Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3355 ggr
Visa98
2014-03-23 21:53

(x) fick inte in den, ont.

hej!

Idag var jag med min kille o ja, vi höll på och det ena ledde till det andra, så skulle vi ha sex.

Det gick inte för det gjorde så jävla ont..jag är oskuld.

Jag var våt och inte nervös men det gick inte för det gjorde så sjukt ont!!

Jag har rätt hög smärttröskel och tänkte liksom bita ihop o stå ut att det gorde ont, för de onda går väl över sen, men det gjorde så himla ont så jag typ skrek till o de gick inte verkligen…

Vi försökte flera gånger men ingen gång gick de. Han fick in några cm typ.

Det var pinsamt tyckte jag, men han sa att det var lugnt o att vi skulle skita i det och ja de var jättebra mellan oss resten av dagen.

Vad ska jag göra åt detta?

Annons:
Blodfot
2014-03-23 21:54
#1

tass

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[[Månen@]]
2014-03-23 21:59
#2

Ja leka med dildosar eller andra verktyg man har hemma först, då lär du känna din Muff innan ni har sex och det kommer förhoppningsvis gå lättare att ha sex sen :) ni kan ju leka ihop också börja med mindre saker och sen större, han kan ju använda fingrarna också, börja med ett och öka

Lia
2014-03-23 22:42
#3

Trots att du känner att du blir våt - ha ett väldigt långt förspel! Kroppen spänner sig ofrivilligt, för att skydda sig. Och använd även extra glidmedel, samt kondomer med glidmedel. Låt det ta tid, och tryck inte på om det gör ont.

Output
2014-10-01 21:57
#4

Jag förlorade oskulden för ca 1 månad sen, det var inte så skönt. Jag är trång (små tamponger känns för stora) och killen hade stor penis. Hans bobbo var enligt honom 18 cm och väldigt bred. När han skulle föra in den i min fiffi så tog det tvärstopp, det gick bara inte. Då låg vi i missionären. Men då sa han att jag skulle sätta mig och rida honom & jag tänkte bara "what ska du spetsa mig nu eller". Jag satte mig över honom och när ollonet nuddade min öppning så tryckte han oförbrett till och vips var den inne. Visst gjorde det ont så in i helvete men det gick ju ;) så prova att sätta dig på honom kanske det går lättare :)

Miniland
2014-10-01 22:31
#5

Jag och min pojkvän var tvungna att försöka flera gånger första gången innan jag fick in den. Tog en hel helg med flera försök, haha. Vi tog många pauser och försökte lite i taget, tillslut gick det.

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

IceTee
2014-10-01 23:25
#6

Du spände dig omedvetet, nästan alla gör det! Jag kan fortfarande göra det, och jag har varit "sexuellt aktiv" i snart 3 år tror jag! Testa låååååååångt förspel, det är bra att liksom "retas" lite, typ bara nudda med toppen av ollonet och sånt, och såklar MÄNGDER av glidmedel! Och kom ihåg: gör det ont, sluta!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Twiggys]
2014-10-02 10:49
#7

Säger som #3 använd glidmedel,. Jag har bara varit med 2 oskulder, den ena var det inga problem med( förutom att det gjorde lite ont på tjejen) , på min nuvarande tjej tog det 2 försök sen gick det ( jag tog mkt glidmedel då)

Wellcraft
2014-10-02 13:59
#8

Det ska aldrig göra ont när man har sex, oavsett om man är oskuld eller inte - det är helt fel.
Gör det ont så är något fel, helt enkelt. Sex ska vara smärtfritt.
Som tidigare skrivit så spände du dig säkert omedvetet, eller så var du inte tillräckligt förberedd.
Även om slidan känns våt så kanske inte slidan hunnit med att vidgas, eller livmodern inte hunnit att skjutas uppåt.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Miniland
2014-10-02 19:14
#9

Känner jättemånga som det har gjort ont för. I alla fall inte helt smärtfritt. Om man aldrig haft något inne, inte ens ett litet finger så är det väl rätt vanligt att det känns lite när man kör in något stort för första gången..

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

IceTee
2014-10-02 21:32
#10

#9 absolut, det är supervanligt! Det är också vanligt att man sen spricker och får sår i underlivet!
Bara för det är vanligt betyder det inte att det är RÄTT. Sex SKA inte göra ont. Varför ens ha det då?

Medarbetare på Skor iFokus

Wellcraft
2014-10-02 22:23
#11

#10 Låter konstigt med något som spricker, vad är det du syftar på som spricker?

F.ö, är det inte naturligt på något vis att det ska göra ont vid sex, oavsett hur ovan man är.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Lia
2014-10-02 22:57
#12

#11 Det är vanligt att det uppstår sprickor i slidväggen om man är oförsiktig, speciellt runt slidkransen. Det är ju det som händer med alla som tror sig ha spräckt sin "mödomshinna".

erika-86
2014-10-03 12:36
#13

Det är en ofrivillig kramp i slidmusklerna (psykiskt). Det är bara att hångla och smekas. Killen kan försiktigt känna med fingrarna om tjejen är redo, om inte, bara fortsätt att smekas (förspel).

Annons:
Miniland
2014-10-03 13:26
#14

#10 
Det gjorde bara ont tills hela var inne, sen gjorde det inte ett dugg ont! Jag fick varken sår eller sprickor. Lite öm bara. Tog det väldigt försiktigt. 

Kul att du antar att det gör ont med sex varje gång bara för det det gjorde ont första gången…🤔

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Wellcraft
2014-10-03 14:05
#15

Är väldigt trött på att det anses vanligt, eller nästan som en norm att tjejer ska få ont om de är oskulder.

Det är inte normalt eller ens naturligt.

Ha inte sex trots att det gör ont, varför ska man göra det?

Är det inte bättre att vänta tills man är redo, eller förlänga förspelet och prova sedan igen?

Har aldrig förstått det riktigt, skulle själv aldrig ha sex om det gjorde ont. Sex ska vara något bra och på bådas villkor, ingen ska ha ont eller känna obehag.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[M1nho]
2014-10-04 14:15
#16

Tror att för många så är det ändå värt om det gör lite ont första gången.  För att det blir bättre sen när man väl har gjort det en gång.Sen kan det väl  vara på bådas villkor även om det gör ont för någon. Behöver inte betyda att man blir tvingad till något!

Luisa
2014-10-05 17:48
#17

(Jag har inte läst hela tråden) Jag är också trött på att det är som norm att speciellt tjejer får ont första gången. Om man ständigt får höra att det ska göra ont och att man ska blöda första gången så är det inte så kontigt att man spänner sig undermedvetet vilket då leder till att man får ont eller att det uppstår någon spricka. Alltså ska det INTE göra ont utan gör det ont borde man i stället pausa och fokusera på att slappna av

Visa98
2014-10-25 10:11
#18

Hej!

Hehe glömde bort att svara förr,  men här är lite uppdatering :)

Nästa gång vi var försökte vi igen och då gick det bättre, det gjorde lite ont, men inte så att jag inte kunde stå ut liksom!

Sen vart det bättre och bättre varje gång :)

Upp till toppen
Annons: