Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 861 ggr
Skmebeza
2014-04-18 10:47

Smalare lår?

Hej, Nu är det så att jag inte gillar mina lår och tycker att dem är tjocka, det är också för att jag har lårmuskler, vilket jag alltid haft utan att jag tränat, sen har jag väldigt breda höfter också vilket gör att låren ser ännu tjockare ut. Allt fett jag äter samlas i mina lår vilket är väldigt jobbigt. För min mage är platt och mina lår är jättestora. Någon som vet hur man får smalare lår på snabbaste sätt? Jag har hört att jogging ska vara bra men vet inte riktigt. Tacksam för svar!

Annons:
Sjöstjärna
2014-04-18 10:56
#1

Det är genetiskt och bara att acceptera. Det går inte att banta bort fett på speciella ställen på kroppen, går du ner i vikt så tas det från hela kroppen och inte bara från låren. Börjar du löpträna så är det troligare att låren blir större eftersom du får mer muskler.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

[Tilde]
2014-04-18 11:05
#2

Alltså som #1 säger så kan du inte få bort fett från endast ett ställe på kroppen, utan hela kroppen förlorar fett i så fall. Hur gammal är du? Se till att äta bra och nyttigt och satsa på vardagsmotion och kanske något träningspass då och då. 🙂

[EmmiieErixon]
2014-04-18 13:40
#3

Det har varit en fluga just nu att ha just smala lår men ärligt så snöar vi in oss i vad media matar oss med. Lär dig att älska dig själv som du är ist 😃

[MikeW]
2014-04-18 14:20
#4

Du kan sluta fokusera på det du inte gillar med din kropp och fokusera på det du gillar istället ^^

Då brukar dom där små sakerna bara gå bort :P

[RedHood]
2014-04-19 16:42
#5

Jag är likadan men jag ser det bara positivt! Jag vill ha mer fett på mina lår och rumpa 😃Klart det var jobbigt i början när allt hände men man får bara anpassa sina kläder efter hur man ser ut och det får alla göra, i alla former 🙂

Skmebeza
2014-04-20 23:01
#6

Tack alla!

Annons:
Galopptjejen_98
2014-04-21 22:40
#7

Jag har "ridlår", kanske inte gillar mina lår men har lärt mig att acceptera mig själv som jag är! Ser jag ut som jag gör så finns det inte så mycket att ändra på. Jag har mycket former. Gillade inte det i början men det är fint :-)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Upp till toppen
Annons: