Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 775 ggr
LeeKnow
4/24/14, 2:17 AM

VS Body Mist

Hej!

Var o luktade på lite VS i en affär för några dagar sen. Tyckte dock att alla luktade alldeles för starkt.

Finns det ingen som liknar Coconut Passion? Liksom fräscha men ändå "mjuka" i lukten? 

Svårt att förklara men hoppas någon fattar xD

Annons:
Ginan
4/24/14, 8:28 AM
#1

Lukta på sheer love och hello darling, brukar ta lite från min dotter innan jag ska ut, luktar underbart.

silverfiisk
4/24/14, 10:34 AM
#2

Mango temptation

Halcyon
4/24/14, 10:40 AM
#3

Jag gillar också lite lättare och särskillt blommiga dofter, har 9 stycken och min favorit är Sheer love. Luktar himmelskt gott!

we're always chasing that paradise

Retrieversaga
4/24/14, 12:30 PM
#4

Aqua kiss är nog den mest fräschaste enligt mig, sheer love luktar sådär fräscht, men jätte god! :) True escape o secret charm tycker jag också luktar "mjukt" o fräscht

JustMySelf
4/24/14, 1:23 PM
#5

Har inte luktat på så många men Endless Love tycker jag har ganska mjuk doft, inte lika extremt söt som flera av de andra

[Älskamig]
4/24/14, 6:39 PM
#6

Rekommenderar cocounut passion, hello darling & sheer love. 😊

Annons:
NordicSunset
4/24/14, 8:20 PM
#7

Jag tycker personligen Coconut Passion inte är det minsta fräsch i doften, utan enbart söt. Men jag skulle säga Aqua Kiss och True Escape om du söker efter något fräscht. :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Fiona1234
4/24/14, 8:57 PM
#8

Jag tycker Amber Romance luktar godast. Den luktar typ som Coconut Passion om man tar bort kokoslukten och bara har kvar själva vanilj lukten 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Rebornbabyn
4/26/14, 11:48 AM
#9

Finns det någon som luktar sött, fruktigt men ändå lite fräscht?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[EmmiieErixon]
4/26/14, 1:15 PM
#10

Vill bara säga att en mist bara är en mist med 🙂 En mist tappar sin doft lite med tiden och är inte lika stark och ihärdig som en parfym, så om du hittat en mist som luktat gott så ta den bara för den starkaste doften sitter bara en liten stund 😃

[Tuulikki]
4/26/14, 10:10 PM
#11

Tänkte precis säga samma sak som #10!😊

Upp till toppen
Annons: