Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 2004 ggr
ostbollen
2015-01-21 21:30

VAD HÄNDER (Mens) Hjälp snabbt!!

Hej hej!!! Jag har lite panik för mina flytningar (jag har haft det länge och väääldigt mycket på sistone) Jag märkte idag att mina flytningar var "LILA"!! Jag hade dock blåa trosor så jag är inte säker om det bara var för trosorna. Men de luktade också. Om jag bara satt med benen lite isär stank det från underlivet! Det har det gjort tidigare också och på google står det att det kan vara farligt om det luktar! Vad ska jag göra och vad är det som händer? Kommer jag snart få mens? Jag hoppas inte att jag ser det på morgonen för då är det bara jag, min bror och min pappa hemma. Jag låser eller stänger inte dörren vanligtvis in till toaletten och de skulle tycka jag var lite weird om jag plötsligt gjorde det…. Snälla hjälp mig! ;(

  • Redigerat 2022-09-14 23:09 av vendelay
Annons:
00eme05
2015-01-21 21:32
#1

Luktar det typ filmjölk? Eller nåt helt annat?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

00eme05
2015-01-21 21:33
#2

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Honestyisdead
2015-01-21 21:33
#3

Prata med umo. Kan vara obalans eller bakterier

IceTee
2015-01-21 21:49
#4

Att trosorna är blå gör ju att det röda ser lila ut. Att det luktar illa kan bero på bakteriell vaginos, det är inte jätte farligt men extremt irriterande att gå runt och veta att det luktar, så jag tycker också att du ska prata med umo

Har du haft mens innan?

Medarbetare på Skor iFokus

ostbollen
2015-01-22 07:22
#5

Nej, jag har inte haft mens innan #4

IceTee
2015-01-22 12:15
#6

#5 då är det antagligen första mensen! Eller i all fall början på den, beroende på vad man vill räkna som "mens". Du har blodblandade flytningar vilket är vanligt i slutet och början av mensen (i alla fall för mig)!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: