Annons:
Etikettövrigt
Läst 667 ggr
NordicSunset
8/21/14, 4:09 PM

Paradise Hotel

Någon som kollar på det? :) Vilka tycker ni mest om än sålänge och vilka gillar ni inte? Har bara sett två avsnitt, ska se tredje nu. Men än så länge sp tycker jag inte om någln av killarna.. xD Jag tycker om Saga och så är jag inte specielkt förtjust i Ylva.. Tycker faktiskt det är extremt jobbugt när hon oratar svengelska! x)

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
Kadoor
8/21/14, 4:11 PM
#1

Jag kollar inte på det, tycker inte det är kul haha.. xD

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Scorpio97
8/21/14, 4:15 PM
#2

Kollar inte, tycker inte det är bra alls.

Big Brother ska jag däremot kolla på (men det är så dåligt och omoget att det blir bra, haha)


//Jessie

Fridaaaa
8/21/14, 4:15 PM
#3

Kollat på 2 avsnitt, nej besviken faktiskt än så länge.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nallemillan
8/21/14, 4:19 PM
#4

Jag tror att Saga har stor chans att vinna :P men killarna är jag besviken över..

[EllenAlicia]
8/21/14, 4:28 PM
#5

kollar inte på Tv  ioch sånna program :p

00eme05
8/21/14, 8:14 PM
#6

Jag tycker detta året är det tråkigt, men det är kul att se när de sviker varandra och förvandlas till drama queens… Blir de extra bra så bråkar dem rejält :P

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
nottheonly
8/21/14, 10:09 PM
#7

Har ingen favorit än 😛 nästan alla killar verkar vara så på i år? 🤮
Har verkligen blandade känslor för PH, på något sätt tycker jag det är bra och underhållande men samtidigt så tycker jag inte det - men måste kolla ändå. 🤪

Haha, skäms kudden kommer fram många gånger under ett avsnitt kan jag ju säga iallafall!

MynonaE
8/22/14, 11:56 PM
#8

Är lite besviken på årets deltagare faktiskt, men jag tycker mest om Saga hittills iallafall. 😛

[Raubtier]
8/23/14, 7:03 PM
#9

Kian är ju så stört snygg dock!

Upp till toppen
Annons: