Annons:
Etikettövrigt
Läst 1765 ggr
[oroligkaninägare]
9/3/14, 8:56 AM

Pedofil hur ska man glömma ?

Jag har arbetat med ett pedofil fall på jobbet fram tills igår jag kan inte glömma han! nu har polisen tagit över arbetet med han skönt att slippa kämpa med näbbar och klor som vi alla på jobbet gjort. Jag har fortfarande oro i kroppen men börjar nu må bättre då pedofilen sakt massa skit om min älskling. Jag behöver tips på hur man kan glömma han ! Vårat motot på jobbet vi syns inte men vi finns !

Annons:
00eme05
9/3/14, 9:17 AM
#1

Va? Har du råkat ut för en pedofil? Det hade varit stor hjälp att veta vad du jobbar med….

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Bananpudding]
9/3/14, 12:40 PM
#2

Vad jobbar du med egentligen?

Vad har han sagt?

[oroligkaninägare]
9/3/14, 1:24 PM
#3

Ja i en grupp mer kan jag inte säga:)

[Bananpudding]
9/3/14, 2:18 PM
#4

I en grupp? Det säger inte mycket.

Hur vet du att han är pedofil då?

00eme05
9/3/14, 2:22 PM
#5

TS, hur ska vi ge dig råd om du inte kan säga vad han gjort eller hur du vet, eller så. Eftersom det verkar som självaste du inte råkat ut för pedofili, så är det väl bara att sluta tänka på honom. Slutet gott allting gott.

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Nelley
9/4/14, 12:25 AM
#6

#5 "råkat ut för pedofili", hur menar du då?

Annons:
00eme05
9/4/14, 6:13 AM
#7

#6 blivit våldtagen

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Fridaaaa
9/4/14, 8:46 AM
#8

Hon är över 18 år och pedofiler riktar sig ju sig till barn/yngre tonåringar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nelley
9/4/14, 1:21 PM
#9

#7 Du vet vad pedofili är va? Det betyder att en vuxen person tänder på prepubertala barn mer än andra vuxna. Om nån är en pedofil betyder det inte att det är en hemsk person, sålänge hen inte spelar på sina fantasier. Det är som att säga "råkat ut för homosexualitet", men "bara" för personen är homosexuell betyder ju inte att han våldtar folk, eller hur? Det var bara ett exempel och jag tycker inte så men vill också inflika på något många missar, det är prepubertala alltså. Om en fullt utvecklad fjortonåring blir våldtagen av en trettioåring, gör inte den vuxna till en pedofil. Det finns det ett annat ord för.

00eme05
9/4/14, 3:02 PM
#10

#9 jag vet, men jag är van vid att skriva såna saker, som pedofili istället för våldtagen/sexuellt övergrepp, braigt istället för bra/bättre och så vidare, men jag vet vad jag skrev

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Bananpudding]
9/4/14, 3:22 PM
#11

#10 Vad menar du, att våldtäkt är synonymt med pedofili?

00eme05
9/4/14, 4:09 PM
#12

Jag vill klargöra en sak för alla som håller på att kommentera min kommentar Jag menade våldtagen! Jag brukar säga så för inte säga våldtagen för det känns fel! Förlåt om jag skrev fel! Kan jag snälla sluta behöva förklara detta att jag menade våldtäkt. Förlåt, och tack

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Bananpudding]
9/4/14, 4:28 PM
#13

#12 Ja, det är ju ganska dumt att använda sig av fel ord så. Även vuxna människor kan bli våldtagna, det händer dagligen runt om i världen.

Annons:
00eme05
9/4/14, 6:15 PM
#14

#13 jag vet, hemskt

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

jossan...
9/5/14, 6:17 PM
#15

#12 det var väl inte dumt det var ett vanligt misstag och om någon nyss bett om ursekt så ska man väl nt spinna vidare eller vad man ska säga det va dessutom ingen big deal.

Gud vad bra jag stavar…

monstermash
9/5/14, 10:19 PM
#16

#15 - Det är två vitt skilda saker, de flesta brukar kunna hålla isär våldtäkt och pedofili så jo det är en stor skillnad och inget "vanligt misstag"

00eme05
9/6/14, 9:48 AM
#17

Kan vi snälla sluta? Så vi kan få TS tråd att handla om hennes fråga och inte om mitt dåliga ordförråd?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: