Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1817 ggr
Djuralex
2014-08-28 19:02

bara sprang därifrån

hejhej! så det finns en kille på min skola som jag typ "gillar" om ni förstår vad jag menar… förra året så typ flörtade vi lite "on and off" under året. iaf, igår började jag skolan och jag o två kompisar gick runt lite på skolgården och så satt två tjejer i vår årskurs, han och en annan kille på en bänk där (han och hans killkompis brukar spela fotboll där men de hade tagit en paus och satt sig där) och då gick jag o sa hej till dem. De två tjejerna gav mig flera kompimanger för min tröja och mina skor osv. Killkompisen började också säga liksom "OHMYGOD!!!" bara på skämt och eftersom jag VERKLIGEN inte är van vid att få komplimanger med tanke på vilken skitskola min förra skola var så började jag skämta bort det genom att säga "OHH MYYY GAAAWWD THANK YOOUUUUU" alltså på skämt. Jag hörde att killen som jag typ gillar försökte säga nåt som "guys, you can never guess where I got my shirt" men jag hade liksom all "attention" så ingen lyssnade på honom. Iaf, senare såg jag honom ensam utanför matteklassrummen (alla har sina matteklassrum i samma områden) och jag ropade på honom, först hörde han inte, jag ropade en gång till, han hörde, han skyndade sig med att fråga vem min mattelärare var, jag sa vem det var (inte samma som han) han vände sig om i riktning mot sitt klassrum. jag frågade honom vem hans fransklärare var (eftersom vi hade samma fransklärare förra året) han sa att han inte visste och skyndade sig iväg till sitt klassrum. Som tur var så kom en tjej jag känner typ då så det blev inte så awkward.. men jag fattar inte bara, han var inte såhär innan sommarlovet. I och försig så var jag MYCKET blygare innan lovet så jag vet inte om han typ blir blyg inför mig eftersom jag inte är blyg längre (jag vet, makes no sense vad jag säger) men jag fattar bara inte varför han var så snabb med att sticka iväg. Nån som har en idee om varför? Även om ingen har det så var det bara skönt o få skriva av sig. //Djuralex

Annons:
00eme05
2014-08-28 19:09
#1

Hans lektion kanske började

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Kadoor
2014-08-28 19:32
#2

Jag är sämst på allt som har med förhållanden att göra haha.. Men det bästa är väl att fråga varför han gjorde så? Eller avvakta och se om han verkar intresserad men kanske inte vågar prata. Som sagt, är usel på detta så andra har kanske bättre tips :P
Lycka till iaf! :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Djuralex
2014-08-28 19:48
#3

nej, våra lektioner började samtidigt så, ja, vet inte. Tack iaf

Rumblebee
2014-08-29 10:40
#4

Kanske han blev osäker med tanke på all uppmärksamhet du fick innan? Speciellt i och med att den där andra killen skämtade lite och du skämtade tillbaka. Även om han inte är en osäker person så kan han ha blivit osäker när du och hans kompis småskämtade. Speciellt om det är så att han gillar dig.

Djuralex
2014-08-29 21:36
#5

Jo, kanske. Idag på franskan så satt jag och min tjejkompis bredvid varandra. killen som jag pratade om innan kan vi kalla för #A (alltså killen jag kanske typ gillar, eller iaf gjorde förut) Iaf så satt #As killkompis (som jag pratade om innan) vi kan kalla honom #B och ytterligare en kille på vår skola framför mig, vi tre pratade skitmycket på lektionen och jag hade VÄRSTA skrattattacken! #B skämtade med mig HELA tiden, till o med när läraren frågade honom något. Jag kunde seriöst inte prata för jag skrattade så mycket, grät liksom. Lite längre ifrån oss i klassrummet så satt #A och hans bästis #S. #S, som jag var i samma klass som förra året satt och ritade och skrattade o var lite allmänt irriterande med #A hela lektionen. Sen så tittade #S på mig och sa "This is for you", han skickade bilden och det var en EXTREMT random och konsitgt teckning…. (alltså inget elakt mot mig, #S är en av de snällaste o bästa killarna jag känner (vän)) jag började skratta (eftersom jag skrattar åt typ Allt) och eftersom jag visste att #A varit med o ritat teckningen så höll jag ögonkontakt med både #S OCH #A. #S skrattade lika mycket som jag men #A såg bara skitdeppig ut… jag vet inte riktigt varför men a ja, jättesnällt av alla som svarar men det här e mest för att skriva av mig.

Djuralex
2014-08-31 20:50
#6

Hej! Läste precis igenom min senaste kommenter, låter som att jag inte vill att ni ska svara men det var verkligen inte meningen. Svara jättegärna! :D

Annons:
00eme05
2014-09-01 06:55
#7

#6 det är okej, jag förstår hur du känner :) men om det känns som om han är osäker med dig, var bara normal, och visa att det finns ingen anledning till att vara lite blyg eller så :))

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: