Annons:
Etikettövrigt
Läst 1733 ggr
pinocchio96
2014-11-18 17:22

Förslag på utklädnad till 200 dagars

Hejsan hoppsan alla glada på tonåringar i fokus!

Jag går i trean på gymnasiet och nu i nästa vecka är det dags för 200 dagars!
temat är "vad ville du bli som liten?"
varken jag eller mina föräldrar kan minnas att jag ville bli något speciellt så jag skippar temat lite och tänker bara klä ut mig till något yrke. men nu behöver jag lite hjälpa av er. Vad kan jag klä ut mig till? :/
behöver inte vara något avancerat, kan lika gärna vara målare som är förslag men har ni något bra på lager får ni gärna dela med er :)

Annons:
Jojaton
2014-11-18 17:53
#1

Vill du inte bli något speciellt nu då som du kan klä ut dig till? Jobbar dina föräldrar med något som är lätt/roligt att klä ut sig till?

Johanna - Instagram

IceTee
2014-11-18 18:25
#2

Ville du inte bli något speciellt, mer än stor (som de flesta ville) så klär du ut dig till dig själv som stor (alltså inte), och när någon frågar så stämmer det ju faktiskt 😃

Medarbetare på Skor iFokus

pinocchio96
2014-11-19 01:01
#3

#1 nej det är ju det som är lite tråkigt :/ har inga framtidsplaner överhuvudtaget och framtidayrket är ett mysterium :/

de jobbar på vattenfall och ringhals som chef och planerare.. 

#2 haha rätt smart faktiskt👍

willywonka1996
2014-11-19 20:33
#4

du kan ju kanske vara dykare, snickare, sheriff, ryttare, kock, sotare, bagare, chaufför, polis, brandman, lärare, chef mm..

det jag kom på sådär på direkten :) lycka till!

powerade
2014-11-22 12:16
#5

polis eller bagare lät som bra förslag men kanske knte så lätt å kläut sig tll?:/

catcult
2014-11-22 12:22
#6

Batikhäxa/kulturtant är både roligt och lite annorlunda, samtidigt som det inte kräver särskilt mycket förberedelser. 😃

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
pinocchio96
2014-11-25 21:52
#7

Tack så mycket alla för era förslag!
morgondagens dräkt blir målare :)

har en blå overall typ med vit t-shirt under. sen var jag och köpte lite färg som jag kletat på kläderna.
en råsa och gul neonfärg som lyser i uv-ljus. och en blå självlysande hårgel som jag ska ha i håret ^^ på händerna ett par målarhandskar! vad tror ni? :D

powerade
2014-11-25 22:16
#8

lät grymt häftigt !! (Y)

Upp till toppen
Annons: