Annons:
Etikettövrigt
Läst 1650 ggr
Banonym
12/21/14, 11:32 AM

(X) toplessbilder

Hej allihopa! Vet inte om det ska va (x) på denna men tog det. Det är såhär att igår frågade en kille jag verkligen gilla om jag kunde skola toppless bilder. Jag svara kanske och skrev vad som kan hända typ om bilderna spred sig, han sa att han svär av hela sitt hjärta att han aldrig skulle screenahotta eftersom jag skulle skcika bild via snapchat isåfall. Jag vet inte om jag vill skicka bild. Han är 15 o jag 13. Vår går på samma skola o sånt. Vad tycker ni? Jah skrev även till han att han hellre får se irl istället för på bild eftersom vi ska träffas snart o strula. Jag är så osäker över att skicka bilder, vad ska jag göra?

Annons:
Arrowhead
12/21/14, 11:34 AM
#1

Jag skulle aldrig skicka bilder även fast han lovat, det finns så mycket som kan gå fel.
Och så borde han ju tycka att det är bättre att få se irl än på bild.

[Twiggys]
12/21/14, 11:36 AM
#2

Skicka aldrig bilder där ditt ansikte syns iaf.

Banonym
12/21/14, 11:36 AM
#3

PS. När han fråga om jag kunde skicka toplles bilder skrev han också "fråga bah för att veta var jag har dig" och då får jag mer ångest eftersom jag gillar han och sånt… Han skrev även lite senare förlåt att jg pressar dig men är så sjukt kåt. För han är kåt ena tiden typ. Tänkte bah tilllägga

Honestyisdead
12/21/14, 11:37 AM
#4

Skicka inte avklädda bilder.  Ge aldrig någon en sådan hållhake på dig.

Lexie82
12/21/14, 11:38 AM
#5

Jag skulle aldrig skicka bilder. Tänk om ni blir osams i framtiden?

Banonym
12/21/14, 11:38 AM
#6

Okej. Jag vill hellre att han får se irl när vi träffas. Jag har ju inte så dör big boobs som han verkar tro. Jag är liksom bah 13 har inte små men inte så stora heller enligt mig själv

Annons:
Banonym
12/21/14, 11:41 AM
#7

Det är sant. Jag skrev med till han att jag inte tänkter skicka bild förrän vi träffats o då kan han ju få se då istället för på bild liksom. Men jag är röd att förlora han om jag inte skickar…

Honestyisdead
12/21/14, 11:45 AM
#8

#3 Du ska inte visa brösten bara för att han är kåt!  Skulle han dra för det har du sluppit undan en idiot.

Banonym
12/21/14, 11:51 AM
#9

#8 tack för svaret. Bestämt mig för att inte skicka bilder. Han går ändå ut i sommar så… Men han får se irl och sånt istället.

ChristineL
12/21/14, 11:52 AM
#10

Skicka aldrig lättklädda bilder! Det är bara idioter som ber om sånt (om man inte har ett förhållande vill säga), hellre förlora en idiot än att det sprids på nätet, hamnar det i hans dator så är det gränsen till pedofili dessutom om det skulle leda så långt. Och storleken på brösten har ingen betydelse för hur intresserad en kille är.

slarvigt
12/21/14, 11:53 AM
#11

Han vill att du ska skicka för att han ska veta vart han har dig = han vill veta att du går med på allt han säger? Jag håller med Hera - om han lackar för att du säger att du inte vill så har du sluppit undan en idiot

Banonym
12/21/14, 11:54 AM
#12

Okej, kmr inte skicka bilder nu. Han förtjänar det ej. Tack för stöden!

ChristineL
12/21/14, 11:55 AM
#13

#12 - han förtjänar inte att se dom live heller!

Annons:
Lexie82
12/21/14, 3:18 PM
#14

Bör han inte veta ungefärlig storlek på dina bröst redan, även om han inte sett dem nakna?

Upp till toppen
Annons: