju pojkvän, faktiskt.. och JAG tycker ju att han är supersnygg, haha. Spelar ingen roll för mig om killen är äldre, jämngammal eller yngre - min pojkvän är yngre, så ja. Jag har inga krav faktiskt, då min pojkvän är rena motsatsen till vad jag "tänkte" mig från första början, förutom att han ska vara smal - blond/mellanblond, kort (ca 10cm kortare än mig), inga piercingar.

Annons:
[Tilde]
2013-07-01 20:22
#21

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Han ska vara/ha följande: Rolig, självförtroende, omtänksam, gullig, romantisk, trogen (såklart), pratig, glad.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Populär nej, men han ska ju såklart vara omtyckt - man vill ju inte vara med någon som är otrevlig och elak mot folk. Snygg i mina ögon ska han vara :)

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Nja, han ska ha en kropp som jag blir attraherad av, men att han tränar hela tiden är inget krav. Men hellre för mycket än för lite muskler. :P Jag gillar starka killar!

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Verkligen inte!

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Han ska som sagt vara snygg i mina ögon, vad andra tycker struntar jag i! Min sambo har mörkbrunt hår, långa mörka ögonfransar och riktigt gröna ögon. :) Han är ca 181 cm lång och normalbyggd (han brukade träna, men nu har han inte tid p.g.a. jobbet och det gör inte mig något). Han har tydliga kindben och bred käke, vilket jag gillar. 

Han är också väldigt beskyddande, men riktigt flamsig ibland (hans kompisar och familj frågar hela tiden hur jag står ut - haha!). Han är extremt social och trevlig också! :)

[fiskenn]
2013-07-01 20:28
#22

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

snäll, omtänksam, gosig, ödmjuk, romantisk, gilla att kramas/mysa, pålitlig, humor och det viktigaste av allt ÄRLIG. man vill inte ha en kille som ljuger för det är det värsta som jag vet!!

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

nej, verkligen inte, faller man för någon så bryr jag mig verkligen inte om han är populär eller inte. sen att han är snygg blir han ju automatisk om jag blir kär i honom. men det spelar inte så stor roll för mig iaf :)

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

nej, inte alls. men såklart att det är ett plus om han är vältränad eller har magrutor ^^

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

absolut inte, det bryr jag mig inte ens om. :)

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

min kille ska gärna vara lika i humor som mig. gilla att fiska är inte fel, för älskar det ;) han kan gärna vara lite av en "bonde" om jag säger så för själv är jag en tjej som älskar djur och natur och att vara på landet :) sen en viktig del, det är att han ska vara ärlig och våga prata om vad han känner och tycker. prata med mig om det är något som inte känns rätt så att man kan ändra på det. så man inte bara blir dumpad och inte ens vet anledningen till det heller. (som hände mig tidigare 😕)

Sugar Mist
2013-07-02 02:51
#23

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Han ska inte ha något emot kramar då jag älskar kramar, det är typ nummer ett för mig, nämen.. Snäll, inte för blyg men inte kaxig, ska gärna kunna ta initiativ till vad man ska göra. Inte ha något emot djur, men inte ha samma intresse som jag. Gärna lyssna på samma musik då att gå på konserter är det bästa jag vet och hade gärna delat det med någon.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Populär? Nej. Snygg? Det beror på. Gillar jag någon blir han typ "automatiskt" snygg, menmen, man attraheras ju ganska mycket av utseende också.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Helt ärligt hatar jag muskler och magrutor. Visst, han får vara stark, men inte synliga muskler, det är äckligt. Men smal som en sticka får han inte vara heller.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Det är ju ett plus om han vet hur man ska göra för jag har inte en blekaste aning, men inget måste heller (:

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Alltså, snyggheten har ingen roll men jag är inte för tjocka, mulligare killar. Vet inte riktigt hur "min" kille ska vara, utan alla är olika :)

-

[Plumskaniner]
2013-07-02 09:30
#24

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Han ska vara snäll, rolig, omtänksam, mysig, charmig, utåtriktad och ja, det mesta positiva haha. Vill inte precis ha en tråkig kille som slåss liksom xD

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Han behöver inte precis vara populär, men ha en del vänner iaf. Sen så ja. Han måste vara snygg, jag vill inte gå runt och tänka att han är snäll men ful eller så. Jag vill kunna säga till min kille att han ser bra ut utan att behöva ljuga. 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Magrutor är riktigt snyggt, men det är inget krav. Jag både gymmade och tränade en gång i tiden, blev för lat för det så förstår mig på folk som hellre glor på film med en cola haha. 

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Jag skulle tycka att det var lite konstigt att hitta en kille som iaf aldrig kysst någon. Där jag bor håller alla på hej vilt typ, så mja han ska inte vara helt forever alone. & nej, han kan vara oskuld, hellre det än att han legat med 30 pers.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Min kille behöver vara snygg, jag tycker om det mesta men finns vissa saker som är extra snyggt. Bl.a. tydliga nyckelben, en kropp som inte är pinnsmal eller så. Vill gärna ha lite att ta i eheheh. Sen är snagg inte det finaste, lite hår på huvudet måste han ha. & så är jag lite konstig så jag tycker det är snyggt med bönder HAHA.. Juste, det finaste ever: SMILEGROPAR. Har en kille smilegropar, så har han hela paketet. Nej men typ, sen är det fint med killar som har lite längre hår så att man ser lite toppar under en keps bakåt mhihihi. & det sista, han får inte vara yngre än mig. Tyvärr tycker jag även det är snyggt med killar som röker/snusar ehe..

[Odde]
2013-07-02 09:48
#25

1. Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt! Snäll, omtänksam, och en riktig djur vän då djur spelar in en väldigt stor roll i mitt liv, hon ska ha humor och försök va glad så ofta hon kan :)

2. Är det viktigt att din tjej är populär och snygg. Nej absolut inte är hon min är hon populär hos mig och det är allt som betyder något :')

3. Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp? Nej det skulle jag inte alls säga så länge hon är attraktiv för mig så bryr jag mig inte alls :)

4. Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden? Det har ingen betydelse för mig!

5. Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:) Hur snygg? föredrar en söt tjej 😍 gärna kort då jag tycker det är gulligt :) självklart i min ålder över 18 eller fyller 18 då jag älskar att fa ut och resa :) hon ska vilja fara på äventyr med mig älskar att utforska världen😎 Hon ska veta att jag älskar hon och inte tro något annat ( har svårt att uttrycka mina känslor ), Vill inte att hon ser ner på mig för mitt förflutna som jag lämnat bakom mig! och kan umgås med mig och vänner samtidigt vilket jag finner väldigt viktigt så man inte lämnar dom bakom sig:) ja skriver jag mer så blir det nog för långt men ni fattar nog😞

EDIT: Hon måste absolut vara trogen till 100% då jag haft dålika erfarenheter där hon vart otrogen med min " bästa vän " men det säger väl sig själv :))

Jojaton
2013-07-02 12:18
#26

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er? Svara ärligt!

Vara lätt att prata med, omtänksam, ha självförtroende, "fysisk", rolig, ärlig, målmedveten, social, charmig, generös, trogen… 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg?

Det är ju viktigt att jag tycker att han är snygg, vad andra tycker är ju rätt ointressant. Men det är också rätt viktigt att han funkar ihop med människor, är lätt att tycka om eller så.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Njaej, det är viktigt att han känner sig bekväm i sin kropp. Jag föredrar smala killar med lite muskler, och det är oftast sådana killar som jag dras till.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Nej. 

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?

Som sagt, det är viktigt att jag tycker att min kille är snygg och attraktiv. Musik- och filmintresserad, lång, snygg klädstil, bra hygien, han ska kunna vara både seriös och kunna släppa loss och flamsa, beroende på situation liksom.

Johanna - Instagram

Summerdogs
2013-07-02 13:05
#27

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er? Svara ärligt!

Han ska vara social och vara lätt att prata med, gilla barn och djur, våga stå för vad han tycker och så är det alltid kul om han vill lira lite bf spel med mig x)

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg?

Nej han behöver inte vara snygg! Bara han är rolig och jag kan vara mig själv med han så får han se ut hur han vill ;) Populär? Nej herregud det spelar ingen roll! 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Om man säger så här så  gillar jag kanske inte när han är överviktig. Annars får jag la ta med han på några träningspass ;) Muskler har jag inget emot.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Nope. 

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?

Jag brukar säga att jag vill både kunna ha ett seriöst förhållande med han men ändå kunna dampa loss som man gör med sin bästa vän :) Snygg eller inte har jag redan snackat om. Det är väldigt viktigt för mig att han gillar djur eftersom djur är en stor del av mig! Jag gillar "modern" klädstil på killar men är inte ett måste. Sen gillar jag inte fula frisyrer som tuppkam eller typ när killen har för långt hår ;) Ah men bara han är trevligt, rolig, social och gillar djur så är han perfekt :D

Annons:
Jessicahagstrom94
2013-07-02 13:20
#28

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Omtänksam, romantisk, humor, inte fjantig, kunna vara seriös, älska djur, måste kunna prata med mina vänner och min familj, inte blyg alltså.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Inte populär, men jag måste ju vara attraktiv av honom så snygg bör han vara.
3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Nej men jag klarar inte av att vara ihop med en tjock kille heller.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
Nej. Varför skulle han? 

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Lite muskler på kroppen får han gärna ha, ett fint ansikte, fina ögon och hår på huvudet.. :)

Tina-A
2013-07-02 13:45
#29

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Det allra, allra viktigaste är ärlighet. Han ska vara ärlig, pålitlig och trogen. Stå för det han säger och vad han gjort. Att man vet att han alltid är ärlig. Därefter uppskattar jag omtänksamhet och kärleksfullhet och intelligens. Har jätte,jättesvårt för korkade eller bara lite smådumma killar.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Absolut inte. Det är inte viktigt över huvud taget.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Verkligen inte. Han behöver inte träna alls över huvud taget, inte det minsta lilla. Däremot är det viktigt att han är medveten om sin hälsa och inte låter sig bli för överviktig _(på grund av att han kan börja må dåligt, få sämre ork o.sv)

_

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Nej, det spelar ingen roll.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Utseendet är inte det viktiga för om personligheten inte är där så funkar ingenting även om killen är snygg. Det räcker gott med att han är normalsnygg och att han iaf bryr sig om sitt utseende (sköter sin personliga hygien, rakar sig i ansiktet o.sv). Ett ytlig grej jag gillar är längd, jag gillar långa killar! Gärna upp emot 190-195. Dock skulle jag inte ha något emot att vara tillsammans med en kille som är lika lång som jag själv (jag är 171. Min sambo är ca 180).
Jag gillar killar som är rakt fram, ärliga och alltid kan säga precis vad de tänker på. Oblyg för sina egna åsikter och tankar. Han ska vara smart, allmänbildad och logiskt lagd. Det ska gå att ha intressanta och djupa disskusioner om viktiga, seriösa ämnen samtidigt som han ska kunna skratta och ha roligt, spela spel och mysa framför en film.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[MikeW]
2013-07-02 14:20
#30

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Han ska vara rolig, snäll, bry sig om andra, klumpig, bry sig om djur, lite barnslig, kanske vara lite konstig, söt och ärlig och gosig. Gilla att mysa =)
Han ska inte vara skit barnslig och full av energi hela tiden. Det är bara störande.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Nej verkligen inte, vem bryr sig hur populär han är? snygg, lite kanske. Jag vill ju inte direkt ha en kille som jag inte är fysiskt attraherad mot.
Fast man vet aldrig vem jag blir kär i, blir jag kär i en "ful" kille så blir jag det, då bryr jag mig inte så mycket om utseende.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Nepp, magrutor är inte alls viktigt för mig, jag föredrar faktiskt platt med bröst muskler och lite stora armar. Spagetti armar är inte så himla attraktivt.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
Nej. Jag skulle föredra om jag var han första kyss och ifall jag tar hans oskuld =)

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Jag bryr mig inte så mycket om utseende, fast lite.
Jag gillar verkligen bröst muskler och lite stora armar. Resten bryr jag mig inte så mycket om.
Magrutor bryr jag mig inte om ifall han har eller inte.

Han ska helst vara rakad där nere, och rakat rumpan. Hårig röv = ewwww xP
Det är det ända jag bryr mig om hår relaterat. Jag bryr mig inte om han har mycket eller inget hår någon annan stans.

[rocklover]
2013-07-02 15:40
#31

tja..jag är lesbisk så jag svarar nog på killfrågorna ;D

1. Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
snäll, rolig, tar hand om mig, gullig, osv.
2. Är det viktigt att din tjej är populär och snygg.
nej, det tycker jag inte ;3
3. Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp?
nej, jag bryr mig inte om utseendet så mycket, man kan vara sjukt snygg men vara extremt taskig.
4. Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
haha, nej, jag är själv oskuld så det hade nog kännts bättre om hon också var oskuld och samma sak när det gäller kyssar (ja..jag har kysst någon, men jag bryr mig inte om hon kysst någon annan innan) ;3 hon får gärna vara okysst, jag skulle vilja göra hennes första kyss perfekt 😊
5. Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:)                                                                                             rent utseendemässigt så tycker jag om tjejer med stora muskler, tuppkam och..äsch! jag bryr mig inte så mkt om utseendet ;3 alla tjejer är vackra på deras egna sätt! min absoluta drömtjej har muskler, tuppkam, klär sig annorlunda, är vild, gullig, barnvänlig och som får mig att känna mig perfekt! ;3 <3

Nwmo
2013-07-02 16:38
#32

#30 & #31 Gulliga ;3

- Emil

Anoki
2013-07-02 16:49
#33

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Han ska ha humor, snäll, omtänksam, ärlig, kunna vara seriös, och han ska absolut inte försöka vara någon han inte är. Och tycka om djur. Han ska inte ha något emot att träna tillsammans lite grann heller.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Nej vill hellre ha en kille som inte är populär, verkar bara irriterande haha. Behöver inte vara snygg, men ändå passa mig i smaken så att säga. Men å andra sidan, har han dom egenskaperna (ovan) så lär jag tycka om hans utseende också. 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Absolut inte.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
Nej vill hellre att han är oskuld och okysst isåfall, hade bara vart lite wierd om en är oskuld och en inte. Men.. de har inte så stor betydelse.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Han får ju gärna ha lite muskler, speciellt bröstmuskler och sen så behöver han ju inte ha världens klenaste armar heller. Magmuskler spelar ingen roll, hellre att han inte har några än att dom ska vara extrema. Fint ansikte och så ska han ha, hår på huvet med. 
Är ganska viktigt att han är längre än mig, helst typ 10cm iallafall.

jullle
2013-07-08 19:44
#34

Killfrågorna först.

1. Vad ska en tjej ha för egenskaper enligt er. Trevlig, snäll, omtänksam, rar o.s.v.

2. Är det viktigt att din tjej är populär och snygg. nepp

3. Är det viktigt att din tjej har snygga,stora bröst och fin kropp? nae, insidan som räknas (Y)

4. Ska din tjej ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden? Nej..

5. Hur snygg behöver din tjej va och berätta lite om hur just din tjej ska vara?!:) jag går inte så mycket på utseendet utan jag går på känslor, hur personen är, om hon är omtänksam och trevlig o.s.v.

Annons:
AngoStar
2013-07-08 21:27
#35

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Omtänksam, rolig, lite knäpp(:D), snäll.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Nej, elr jag vet inte vrf men jag har fastnat för killar som har typ samma stil som mig x3

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Absolut inte! Men liite magrutor kan ju vara snyggt :3

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Nej! 

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Han behöver inte vara jätte snygg men helst klä sig i min stil osv. :)

//Elina ♥

Emshify
2013-07-08 22:01
#36

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er? Svara ärligt!

Respektfull och trogen, laidback men kan ändå släppa loss och vara allmänt galen, artig och trevlig (lite gentlemannamässig sådär!), omtänksam, ärlig, massor av humor men kan samtidigt vara seriös, lätt att prata med, lite äventyrlig.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg?

Jag vill nästan hellre att han inte är så populär, fan vad jobbigt om alla ska klänga på honom hela tiden! ;) Nej, men så klart att han ska ha vänner och ett socialt liv, men det där med att prata om popularitet känns barnsligt! Och snygg bör han ju vara så att jag är attraherad av honom. Men jag kräver knappast nån Calvin Klein-modell. ;)

3. Är det viktigt att din kille har magrutor och fin, vältränad kropp?

Han behöver definitivt inte ha magrutor och vara sådär jättemusklig. Blir det för mycket muskler blir det bara avtändande istället. Och dessutom känner man sig så otränad själv då! ;) Men givetvis bör han vara tränad och ha en sund, snygg kropp. :)

4. Ska din kille ha kysst någon eller förlorat oskulden?

Struntar fullständigt i vilken "erfarenhet" han har sen tidigare. Det är ju vad han och jag gör tillsammans som spelar någon roll.

**5. Hur snygg behöver din kille vara och berätta lite om hur just din kille ska vara! :)
**

Är i princip omöjligt att säga "hur snygg" han ska vara eftersom det liksom inte finns nåt mått på det… Det är ju så mycket mer än utseende som gör en person attraktiv eller inte. Man kan ju liksom fastna för hur en person rör sig eller pratar, ler, ser på en o.s.v. Men om man ska vara lite ytlig så kan jag väl säga att jag för någon anledning har en förkärlek till mörkblonda, långa killar med "basket-armar". ;) Han får gärna vara sportig och gilla djur och natur. :)

juzee
2013-07-09 00:58
#37

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

En bra personlighet , rolig , inte bara går efter utseende , vill lära känna mina vänner , hyfsat social , lite spontan , snäll , respektfull. 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Populär är verkligen inget måste men det hade varit svårt som flickvän att se sin kille bli mobbad/inte ha några vänner. Så jag tycker det är viktigt att han iallifall har nån nära vän eller öppen för att skaffa nya. Och jag är inte så utseendefixerad , det viktigaste är att jag är attraherad utav honom och han utav mig. 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Nej det är det inte , efter som jag själv inte ser ut som en pinne så är det bara bra med lite hull ;)

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Inget måste!

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Tillräckligt snygg så jag ska vara attraherad och jag brukar mer kolla efter killar som typ är på samma våglängd som mig :) Rolig , mysig , lite spontan , lite galen , snäll , längre än mig (inte så svårt) och allmänt underbar :)

[Coolkicki]
2013-07-20 23:03
#38

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Snäll inhåller väl allt ^^ Men bra humor osv, våga säga vad han tycker.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
Inte populär, men fanheller att jag vill ha en ful kille xD

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Magrutor är inget måste, men en fin å vältränad kropp vore ju trevligt.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
Nej ^^

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
Snäll, snygg, cool, rolig, gullig, bäst. gärna lång osv..

Vickyy
2013-07-20 23:37
#39

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Snäll, bra humor, social osv :p

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Nej inte direkt. Gillar dock ofta killar med scene stil, eheheh

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Bara han mår bra är väl huvudsaken men vältränad kropp är alltid snyggt eheh

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Na

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Gärna svart/brunt hår, mörkare ögon, lång (180-190cm), ganska vältränad. Snäll, inte dryg och ego och rolig :p

Tokyo
2013-07-20 23:51
#40

Jag är ju bara 12, men jag hoppas att jag får svara ändå 😊

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Omtänksam, trogen, bra sinne för humor, flummig, gosig, lagom beskyddande, respektfull, våga säga vad han tycker, ärlig (hör väl ihop med "våga säga vad han tycker" :3) & bara snäll och trevlig i övrigt. Han ska inte heller vara rädd för att visa sig med mig (eller vad man ska säga, typ hålla min hand eller bara prata eller whatever) i skolan eller bland folk över huvud taget, det är riktigt viktigt. Gilla mig för den jag är.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Att han är populär eller inte är inte alls viktigt, men när man först träffar en person så är ju utseendet det första man ser. Så självklart så är det viktigt att han är attraktiv enligt mig. Vad andra tycker bryr jag mig inte om. Om han sedan har en förjävlig personlighet så är han ingenting att ha.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp? 

Det är inte viktigt, dock om jag ska vara ärlig så skulle jag inte finna det snyggt/attraktivt om han var överviktig. Jag tycker faktiskt det är lite oattraktivt med killar som är överdrivet vältränade, men jag gillar killar med svaga magrutor eller hur man nu ska beskriva det, av det man sett på film/i serier (Toby i Pretty Little Liars 😍, det är ungefär sådana magrutor jag menar) så har jag kommit fram till att jag tycker det är snyggt.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Det vore väl bra om han var lika oerfaren som mig, det är väl dock inte många som inte är oskuld och okyssta i tolvårsåldern? Haha. 😛

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Av någon anledning tycker jag brunt hår & gröna eller bruna ögon är sjukt gulligt. Och som jag nämnde tidigare, han ska gilla mig för den jag är & inte för vad jag har eller för hur jag ser ut. Ärlig osv, allt som jag sa i första frågan helt enkelt.

rtrebecca
2013-08-08 03:15
#41

4.=nej de behöver inte min kille ha gjort för det har jag sj inte gjort och jag går redan i 7an

Annons:
[Taxie]
2013-08-08 08:42
#42

1. Han ska vara omtänksam, visa att han bryr sig, snäll, glad och har humör! :) Får gärna vara brunette och ha bruna/gröna ögon för vill inte ha blonda ungar med blå ögon….tycker det är för vanligt. Är själv brunette med gröna ögon :) min pojkvän är brunette med bruna ögon som tur är. Har lite fobi för blonda killar och jag attraheras inte av dem. 2. Nä, lagomt snygg i mina ögon behövs för att jag ska attraheras annars funkar inte sexlivet. 3. Ne, men lite magmuskler hade vart en liten fördel för attrakionen men är inget måste. 4. Jag tycker inte det spelar någon roll. Men jag tycker ändå att det är viktigt med en erfaren kille. För man blir aldrig erfaren om man bara haft sex med en enda person… då finns risken att personen vill ha sex med andra för att bli mer erfaren tyvär. Har vart med om detta och det är vanligt och framförallt viktigt. Det är en nackdel och kan leda till att det inte håller i längdden. Men det kanske finns folk som inte fattar detta så fördjupar mig inte mer i det. 5. Svarar som jag gjort tidigare för kommer inte på nåt mer :)

stinakkarlsson
2013-08-09 19:44
#43

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt! Han ska vara snäll och omtänksam. Sedan är humorn, ett måste!! Han får gärna vara lite kaxig också ;) 2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg. Populär är inget måste, egentligen inte om han är snygg heller. Jag bryr mig mest bara om insidan. 3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp? Nej, men han ska må bra 4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden? Nej.. 5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:) Av 0-10 tex så tycker jag att han måste vara en 6a.. Jag tycker killar med blont hår och bruna ögonbryn är extra snygga!! Fast även killar med brunt hår, oj! 😍

thenewbreed
2013-08-09 20:03
#44

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
- min kille måste kunna tänka själv, vill inte ha någon religös snubbe alls. Jag vill att han ska våga var sig själv och stå upp för sina åsikter o handlingar. Ärlighet är superviktigt samt omtänksamhet. 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.
- Absolut inte. 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
- Absolut inte. 

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?
- Nej, jag tog min nuvarande pojkväns oskuld. Det gick jättebra!

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
- Mitt enda krav är att han ska ha en egen stil, det kan vara vilken stil som helst och jag älskar när killar är annorlunda. Han måste vara naturligt dominant då jag tycker det är extremt sexigt och inte kan föreställa mig ett vanilj-förhållande ever. :)

Medarbetare på bildredigering! :)

Pinglan00
2013-08-30 21:11
#45

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Snäll, Rolig, Trogen. Har faktist inte så många krav på det mer än dessa. Kanske gilla dataspel, djur och annat.

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Snyggt är ju akktrativt, som jag läst "Utsidan får dig komma, Insidan får dig stanna". Helst inte i nördgänget.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Det är väll snyggt, men nej inget måste. (Men ingen potatis säck heller tränad rättare sagt)

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

Vem bryr sig om det?

**5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)
**

Killen får helst va attraktiv.Jag har faktist inget drömutseende, inte har jag förväntningar heller. Love is blind, som man säger.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[Nothronychus]
2013-08-30 21:28
#46

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Vill ha något äkta, så helst så ska han inte vara player. Vill ha någon som man kan prata med i flera timmar. 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Vill helst känna attraktion till honom, men tycker inte det är det absolut viktigaste. 

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Haha, det är väl ett plus men absolut ingen måste.. måste som sagt känna attraktion ändå.

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Nope, absolut inget måste för mig.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Vill ha någon man kan lita på och som finns där. Som accepterar mig. Sen tycker jag inte att det spelar någon större roll :)

Elsa98
2013-08-30 21:37
#47

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!
Spontan! finns inget bättre än en kille som tar intiativ och ordnar saker! vadsomhelst, en nattpromenad eller ett spontandopp. 

Sen måste han kunna dyka. det är mitt mål i livet att hitta en kille som kan lära mig att dyka.

Sen ska han såklart vara snäll, pålitlig, rolig och alla "standardkvaliteter"

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg?
Nej, nästa bra om han inte är populär, blir så jobbigt då :P
Alla har ju olika definitioner på snygg, men sålänge jag attraheras av honom.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?
Nej

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?
Typ bara bra om han inte har det.

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Ja okej, han ska vara längre än mig (har erfarenhet av kortare killar och det känddes väldigt skumt)
Smilegropar är ett enormt plus! 

Sen om han är blond eller brunhårig spelar ingen roll. Jag gillar killar som ser lite busiga ut, med lite längre och lite rufsigt hår :)

broccoli, hockey, longboard, astronomi & mat Hjärta

rebeckacool
2013-09-13 16:37
#48

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

Han skall vara snäll, rolig, söt & ha en bra personlighet. Helst skal han ha ett starkt intresse för musik som jag, men det är inget måste. :) 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

Populär? Knappast! Spelar ingen roll om han är det. Bara jag gillar han, men är nog enklare om han inte är så poppis. Jag blir lätt avundsjuk (Vet, jag måste jobba med det) Snygg? Nej, kan faktiskt tycka en kille är lite oattraktiv först, men när jag lärt känna han, kan jag bli förälskad i hans personlighet & då ser han automatiskt bättre ut.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

Nej, men det e sexigt. Inget negativt i alla fall ;) men spelar inte så stor roll :p

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskulden?

Nej, e bara sött om han inte har gjort något. :) <3 Får mig att känna mig mer speciell om jag e hans första ^^ <3

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

Som sagt, utseendet e inte så viktigt, alla e vackra på sitt sätt ^^ <3 (om man inte har en dålig personlighet då) Har redan berättat om hur jag vill han skal vara ^^ Det viktigaste e vell att han gillar mig tillbaka & inte ljuger om att gilla mig. Uppskattar ärlighet!

Annons:
Flöffo
2013-09-13 16:58
#49

1. Vad ska en kille ha för egenskaper enligt er. Svara ärligt!

- Respektera mig, vara snäll mot djur, snäll, omtänksam, ärlig ja ni vet. 

2. Är det viktigt att din kille är populär och snygg.

- Populär, nej. Snygg, ja. Även om jag önskar att jag inte gick så mycket efter utseende kan jag inte bli kär i någon som jag tycker är jätte ful. Dock så "vänjer man ju sig" och kan plötsligt tycka någon är jätte snygg fast man inte tyckte det för några månader sen.

3. Är det viktigt att din kille ha magrutor och fin vältränad kropp?

- Njaa… Det vore ju ett pluss men inget krav direkt. Men jag gillar ändå starka killar. Och jag tycker inte att super smala, bleka killar är så snygga…🤔

4. Ska din kille ha behövt kysst någon eller ha förlorat oskullden?

- Ehmm… Vet inte vad jag ska svara. Jag hade tråkigt och det är därför jag svarar på dessa frågor. 😊

5. Hur snygg behöver din kille va och berätta lite om hur just din kille ska vara?!:)

- För lat. Man känner det när man träffar honom.

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: