Annons:
Etikettövrigt
Läst 5530 ggr
IceTee
2014-11-24 17:59

Önskelistor

Hur ser era önskelistor ut för julen? Har ni börjar knåpa på dem ännu? 

Själv gjorde jag en i paint med bilder, bara för att 😃 då kan ingen missförstå vad jag vill ha! 👍 (postar den längre ner när den är färdig!)

Så skriv era önskelistor, är det något speciellt ni önskar er? Varför?

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Juliastrom
2014-11-24 18:48
#1

Jag önskar mig allt i Grey's Anatomystil, tatueringspengar och smink =)

Lia
2014-11-24 18:52
#2

The Sims 4 och olika skivor med Christina Perri och Evanescence.

MoaHermansson
2014-11-24 19:17
#3

Jag önskar mig en navelpiercing, måla om i mitt rum, massa choklad, en hundgård till mina kaniner, lite saker från ebay, ta mer hål i öronen och ett nytt golv också :D


Gladasvampen
2014-11-24 19:39
#4

Har skrivit och visat bilder här; Min önskelista :)

Önskar mig lite blandat, allt ifrån skönhet till journaler :)

IceTee
2014-11-24 20:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här har vi min!

Medarbetare på Skor iFokus

Carrosh
2014-11-24 20:58
#6

Önskar mig en lugn och skön jul, med gott sällskap och att slippa fler sjukhusjular. Prylar kunde jag inte bry mig mindre om.. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
jela96
2014-11-25 15:32
#7

5# Åh vad synd att jag tappat bort min Nintendo Dogs annars skulle du fått den :)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Flöffo
2014-11-25 16:37
#8

Jag önskar mig en hamster men det kommer jag inte få så jag önskar mig pengar. Vill gärna ha en ny dator men den kostar typ 10.000 och ja… vill inte önska mig det i julklapp.

//Flöffo

IceTee
2014-11-25 17:20
#9

#8 när jag önskade mig en kamera (5000kr) så önskade jag mig att mina föräldrar betalade en del på den sen när jag sparat ihop! Så kanske du kan göra? (om du vill förståss)

Medarbetare på Skor iFokus

NordicSunset
2014-11-25 18:29
#10

Jag önskar mig pengar! Vi är i USA över julen och då blir det ju mycket shopping iallafall. Så jag önskar mig egentligen en fin jul där alla är lyckliga. :)

Be the best version of you.

  • Zoella
[Tilde]
2014-11-25 18:30
#11

Jag har en ganska lång önskelista i år 😂

Av svärföräldrarna önskade jag mig en pläd i fuskpäls, nya hörlurar till mobilen, en mascara eller två akvarellfärger.

Av mina föräldrar blev det mer; pyjamas, örhängen, stor necessär, mjukisbyxor, pengar, kuddar till soffan i TV-rummet, sängkläder… Ska även önska mig små berlocker från Thomas Sabo till mitt Sabo-armband.

felle-j
2014-11-25 19:30
#12

Jag önskar mig en bok. 🙂

Kadoor
2014-11-25 21:12
#13

*Kurser i agility med Tello (introduktion & nybörjare)

*ProMarkers + tillhörande papper

*Lite större idrottsväska

*The Sims 4

*http://www.beautifulhalo.com/pu-panel-sweatshirt-with-cap-print-long-sleeve-p-118924.html?track=tb311

*http://www.beautifulhalo.com/color-block-lion-pattern-round-neck-sweatshirt-p-118558.html?track=tb311

*http://www.beautifulhalo.com/round-neck-contrast-trim-pullover-sweatshirt-in-loose-fit-p-118137.html?track=tb311

*http://www.roligaprylar.se/Vintage-Batman-Hoodie-Black.html

*http://www.junkyard.se/leggings-phoenix-leggings-2

*http://www.junkyard.se/byxa-harlem-3

*http://www.junkyard.se/byxa-harlem-2

*http://www.junkyard.se/byxa-deep-crotch-leather-imi-1

*Longboard + skydd & hjälm (en longboard till cruising/downhill) Exempel på brädor jag vill ha:

- http://www.junkyard.se/longboard-fibrefresh

*Midjebälte och sele så att jag kan springa med Tello(mycket lättare om jag fäster honom i en sele och inte håller i kopplet!)

Vet inte om jag ska önska mig något mer haha, är inte klar med den än heller så! Haha ;)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
smellcaramell
2014-11-25 21:51
#14

önskar mig pengar då jag förmodligen kommer flytta hemifrån till våren men då bara kommer ha råd med 3 hyror och skulle behöva ha pengar till minst 4 så jag har pengar till första "sommarjobbslönen".

fyllde år igår och har fått alla "prylar" jag vill ha även om jag "bara" önskade mig en symaskin :)

emelieeileme
2014-11-25 22:05
#15

#6 jag gör som du, bara få åka hem till farmor och få äta vegansk julskinka och vara tomte inför mina kusiner, vem bryr sig om några nackellack eller en ipad när man  kan få det? :)

hund_katt
2014-11-26 14:04
#16

Pengar, pengar, pengar, och hål i öronen c: pengarna vill jag ha att spara till en egen hund. Sen en julklapp som jag redan fått, är biljetter till Slipknot konserten i februari c:

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[Tilde]
2014-11-26 15:13
#17

#15 När man är fattig student och inte har råd med sånt själv, då bryr man sig 😂 Men självklart ser jag mest fram emot att få tillbringa tid med min familj! :)

emelieeileme
2014-11-26 15:19
#18

Jag är också en fattig student som behöver diverse saker, dock tycker jag att det är väldigt oviktigt! Tänk hur många som inte ens är studenter utan bara fattiga runt om i världen? Blir lite äcklad av att få massa materiella ting då, jag önskar mig att de ger pengar till valfri djurskyddorganisation istället!

Lia
2014-11-26 15:30
#19

Skänka pengar till olika fonder kan man väl göra varje dag hela året? Julafton är bara en dag, och då är min åsikt att det inte är fel att önska sig något till sig själv! Sen får alla självklart tycka vad de vill i den frågan, men jag tycker inte att det är själviskt.

[Tilde]
2014-11-26 15:39
#20

#18 Beror väl på hur man ser det… Självklart är det synd om fattiga människor runtom i världen, men om man levde som man predikade hade man ju knappt haft tak över huvudet i så fall. DET är lyx om något. Jag tycker det är synd att folk ska må dåligt över att de är födda i ett rikt land, istället för att uppskatta det till fullo. Och då menar jag inte att bada i pengar, men att vara glad för den vardagslyx man har :) Sen kan man ju såklart skänka bort alla pengar man får i julklapp också!

Annons:
Frosstis
2014-11-26 16:55
#21

Önskar mig presentkort på ticnet, att mamma o pappa betalar resan till stockholm i maj o en ny säng

panini
2014-11-26 17:08
#22

- Kläder (redan beställt) - Lite hamster hus/inredning (redan beställt) - En tv-bänk - Två par hörlurar då alla min redan har gått sönder :/ - Pengar - Att vi ska fira jul hos mormor&morfar för annars är hela julen förstörd..

Hippieelsa
2014-11-26 21:16
#23

digitalkamera

biobiljetter

häftstift (…)

Hängselbyxor

Vita o Svarta linnen

mjukisbyxor

Netflix

The sims 4

laptop

coola peruker (xD)

tuschpennor

Spotify Premium

Minecraft

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

powerade
2014-11-26 21:40
#24

önskar mig en natttröja där det står born to sleep ett nagellack som ändrar färg beroende på temperaturen "stripes" så man lätt kan göra ränder på naglarna lite glitter att sätta på naglarna också sen typ tackar man ja aldrig nej till pengar;)

matildahamster
2014-11-26 21:51
#25

-en ny speldator (Jag ska bygga min egen) !

😂och typ ingenting annat…

tootiis
2014-11-26 22:07
#26

Pengar, ev nå hundsaker som tex ett halsband + koppel jag hittade idag! Saker tills jag flyttar hemifrån, pengar till tatueringen. Är vad jag kan komma på just nu :) Fyller år 1,5 vecka innan jul också så :)

// MT ♥

Moalinn
2014-11-26 22:18
#27

Har hunnit fånga upp en till sak sen senast jag skrev en önskelista här inne
4D stadspussel, London.
Presentkort på ticnet.
Pengar/kläder från Impericon.
Klocka med romerska siffror.

Annars önskar jag mig en riktigt trevlig jul med min mor, mina syskon och syskonbarn.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
IceTee
2014-11-26 23:41
#28

#27 åh, vad är ett 4D pussel för något?

Kan lägga till att det jag önskar mig allra mest i världen är omöjligt, att få fira jul med min morfar… 😕

Medarbetare på Skor iFokus

Moalinn
2014-11-27 00:01
#29

#284D CityScapes Time Puzzle. Man bygger upp en stad med olika byggnader, typ haha. Videon förklarar bättre än vad jag kan 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

IceTee
2014-11-27 00:05
#30

#29 ooh, det där såg riktigt roligt ut!

Medarbetare på Skor iFokus

[RC1393]
2014-11-27 11:20
#31

Kamerastativ, en hel bunt med hästgrejer (schabrak, senskydd och strykkappor, fleecetäcke, en westernbrösta, en kapson och nya ridbyxor) och Harry Potter Adult paperback boxed set: adult edition. Såg den när jag var i London men köpte den dumt nog inte den där, den var så snygg så måste ha den! 😛

Whippet
2014-11-27 11:24
#32

Systemkamera, whiteboardsudd, armband önskar mig en ny hamsterbur också men den betalar jag själv :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Whippetgerbilen
2014-11-27 12:26
#33

Typ teckningsgrejer, choklad och The Beatles prylar 😃

Dogs is my world ♥

pennydog
2014-11-27 17:17
#34

En iphone (som jag vet att jag kommer att få😃) och massa PENGAR j😍

Annons:
Halcyon
2014-11-27 17:45
#35

Jag önskar mig en resa till London, pengar, sminkborstar. Har inte kommit på mer till årets önskelista faktiskt, hehe!

we're always chasing that paradise

LuLeLo
2014-11-27 19:39
#36

Inte så mycket faktiskt, det jag vill ha har jag redan pengar för att skaffa så nu är det bara planering och beställning kvar.

Ett par hörlurar kommer önskas av syrran. Hundgodis med kanske, och någon bruks/lydnadsbok.

Tass Josephine

Vardigsjälv
2014-11-27 19:46
#37

Detta är min önskelista till jul. Hörlurar Laptop Systemkamera Choklad Bakbok Ansiktsmasker Kläder Skor Bra böcker Sminkborstar En fåtölj till rummet Doftljus Fina fotoramar Biokort Locktång Pengar Badskum En ny taklampa En större bur till kameleonten Förvaringslådor Handväska Fina pennor Ett nytt pennfack Fina kuddar Gosiga filtar Ett nytt skrivbord Fina brevpapper Lite roligt pyssel En ny jacka Ett par gosiga vantar En gosig pyjamas

Fridaaaa
2014-11-27 21:04
#38

Pengar
Hårfön
Extern hårddisk
Kläder
Midjebälta att koppla hundkoppel i 
Hundträningsbyxor
Badlakan
Mindre tallrikar
Kameraväska
Kokböcker med glutenfri mat

Främst 🙂 Men glad och nöjd med det jag får
oavsett vad det är. Tanken som räknas!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

emelieeileme
2014-11-27 21:29
#39

#19 helt rätt att man ska göra det oftare, blir bara mer tacksam att veta att många har fått hjälp istället för att jag har fått en pryl ;) 

#20 jag tror inte att någon mår dåligt över att vi har det så himla bra, men jag tror att det är väldigt många fler som inte uppskattar det och som inte ens försöker hjälpa. 

Ville inte direkt dra igång en diskussion men jag vill inte heller få skit för att jag inte vill ha massa materiella ting, för för mig är det inte vad jul handlar om. på födelsedagen vill jag ha något fint, en upplevelse eller så. sist fick jag en hund jag velat ha hela mitt liv och hon har nog kostat mer hittills än vad många lever på ett helt år så jag skämmer bort mig själv och min hund också. ingen kan göra allt men för mig som går något litet i alla fall så är det att önska mig pengar som gått till ideella organisationer.

hanniees
2014-11-27 21:51
#40

Min önskelista: Svarta eller lila urbanears Saker från the body shop med doften peach Pengar Fina smycken En laptop American vintage tröjor Massor av god choklad! Det är de jag har kommit på just nu:)

Mvh Hanna:)

Fridaaaa
2014-12-04 09:44
#41

Puttar upp denna 🙂 Så fler kan skriva

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Cochon
2014-12-04 10:33
#42

Ja, främst så önskar jag mig en klappfri jul, så man slipper stressa ihjäl sig under julen. xD ^^ Men en liten önskelista har jag ändå. :-P lite pärlor, massor av garn och ett redigt danskt julbord. ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Mannez
2014-12-04 10:38
#43

Min önskelista:

Pengar

Hahahahahahaha 😃

Hälsningar Amanda och kaninerna

Stortroll
2014-12-04 16:00
#44

allt på min önskelista: www.stortroll.wordpress.com/onskelista

Titta gärna in här ---> Min blogg

IceTee
2014-12-04 23:01
#45

#7 åh, missade att du skrivit! Haha, bara att börja leta 😂

Medarbetare på Skor iFokus

Tessan01
2014-12-05 18:40
#46

Inte så mycket men endån något 😊

En ny mobil
En ny hårborste
En ögonskuggspalett
Och så kanske ett mobilskal till min mobil
En trevlig jul med mina kära o nära

Sen så saker som förmodligen inte lär gå att ordna 😕

Mina kära o nära skulle må toppen
En jul med min hela familj ( mamma, pappa, bror, morfar, mormor )

Whippet
2014-12-05 19:28
#47

Har tänkt om..

Smycke (helst armband och öron hängen)

Pengar

Xbox/pc spel

Akvarium som bur till hamstern

Whiteboard sudd

Typ detta jag tänkt på nu :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Jojaton
2014-12-05 19:44
#48

#18 Jag har en kompis som sa såhär till mig en gång "vi kan inte ha dåligt samvete över att ha blivit födda i ett land där mat för dagen, tak över huvudet och rent vatten är en självklarhet för alla, vi måste vara tacksamma över det." sen är det självklart (enligt mig) att så länge man har så att man själv klarar sig så hjälper man andra som inte har samma tur.

Johanna - Instagram

Annons:
VendelaS
2014-12-05 20:33
#49

Jag önskad mig mest hundgrejer. Min önskelista i år: -Hundbur, canvas -Hundförarbyxor -Bok (hund relaterade hehe) -Hårfön

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

IceTee
2014-12-05 22:26
#50

#49 oh, hårfön glömde jag på min! Nåja, det får jag väl köpa själv på mellandagsrean!

Medarbetare på Skor iFokus

Vardigsjälv
2014-12-06 17:56
#51

Oj kom på att jag önskar min egna walk in closet också. Pappa lovad att han skulle fixa det. Måste ju lägga in alla mina fina skor och kläder där, åh då behöver man mycket plats. Klarar inte av en liten fjuttig garderob längre. Är man glamorös så är man

JoannaLi
2014-12-06 23:28
#52

Önskat mig främst av allt en repgrimma och ett halvstryp+hundkoppel i samma färg, från PlayLoveLearn. Jag har också önskat mig Cowboy Magic's spray, ljudböckerna av Prostens barnbarn och bidrag till ny moppehjälp, -lastlåda och -vinterdäck :)

Rebornbabyn
2014-12-07 12:27
#53

Hittat två halsband som jag tycker om! Så skulle bli väldigt glad om jag fick något av dessa: http://www.guldfynd.se/article/halsband_i_18k_guld_1233634 http://www.guldfynd.se/article/halsband_i_akta_silver_2237840

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

NordicSunset
2014-12-07 13:00
#54

Ni som säger att "varför önska sig saker när det dinns massa fattiga runt i världen" typ.. Hjälper det att inte önska sig saker då tycker ni? :) Tror att alla önskar sig NÅGOT.!

Be the best version of you.

  • Zoella
IceTee
2014-12-07 15:24
#55

Hörni, jag tycker vi släpper hela "okej eller inte okej att önska sig materiella ting" Alla har rätt att önska sig vad de vill, oavsett om det är fred på jorden, en laptop, en lugn jul med familjen eller en hundvalp!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Retrieversaga
2014-12-07 19:21
#56

Jag önskar mig, 2 böcker (paper towns och Girl online), ridjacka/väst, ridstrumpor/handskar/tröja,
kläder,  parfym, ett spec. halsbanc/armband, och pengar ungefär det.. :)

Whippet
2014-12-08 20:06
#57

#55 Bra inlägg! 😇

I'm out Vilar huvudet i handen

hamstertokiglisa
2014-12-08 21:06
#58

Pengar

Sminkborstar

Smink (eyeliner, ögonbrynspenna, ögonskuggspalett, foundation)

Halsband 

En ny armklocka 

Kläder 

Iphoneskal

En matta

Lite inredningsgrejer

Nån mysig pyjamas <3

Tofflor 

Nagellack

[Lindizen]
2014-12-10 12:17
#59

Flyttar hemifrån till våren så av mamma önskar jag mig (hon är den enda som förstår min inredningsstil):
Filtar
Köksredskap
Gardiner
Diskmedelspump (fråga mig inte varför haha)
Handdukar
Badrumsskåp
och lite annat till lägenheten.

Av pappa får jag alltid  tre-fyratusen i julklapp så där önskar jag mig inget speciellt. Önskade mig en iPad innan men den fick jag av honom i födelsedagspresent så…

Av morfar: presentkort i någon klädaffär!

Av mina syskon: Michael kors-klocka som passar till mina Michael kors-väskor som jag har och mitt Marc jacobs armband! 

Av min pojkvän: berlocker till mitt tomas sabo-armband eller berlocker till mitt pandora-armband. 

Av några av mina vänner: En ny odd mollykofta eftersom dom råkade ta sönder den andra…

nadilda
2014-12-10 17:38
#60

En Nikon D90, ett par lundhags byxor, en hel del hundsaker, ett par böcker och sen så att åka och shoppa med mormor.

GotTreats?
2014-12-10 18:55
#61

Gucci parfym, en resa till Thailand och pengar 🙂

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar


Upp till toppen
Annons: