Annons:
Etikettövrigt
Läst 2530 ggr
[oroligkaninägare]
8/30/14, 11:50 PM

Vem saknar du?

Vem saknar du mest av allt då en person eller djur :) Själv är de min älskling saknar han varje minut och mår piss ofta och gråter

Annons:
Jossangizmo
8/30/14, 11:52 PM
#1

Min "gamla" mamma


[Tuulikki]
8/30/14, 11:55 PM
#2

Ingen just nu. Min familj är hemma, pojkvännen är jämte mig och hundarna finns i samma rum :)

[oroligkaninägare]
8/30/14, 11:56 PM
#3

Lyx du har #2 :)

Carrosh
8/30/14, 11:57 PM
#4

Saknar mina vänner hemma i Sthlm.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tessan01
8/31/14, 9:59 AM
#5

Mina gamla vänner. Men mest min pappa.

00eme05
8/31/14, 10:29 AM
#6

Min kära gammel mormor

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
luckiestboy
8/31/14, 10:51 AM
#7

Min fantastiska och underbara flickvän :(

Hellu

Wenniz
8/31/14, 10:54 AM
#8

Saknar min vän som bor utomlands. :(

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Kadoor
8/31/14, 12:49 PM
#9

Mina föräldrar och min favorithäst från ridskolan.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Tessan01
8/31/14, 2:50 PM
#10

Och just ja, min första hamster saknar jag också.

Wellcraft
8/31/14, 3:38 PM
#11

Det är många.

Mitt ex, gammelmorfar, mina hästar jag hade förr.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

tusstuss
8/31/14, 3:44 PM
#12

Min bästis som bor utomlands.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Frida B
8/31/14, 6:18 PM
#13

Min pojkvän. Helt sjukt vad man kan sakna någon…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
[sessie98]
8/31/14, 9:35 PM
#14

En kille i min förra klass… säger som Kurt i Glee när han pratar om Finn's jacka i hyllningsavsnittet. "Seeing him arriving in the hall wearing this, it was like superman arrived". 

Har aldrig saknat en person så mycket förut :'(

[TooLoover]
8/31/14, 9:54 PM
#15

Min syster, hon är 4 timmar bort :( och hon kommer inte hem förrens torsdag :(

molam
8/31/14, 10:36 PM
#16

Saknar lille Grappo, tyvärr borta sen länge v-v

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[EllenAlicia]
8/31/14, 11:31 PM
#17

Min farmor :(

Whippetgerbilen
9/1/14, 3:22 PM
#18

Många

Dogs is my world ♥

Mysan_
9/1/14, 3:37 PM
#19

Samma som #18

Scorpio97
9/1/14, 3:53 PM
#20

Min pappa.


//Jessie

Annons:
Nallemillan
9/1/14, 4:03 PM
#21

saknar min kanin som gick bort i somras men försöker se allt från den ljusa sidan ändå.. :P

MissanTissan
9/1/14, 5:09 PM
#22

Jag saknar min gamla kompis, han var som en bror till mig. Har gått två år nu, men när jag vaknar så kollar jag alltid efter hans sms.. Men dom är ju inte där..

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

emiliaolsson
9/2/14, 12:34 PM
#23

Min katt. Klara. Jag älskade henne jättemycket och vi växte upp tillsammans. Hon föddes några månader innan mig och när jag var liten bebis sov hon i min spjälsäng och såfort någon kom nära började hon fräsa på dem. Mamma och pappa blev oroliga att jag skulle vara allergisk och då var det ju inte bra om hon sov i min säng. Så vi åkte till BVC och tog massa tester. Som tur var så var jag inte allergisk. När vi kom hem var jag lite gnällig för dem hade tagit blodprov och då låg Klara brevid mig tills jag slutat gnälla. När jag blev större lekte vi varje dag. Vi bodde ganska nära dagis så när mamma och jag gick till dagis följde Klara efter hela vägen och följde med mamma hem sen igen. När mamma tog fram vagnen för att gå och hämta mig hoppade Klara upp i den och följde med. Kanske för att den luktade som jag. Sen gick hon brevid hem eller satt i vagnen med mig. Det gjorde hon nästan varje dag. Ibland gick hon på lådan och missade när vi gick. Hon var jättekelig och skulle mysa HELA TIDEN när hon inte längre hade sitt kattunge humör. För 3 år sen blev hon sjuk. Hennes njurar slutade fungera. Hon blev avlivad och det tog riktigt hårt på mig. Jag hade växt upp med henne och på nästan alla mina baby bilder är hon med. Jag kan fortfarande gråta på kvällarna ibland och jag gråter just nu när jag skriver detta. För en månad sen fick jag veta varför hon blev sjuk. Mamma och pappa hade vetat länge, men tyckte att det var för hemskt att berätta då. När veterinären tog prover hittade dem bekämpningsmedel i henne. En granne erkände att han sett henne äta av hans besprutade växter. Jag blev så arg på honom. Fast egentligen vet jag att han inte kan hjälpa att Klara åt av hans växter. Men jag hatar honom ändå. Klara var annars frisk som en nötkärna och 10 år gammal. Jag saknar och älskar dig Klara.

Jessicahagstrom94
9/2/14, 12:45 PM
#24

Min pojkvän som jag inte träffat på en evighet.. :(

beaast
9/2/14, 3:56 PM
#25

jag saknar farfar, som god den 18 juli 2013.
han betydde mkt för!

dermot
9/3/14, 7:49 AM
#26

Jesper (jesperlinden97) :( har inte träffat honom på aslänge :

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




teddykaniner
9/3/14, 4:32 PM
#27

Min pojkvän Jack och min döda farmor & farfar :/

Med vänlig hälsning,
Jenny

Annons:
Vovisch nr2
9/3/14, 10:05 PM
#28

Min kanin Stampe ❤️

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

tro&tvivel
9/4/14, 12:58 AM
#29

min flickvän

Frosstis
9/4/14, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Min kanin Tarzan.. han dog igår.. :'(

Stortroll
9/4/14, 10:14 PM
#31

#23 det skulle kunna ha varit jag som skrev det. Min kära katt Laura hittade vi i vedbon när jag var ett då var hon kattunge. Mamman hade fått sin kattungar på taket där inne och lilla nyfikna pälstusen Laura råkade ramla ner bakom veden. Vi hörde henne skrika ju mer hon försökte ta sig upp ju lägre ner kom hon. Som sagt va så hittade vi henne och fick henne av grannen som ägde henne. Förra året 4 april på min mormors födelsedag så åkte mamma in med henne till vetrinären för hon var inget pigg. De gjorde tester och kom fram till att hennes njurar hade gett upp. Så på kvällen avlivades min kära underbara lilla pälstuss Laura. :(

Titta gärna in här ---> Min blogg

mlina
9/4/14, 10:43 PM
#32

Min hund… Han dog. För 4 år sedan. Han var fem år när jag föddes, så jag hade haft honom i HELA mitt liv och hade ALDRIG varit utan honom nästan. Han hade liksom alltid funnits. En så när jag var 9 år (han var 14 och ett halvt åt) så hittade de en tumör i hans mage. Men det värsta var att hållet gick så fort. Från och med att vi märkte att han var sjuk tills att han fick sprutan gick det två dagar, och jag hann inte säga hejdå

MynonaE
9/5/14, 12:00 AM
#33

Saknar mitt ex & en kompis som jag tyvärr inte umgås med lika mycket med längre.

[fiskenn]
9/5/14, 8:12 PM
#34

Jag saknar många, min bonuspappa och farmor som dog förra året båda 2 😕Och sen saknar jag även min underbara pojkvän

Annons:
Sugar Mist
9/6/14, 4:13 PM
#35

Ingen. Känner mest att vissa människor som jag senast igår skulle sagt att jag saknar kan fara åt fanders. Så trött på människor överlag. Men nej, jag saknar ingen just nu.

-

WarMinerTool
9/6/14, 8:53 PM
#36

Min Morfar, Farmor & Farfar 😢

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

NordicSunset
9/6/14, 10:12 PM
#37

Jag saknar så många personer så det inte är klokt

Be the best version of you.

  • Zoella
[TooLoover]
9/6/14, 10:15 PM
#38

Mina vänner :(

Upp till toppen
Annons: