Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1511 ggr
[Mintassen]
4/5/14, 1:11 PM

Hur viktigt är sex för er tonåringar (byxmyndiga )

Jag själv tycker sex är viktigt men kan klara mej utan de ett tag 🙂

Hur viktigt är sex för er ?

Annons:
KaiPon
4/5/14, 1:14 PM
#1

Jag har aldrig förstått varför sex är en sån stor grej. För mig har det aldrig varit viktigt alls. Finns så mycket andra grejer man kan oroa sig för och sån skit, så sex var, är och kommer nog alltid vara långt ner på min prioritets lista.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Jessicahagstrom94
4/5/14, 1:21 PM
#2

Viktigt att det händer då och då i ett förhållande, men nu när jag är singel klarar jag mig tills jag får ett seriöst förhållande igen och jag väntar alltid ett tag med sex när jag går in i ett förhållande, för att se att han verkligen är seriös och inte bara vill ligga, men är man ihop vill man väl ha sex med personen ibland..

dicaprioswf
10/19/14, 1:03 AM
#3

Det beror helt på, ibland har jag perioder där jag tycker det är mindre viktigt och klarar mig ett tag, och ibland har jag perioder där jag knappt klarar en vecka utan att bli sexuellt frustrerad haha. Men för mig är sex viktigt iallafall, inte extremt viktigt men jag tycker ändå att bra sex får mig gladare i vardagen! Det beror som sagt helt på.

IceTee
10/19/14, 1:14 AM
#4

Viktigt och viktigt… Får jag chansen tar jag den gärna om det gått ett tag, men jag klarar mig utan ifall det behövs

Medarbetare på Skor iFokus

Scorpio97
10/19/14, 3:12 PM
#5

Har inte haft sex än, så för mig är det inte viktigt.


//Jessie

hhejlollo
10/19/14, 3:17 PM
#6

Jag tycker det är väldigt viktigt, och ännu viktigare i ett förhållande! Jag och min kille kan ha sex flera gånger om dagen och jag hade inte klarat mig utan speciellt länge!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Annons:
Kadoor
10/19/14, 5:15 PM
#7

En sak jag undrar över är hur folk kan säga att man måste ha sex i ett förhållande… Så de som är asexuella kommer aldrig kunna ha ett "bra" förhållande för att de inte vill ha sex med någon? Hur tänker ni kring det? För på många låter det som om det är väldigt viktigt. Trots att det kanske inte är det.
Självklart är alla olika, och man kan njuta av själva sexet, även om man inte blir attraherad sexuellt på samma sätt. Menar bara att det låter som om sex är en väldigt viktig grej i sitt förhållande. Jag tycker inte att det är viktigt. Och jag kan inte förstå varför det är viktigt heller…
Dessutom så gäller det ju att ha respekt för sin partner också, vill den inte ha sex så ska man respektera det. Punkt. 
Och vill man inte ha sex själv ska ens partner respektera det också! Sen ska man inte tjata om det heller, det är inte okej. Kan man inte respektera sin partner om den inte vill, ska man inte vara tillsammans med någon. ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: