Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1057 ggr
dinamnam
2014-07-10 13:54

Live Nation

Läs denna artikeln för att förstå vad det är jag skriver om

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article19196567.ab

Igår kom alltså förköpsbiljetter för oss fans, med ett skyddat lösenord som vi fick per mail.

Jag hade åkt till pappas jobb för att ha bättre internetuppkoppling klockan åtta på morgonen (biljetterna släpptes vid 10:00) jag var i kö i en halvtimme och var en av dom första som faktiskt kom in på självaste betalningssidan (var inne på betalningssidan vid prick 10:00) allt var klart och jag skulle bara skriva in lösenordet för att komma åt kassan, men vad händer då?

Jo lösenordet är fel, fancluben hade skickat ut fel lösenord jag försökte några gånger till (var för stressad att ens tänka på att skriva in ett annat lösenord) efter kanske 5 försök så blev jag spärrad från att köpa mina vip biljetter .

Live nation hade lovat att dom skulle ha biljetter till alla kategorier till det vanliga biljettsläppet som är imorgon, vilket jag och alla andra fans trodde på.

Men vad händer då? Jo detta skrev dom imorse:

ANGÅENDE 5SOS FÖRKÖP OCH ALLMÄNNA BILJETTSLÄPP

I går hade 5SOS förköp av biljetter till sin fanclub och det blev ett massivt tryck från de svenska fansen. I morgon kl 10.00 vid det allmänna biljettsläppet kommer det därför inte att finnas biljetter till ”Sound check experience” eller "Golden Circle" då dessa först och främst var för medlemmar i deras fanclub. Den stora majoriteten av biljetter till konserten i Ericsson Globe den 13 maj är dock inte släppta och i morgon kommer alltså alla ha chansen att köpa sittplatser i alla priskategorier.

Biljettkategorier 515 kr inkl serviceavgift (Främre parkett + A-läktare långsida) 405 kr inkl serviceavgift (Bakre parkett + A-läktare kortsida + B-läktare långsida) 355 kr inkl serviceavgift (B-läktare kortsida + B-läktare övre långsida)

Detta skriver dom på sin Facebook sida..

Jag fattar ingenting, dom hade lovat oss att släppa biljetter i alla kategorier.

Jag ringde så klart upp dom och tjejen jag pratar med vill inte ta åt sig något ansvar, dessutom så säger hon att alla vip biljetter är slutsålda vilket jag inte tror på för fem öre. Man kan inte sälja alla vip biljetter och gc biljetter under ett förköp.

Jo jag har grinat ganska rejält idag och tror inte det kommer sluta, eftersom jag vet att om jag bara hade varit lugn och testat ett annat lösenord så hade jag fått dom där vip biljetterna och jag hade fått min dröm uppfylld.

Vet ni vad det värsta är? Att jag var så nära..

Vill återigen påminna er om att ta 2 sekunder av eran tid och hjälpa oss med detta

http://www.933flz.com/pages/contest/5-seconds-of-summer/?4hc&day=after

ni kan alltså rösta på oss så att vi kanske får chansen att få vara med killarna en hel helg i Florida.

Förstår verkligen om ni inte fattar någonting av det jag skrev här ovan men..tack för att ni tog eran tid att läsa <3

Med vänliga hälsningar 

Annons:
silverfiisk
2014-07-10 15:24
#1

Lösenordet som jag fick från fancluben fungerade.. Vill du köpa biljetter till golden circle eller sound check så kommer säkert folk att sälja sånna på blocket.se Dom borde ju ha skickat samma lösenord till alla, så det var konstigt att det inte fungerade för vissa. Hoppas att du får tag på bra biljetter ändå:)

dinamnam
2014-07-10 15:27
#2

#1 Det är det att man aldrig vara helt säker på folk som säljer - det kan lika gärna vara fake biljetter!

Fick tyvärr inte alls bra platser, och det kommer som sagt inga bättre på fredag heller. Men tack för att du tog din tid att skriva, och det är väldigt konstigt att ditt lösenord funkade men inte mitt? Jaja..

Med vänliga hälsningar 

silverfiisk
2014-07-10 15:31
#3

Om du köper riktiga biljetter (alltså inte sånna som man skriver ut själv) så är det ingen fara. Jag har själv köpt sånna flera gånger utan problem. Se till att möta upp den som säljer, eller att du får biljetterna innan du skickar pengar bara. Vad tråkigt att du inte fick bra platser:( men man får försöka tänka positivt, du får ju iallafall vara där och se dom. Förhoppningsvis kommer dom till Sverige fler gånger, då kanske du får bra biljetter:)

dinamnam
2014-07-10 15:35
#4

#3 Jaha okej, tack så mycket! Ska försöka hålla ögonen öppna på blocket.

Ja jag låter så himla dum när jag säger att jag inte fick bra platser, men kan inte hjälpa det..precis man får alltid hoppas!

Fick du några bra platser? :-)

Med vänliga hälsningar 

silverfiisk
2014-07-10 15:41
#5

Nej, det låter inte alls dumt. Det är klart att man blir besviken när man inte får bra platser. Biljetterna som jag köpte var till min kusin, dom var inte speciellt bra. Jag vet inte om jag har bra platser.. Jag vann mina biljetter och har inte fått hem dom än.

dinamnam
2014-07-10 15:44
#6

#5 Vann du? Ojdå, grattis 😂 håller tummarna för att det är bra platser ^^

Med vänliga hälsningar 

Annons:
silverfiisk
2014-07-10 15:46
#7

Ja, dom hade någon tävling på NRJ som jag vann. Ja, jag hoppas att det är bra platser:)

Frosstis
2014-07-10 20:39
#8

Nej gud vad tråkigt!! I feel really bad for you.. hade vart förkrossad om jag inte kom in.. Jag tror dock dom kommer sälja några fler VIP biljetter imorgon? Var beredd iaf ..

dinamnam
2014-07-10 22:16
#9

#8 Enligt live nation så kommer dom som sagt inte det, vilket är väldigt konstigt..

Menmen, jag får fortsätta kämpa! På något sätt ska jag få tag på vip biljetter :)

Med vänliga hälsningar 

Frosstis
2014-07-10 23:34
#10

#9 Mm.. :/ Någon kanske säljer=) håller tummarna för dig!

dinamnam
2014-07-11 10:10
#11

#9 tack så mycket ❤️

Med vänliga hälsningar 

Frosstis
2014-07-31 20:32
#12

just gotta tell you… 'r i england nu o en av mina kompisar h'r ser precis ut som ashton!!! d;r han e s[ snygg! Ska deff kyssa han innan jag [ker hem 😛

Kadoor
2014-07-31 23:19
#13

Nej fy vad drygt! Förstår verkligen besvikelsen.. 😕
När jag och min kompis skulle köpa biljetter(det var till The Fooo's konsert då) så skulle vi köpa biljetter som var ända framme vid scenen, såkallade foooer's circle. Vad händer inte då? Jo, det står att det var slutsålt… Fy vad sura vi blev… Men det var tydligen något krångel/fel med sidan just då. :/
Hoppas verkligen för din skull att det släpps fler VIP- biljetter!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Upp till toppen
Annons: