Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1754 ggr
[oroligkaninägare]
7/27/14, 2:46 AM

Eran störta dröm i livet

Min största dröm är att hitta ett bra jobb och flytta till Östersund sen ha fler kaniner än en då hona till Tassen. Vad är eran störta dröm?

Annons:
Halcyon
7/27/14, 11:00 AM
#1

Åka med Titanic (haha, jag är så töntig), åka efter gymnasiet med en kompis och plugga i USA och få barn när jag är ganska ung.

we're always chasing that paradise

Whippet
7/27/14, 11:01 AM
#2

Fylla 23 så jag kan flytta och skaffa vad jag vill (o såklart att få ett jobb)

I'm out Vilar huvudet i handen

Flöffo
7/27/14, 11:11 AM
#3

Få ett bra jobb där jag trivs och tjänar bra och flytta till ett stort hus på landet med massa djur.

Annars har jag en dröm som är att kunna gå in och ut i filmer. Skulle vilja gå in i filmen Draktränaren och vara där ibland och ha en egen trogen Natt Fasa som skulle vara bästa vän med Tandlöse. 😊

//Flöffo

[mommo 12]
7/27/14, 11:13 AM
#4

Bli världsmästare i judo :)

tusstuss
7/27/14, 1:52 PM
#5

Starta ett My Little Pony konvent i Sverige för alla oss svenska bronies :D

Portal Is Love, Portal Is Life.

[rumelle]
7/27/14, 1:56 PM
#6

Min stora dröm var att få gifta mig med den jag älskar. Det gjorde jag för en månad sedan. Nu vill jag bara ha ett lugnt och lyckligt liv och ser fram emot att få en mer stabil ekonomi när vi båda har jobb i framtiden. Önskar flytta söderut om förhoppningsvis ett år och i framtiden vill vi nog köpa hus. :)

Annons:
[mommo 12]
7/27/14, 2:06 PM
#7

Grattis då :-)

[EmmiieErixon]
7/27/14, 2:06 PM
#8

Min största dröm?! Hmm resa jorden runt och uppleva alla kontinenters guldkorn! Sedan få barn och ge dem det bästa av det bästa livet och sedan bli en gammal söt tant med en derbyhatt för 8k och måla tavlor i en trädgård full med blommor, vinrankor, barnbarn och arabiska fullblod.

Tessan01
7/27/14, 2:12 PM
#9

Kunna fortsätta på Judo, och bli bra på det. Finns tyvärr inte där jag bor :( Ha en bra jobbplats som jag trivs på, ha en lagom stor bostad, ha en massa djur ( hund, hamstrar och kanin

[mommo 12]
7/27/14, 2:15 PM
#10

Jag skulle vilja skriva en bok och träffa Ask och Embla och sedan gifta mig med en prins och vara gift i fyra dagar och sedan mata honom med gift och hamna på mentalsjukhus och operera mig och slås mot ufon och sedan äta pizza med en indian och skaffa en orm som köper Aftonbladet och sedan flytta till Spanien och sedan fly till Island och byta namn och skaffa hundspann och ett akvarium och sedan bli en sjöjungfru och hamna på mentalsjukhus en gång till och sedan rymma och köpa två hamburgare till mig och indianen och sedan skaffa ett gevär så jag kan skjuta utomjordingar och marsianer och sedan käkar jag och indianen hamburgare igen och sen fortsätter det så för mig och indianen :-)

[mommo 12]
7/27/14, 2:17 PM
#11

Jag är förstås inte sjöjungfru efter att jag har smitit från mentalsjukhuset, för det är jobbigt att slåss om man är sjöjungfru.

KaiPon
7/27/14, 3:14 PM
#12

#5 Jag vet en hel del som skulle gilla det. Mig inkluderat /)

Min största dröm måste vara att åka till Japan och se Laice Nine, the GazettE och SuG live. 😂

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

00eme05
7/27/14, 4:14 PM
#13

Min största dröm 🤔

Att delta i Militären och vara med i ett krig sedan överleva efter det🦸‍♂️

Sedan lämna alla pengar hemma och leva Fattigt i Afrika och sedan kunna komma hem

Fast min alla största dröm av Allt är att min Pappa och Farfar börjar bry sig att jag kan träffa min Farmor i Höst. Och att väntan på hennes röst är värt att vänta på efter12 års tid<3

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Turast
7/27/14, 4:23 PM
#14

Jag har nog ingen dröm. Lever livet som det kommer men planerar dock rätt mycket men inte så att jag har drömmar :p

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[mommo 12]
7/27/14, 4:27 PM
#15

00eme05 då kan vi kriga tillsammans :)

00eme05
7/27/14, 7:10 PM
#16

#15 absolut! :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Nelly12
7/27/14, 7:32 PM
#17

#3 jag har också tänkt på att hoppa in i filmer och sånt. :P ändra storyn. Det är ganska tråkigt när det går samma film om och om igen och då vet man ju vad som händer i filmen (om man sett den innan) och då kan man varna någon om det händer något farligt. Mina drömmar: få bra betyg, få ett bra jobb med bra lön och en massa husdjur. Att alla jag tycker om ska vara friska i hela livet. Att få se mitt favorit band live och träffa dom efteråt. :) Att få en drömmaskin som kan spela in drömmar så att man kan se dom på teven och få en beskrivning vad dom betyder. Man kan också ställa in en dröm så får man drömma den. :P och att jag klardrömmer varje natt. :) :) +massa mer


⠀instagram @drawing_ella

Flöffo
7/27/14, 8:34 PM
#18

#17 För mig är det mest att jag vill vara i själva filmen för att jag tycker att den är så bra (lite smått beroende av Draktränaren) . Just i detta fallet för att jag vill ha en drake, lära känna Hicke och dom andra och komma bort från den riktiga världen för att testa ett annat liv. Vill liksom kunna leva någon annanstans men samtidigt kunna komma tillbaka hit.Tyvärr är det omöjligt. :/

//Flöffo

Scorpio97
7/27/14, 8:50 PM
#19

Vinna på lotto, bli ekonomiskt oberoende och kunna göra vad sjutton jag vill resten av livet.


//Jessie

Skogsmongot
7/27/14, 9:47 PM
#20

Ha ett trivsamt jobb inom djur, hitta den rätta, äga alla möjliga slags djur (absolut hund, frett och roborovskii dvärghamster) och ha en mysig bostad med trevliga grannar.  Att träffa några band och artister skulle inte vara helt fel heller, men jag tror på att vara realistisk. Lite luddig stordröm (vill lämna plats åt överaskningar) som jag verkligen hoppas blir sann 😊

Annons:
KaiPon
7/27/14, 10:09 PM
#21

#3 #17 Det finns alltid fanfics som ersättning för att hoppa in i filmer och sånt, haha. 😂

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Kadoor
7/27/14, 10:33 PM
#22

Min största dröm är väl att utbilda mig till veterinär, sedan att bo på ett fint ställe och trivas med det jag gör. Att ha ett bra liv och umgås med personer som får mig att må bra osv. 🙂

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

beaast
7/27/14, 11:12 PM
#23

jag vill se pingviner live haha :p

NordicSunset
7/28/14, 12:02 AM
#24

Min absolut största dröm är att bli en bra och duktig advokat som ska bo i Upper East Side tillsammans med Joe Sugg! Jag tror jag kommer lyckas med de två första sakerna ifall jag verkligen vill, men det med Joe kanske är liite omöjligt! Men drömma kan man ju!

Be the best version of you.

  • Zoella
Carry-Rocksalt
7/28/14, 2:04 PM
#25

Flytta till London och jobba som antingen polis eller psykolog/profilerare.

Jesperlinden97
7/28/14, 9:37 PM
#26

Att bli fett känd, som artist, skådespelare eller som musikalartist! :D

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

cookiedough101
7/28/14, 10:33 PM
#27

Bli skådespelare i USA! Är Irländare så har inget problem med språket (eller dialekt för den delen) så det svåra är väl att få jobb… Men detta är egentligen inte bara en dröm utan en plan också😛 *artist kan jag också vara😉*

De som sa att man inte kan köpa lycka, glömde djuren.Glad

Annons:
[MikeW]
7/29/14, 9:16 AM
#28

Göra klart alla saker på min bucket list ^^

jossan...
7/29/14, 12:50 PM
#29

Om man ska ta miba töntiga fantasier så önskar jag ju att jag kunde flyga eller att jag hade ett djur som man kunde flyga på;p men mina seriösa drömmar är väl att hitta något jobb som jag är riktigt bra på och skaffa ett as lyxigt hus som ganska ungoch sedan skaffa stall och häst, adoptera ett barn som är ganska litet och ett som är lite äldre som kan få en bra uppväxt hos mig på min "gård"…Pch innan dess vill jag såklart RESA!både till nya ställen och till tup grekland och thailand (de trevligast3 ställena jag har varit på) så jaa jag har ju en del att göra…

Gud vad bra jag stavar…

linn8
7/29/14, 1:17 PM
#30

Bo ute på landet, vara lycklig och finna kärleken:P

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

LajvKrattan
7/29/14, 8:06 PM
#31

#5, #12 JA!😮

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Jessicahagstrom94
7/29/14, 10:01 PM
#32

Jag vill bli rik, skaffa hus med min pojkvän och bli av med mitt handikapp. Då är livet perfekt.

Tokyo
7/29/14, 10:30 PM
#33

Jag skulle väl inte säga att det är min allra största dröm i livet, men jag skulle vilja åka till USA som utbytesstudent.

jojjon
7/30/14, 1:49 AM
#34

Har mycket så kan inte bara välja en sak men här är några bara: Åka ner till Chile och ge mat och nödvändigheter till fattiga. Jobba på sjukhus Ge blod Flytta till Bergen (Norge) Jobba som volontär Arbeta på ett barnhem i Afrika Göra en dokumentärfilm när jag och sponsorer åker ner till Chile och bygger ett hus åt en familj som har mist allt de äger och har. (Har själv varit i Chile och sett människor som mist allt de har och det var ingen trevlig syn..) Och sedan det vanliga; barn, villa, man, hästar, lyckligt liv osv.

Annons:
Upp till toppen
Annons: