Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2169 ggr
anonym-.-
2014-10-23 20:11

(X) kåt..

Tjena.

Varje gång jag går förbi en kille som är snygg eller söt blir jag alldeles blöt av kåthet, ibland känns et pinsamt och ibland inte. Jag är 13år och ibland känner jag mig alldeles depp för att man måste vänta med sex tills man är 16.. Jag har typ börjat onanera, men det känns inget eftersom det är mig själv. Finns det ett annat sätt man kan göra? har tänkt på  att pulla någonting, typ mitt lepsyl men det är alldeles för litet. Kan det vara en bra idé att köpa en dildo? Är as rädd för någon av mina föräldrar ska hitta den i mitt rum & dom vet inget om att jag känner mig typ ''desperat'' efter sexkänslan. Vart köper man ens det? tips på vad jag kan göra i min situation 😉

Annons:
Fridaaaa
2014-10-23 20:13
#1

Vart har du fått det ifrån att man måste vänta tills man är 16 år innan man kan ha sex? Finns ingen lag eller annat som säger det, man kan ha sex innan man är 16 år också, är lugna puckar. 

Finns flertalet sidor med sexleksaker 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

powerade
2014-10-23 20:14
#2

vadå vänta? vill du och det känns rätt så får du väl göra vad du vill inte så du hamnar i fängelse xD Jag hade sex första gången när jag var 13, ångrar mig typ lite nu för de inte var riktigt rätta pojken men aa :)

Tjeja
2014-10-23 20:21
#3

Se till att grabben är under 15 också bara och att ni skyddar er ordentligt!!

Men för övrigt är det ju klokt att avstå från killar tills du blir lite äldre och leker med dig själv så länge!

Klart det kan kännas massa skönt och man kan få orgasm också även om man bara pillar på sig själv med fingrarna. Krävs lite övning och teknik och att lära känna sig själv oftast bara.

Ta en spegel och titta hur du ser ut där nere och prova smek dig själv med fingrarna.  Du kan använda lite vasselin eller olja så blir det skönare. Barnolja eller vanlig matolja går också bra faktiskt!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Aleya
2014-10-23 20:23
#4

15 då är man byxmyndig. Detta för att alla över den åldern kan åka i fängelse om dom har sex med någon som är under 15. Om du ska beställa så måste du vara myndig, detta för att ens kunna handla på nätet. Det ska väl finnas på apoteket.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

powerade
2014-10-23 20:24
#5

Vaddå 16 vars kommer 16 ifrån? de är väl ändå när man är 15 man blir byxmyndig?!

Fridaaaa
2014-10-23 20:30
#6

Ja man blir byxmyndig från det man är 15 år men man får ha sex innan dess om man vill också.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Twiggys]
2014-10-23 20:33
#7

Tror att det är en kille som låtsas vara tjej ^^

Nelley
2014-10-23 21:23
#8

#7 Varför då?

[VampireGirlElvira]1
2014-10-23 22:32
#9

Ser ut som ett troll som håller på och skriver om sånt igen, fast anonymt.

Upp till toppen
Annons: