Annons:
Etikettövrigt
Läst 942 ggr
feenahs
10/20/14, 6:51 PM

present tips?

Min allra bästa kompis fyller 15 snart men jag vet inte vad jag ska ge henne.Kom med massvis med idéer!

Annons:
Lia
10/20/14, 6:55 PM
#1

Vad har du för budget? Gillar hon smycken? Är presentkort för tråkigt? Ni kanske kan gå på bio ihop?

Storip
10/20/14, 7:00 PM
#2

Något från TBS eller VS?

Vad är hennes intressen?

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Nelley
10/20/14, 7:29 PM
#3

En dildo ;)

Gladasvampen
10/20/14, 7:39 PM
#4

#3, det brukar vara den mest populära 18 års presenten ;)

feenahs
10/20/14, 9:53 PM
#5

Jag har ingen speciell budget,lixom inte svindyrt men inte för lite/billigt heller:)Presentkort känns lite tråkigt,vill ge henne nått roligare och personligare. Hennes största intressen är sina hästar och typ sina djur.

feenahs
10/20/14, 9:53 PM
#6

Jag har ingen speciell budget,lixom inte svindyrt men inte för lite/billigt heller:)Presentkort känns lite tråkigt,vill ge henne nått roligare och personligare. Hennes största intressen är sina hästar och typ sina djur.

Annons:
Stortroll
10/21/14, 9:49 AM
#7

ge henne något till djuren kanske?

Titta gärna in här ---> Min blogg

Gladasvampen
10/21/14, 6:57 PM
#8

En presentgåva från the body shop brukar alltid uppskattas! Finns jättefina presentpaket för ca 300 kr :)

Storip
10/21/14, 7:07 PM
#9

Håller med #8 ❤️🙂

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


[134643]
10/22/14, 8:56 AM
#10

Ett tagelarmband från hennes hästar kanske? Om du har möjlighet att knycka tagel från hästarnas svans utan att din kompis märker det, kan du skicka in det till någon som gör tagelarmband. Brukar kosta mellan 100 och 300 har jag för mig. Det brukar vara uppskattat till hästägare! 🙂

feenahs
10/22/14, 12:56 PM
#11

#10 hon har redan sånna:/

Caf_Roy
10/22/14, 7:56 PM
#12

Biljetter till er två till någon av föreställningarna på Stockholm horse show? Tävlar hon? Presentkort på att du ska ställa upp som hästskötare på en tävling. Lite roligare presentkort kan du göra om du köper ett presentkort och en påse hästgodis i en ridsportsaffär och tar en ask/låda där hästgodiset precis får plats. Häll ut hästgodiset i lådan och göm presentkortet i godiset. Slå in lådan som ett paket.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Flöffo
10/22/14, 10:27 PM
#13

Har inga jätte bra tips, men har köpt en present till en kompis som jag ska ge nästa vecka. Hon är 14 och har en fransk bulldog som hon älskar väldigt mycket. Jag köpte en tröja som det stog "Miss frenshie" på och var en bild på en fransk bulldog och sen så köpte jag även ett sånt där halsband man kan sätta in bilder i och i den satte jag in en bild på hennes hund. Sen köpte jag även ett kort där jag försökte skriva lite snälla saker och så. Själv skulle jag bli väldigt glad om någon gjorde så till mig fast med min hund istället. Är ganska nöjd faktiskt. 

Så, mitt bästa tips är att tänka på sånt som hon gillar och sen köpa sånt som du tror hon skulle gilla och som du kanske själv skulle vilja ha. Det bästa är om det är något personligt. Glöm inte skriva ett kort! Jag brukar få kort av vissa kompisar och det gör mig jätte glad! Kan sitta flera år efter och kolla på dom och läsa och glädjas. Så snåla inte med snälla ord. :)

//Flöffo

Annons:
Upp till toppen
Annons: