Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 634 ggr
[hamster-expert]
8/22/14, 10:22 PM

Fifty shades of grey

Hej! Jag har funderat på att läsa fifty shades of grey, men börjar bli osäker nu eftersom det verkar som att förhållandet mellan mannan och kvinna bara går ut på sadistiskt sex, och inte på någon kärlek, i alla fall så vill han ha ett sådant förhållande. Har också hört att vissa scener i boken är vidriga, så är verkligen tveksam nu. Men samtidigt finns det flera som ändå tycker mycket om boken. Någon här som läst den? Vad tyckte ni om boken?

Annons:
[Tilde]
8/22/14, 10:40 PM
#1

Aldrig läst den, har bara hört folk läsa några meningar ur boken och det är i princip porr. 😛

MynonaE
8/22/14, 11:52 PM
#2

Det är bara sex rakt igenom typ. 😇

Jojaton
8/23/14, 1:23 AM
#3

alltså, hon är jättekär i honom, så visst är det kärlek också - men den är fruktansvärt dåligt skriven…

Johanna - Instagram

[rumelle]
8/23/14, 7:00 AM
#4

Inte läst. Har förstått att det är mer eller mindre en porrbok och det känns inte så givande att läsa för min del. :P

Emmaslindh
8/23/14, 10:34 AM
#5

Ska man läsa böckerna så bör man göra det på engelska, då svenska versionerna är väldigt dåligt översatta. Men att tänka på är att de är just erotik böcker, alltså innehåller de mycket sex. Dock är första boken "värst" på den fronten, de andra handlar mer om deras kärlek och deras motgångar. Men som sagt, läs dom på engelska, för de är värdelösa på svenska om man jämnför.

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

[hamster-expert]
8/23/14, 8:50 PM
#6

Jag provläste första kapitlet på svenska, och håller med, det var värdelöst. Är inte säker på om boken är något för mig. Så den får vänta. Ska snart läsa Förr eller senare så exploderar jag istället! :)Filmen är såå bra, och boken kanske ännu bättre!

Annons:
Upp till toppen
Annons: