Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3907 ggr
dicaprioswf
10/18/14, 7:57 PM

ångest efter ett one night stand?

Hade sex med en kille jag träffade på en fest igår, ett såkallat "one night stand" helt enkelt. Igår var inte första gången det har hänt i allmänhet, har haft ungefär 3-4 one night stands innan och jag har alltid fått någon slags ångest dagen efter. Allt känns skitbra när jag väl är där, direkt efteråt osv men när jag vaknar dagen efter får jag sådan jävla ångest och har lust att få det ogjort. Men den här gången var det inte bara lite ångest, jag har haft sådan panik sedan jag vaknade imorse. Jag har en stor klump i magen och mår så jävla illa, vill bara ligga i sängen och gråta.

Jag förstår inte varför jag känner såhär, jag ville verkligen ha sex med honom igår och det har jag velat ett långt tag innan dess också. Vi gjorde inget jag inte ville göra och båda var 110% med på det, allt kändes skitbra igår! Men nu idag har jag lust att slå till mig själv för att jag ens befann mig i samma säng som honom, min ångest är så stark så jag knappt kan äta. 

Han sa till mig igår att han ville ha sex med mig igen, att han skulle höra av sig idag osv vilket han såklart inte har gjort. Blir så jävla arg på sånt.. Vad är det som får mig känna såhär? Varför får jag alltid sådan jävla ångest? Vad jag vet har jag ingen anledning till det, sjukt jävla frustrerande alltså.. Mår skitdåligt just nu.

Annons:
Cazzos
10/18/14, 8:31 PM
#1

Det är inte någon du pratat med innan? Att du kanske ångrar valet av person? Vad exakt är det du känner ångest över? 😕


dicaprioswf
10/18/14, 8:49 PM
#2

#1 Vad exakt det är jag har ångest över är liksom det jag inte kan förstå riktigt. Det skulle varit en helt annan sak ifall jag bara skulle gjort det för killens skull eller ifall jag helt enkelt inte skulle vilja, vilket jag ville. Jag var ju med på allt vi gjorde och det kändes inte fel alls just då, så jag förstår faktiskt inte varför jag känner såhär. Vet inte om det har och göra med att jag ändå är väldigt ung och han flera år äldre än mig, men jag vet inte.. Mår bara väldigt dåligt över allting.

MsSofieG
10/19/14, 1:07 AM
#3

Du kanske borde prata ut med någon, låter som att det är något underliggande du skulle behöva reda ut. Man ska aldrig behöva må dåligt över sex. Så försök ta dig till en kurator eller psykolog och prata ur dig litegran.  Ta hand om dig 🌺

IceTee
10/19/14, 1:18 AM
#4

Håller med de andra, det är något som inte är som det ska helt enkelt! Du kanske känner att det inte blev så bra som du ville? Inte speciellt romantiskt?

Medarbetare på Skor iFokus

Cazzos
10/22/14, 9:32 PM
#5

Har du haft sex med samma kille alla gånger?


Upp till toppen
Annons: