Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1424 ggr
[Nettan120]
1/28/15, 1:33 AM

Hur visar ni att ni uppskattar er patner?

Jag själv visar det ständigt genom pussar och att jag säger att jag älskar min sambo även nu via en förloving som sker inom denna månaden. Sen via gulliga inlägg på fejan till han. Hur visar ni er ni er uppskattning att ni älskar er patner :)

Annons:
IceTee
1/28/15, 1:46 AM
#1

Förklarar att jag älskar honom varje dag!

Medarbetare på Skor iFokus

Carrosh
1/28/15, 6:57 PM
#2

Visar med både handling och ord. Säger varje dag att jag älskar honom, ger honom väldigt mycket fysisk närhet (pussar och kramar jämt och ständigt), och han likaså. Vi anstränger oss också båda för varandra, lägger ner lite extra tid på att göra något bra istället för halvdant. Både att visa och berätta vad man känner tycker vi är viktigt!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Tuulikki]
1/29/15, 1:39 PM
#3

Ger komplimanger, städar och lagar mat tills han kommer hem, pussas & kramas, hittar på små överraskningar osv. Behöver inte kosta något, han blir glad för småsaker, tex att sängen är bäddad när han kommer hem, att jag har maten klar tills han är hemma, hjälper till att tvätta hans kläder, hjälper till att smörja in hans axlar om han är torr osv :) Och självklart berättar att jag älskar honom och varför, varje dag.

Jag är heltidssjukskriven och gillar att pyssla i hemmet, så det passar mig bra och han uppskattar det så båda är nöjda :)

Fridaaaa
1/29/15, 2:54 PM
#4

Komplimanger, Fixa mat tills han kommer hem.
Säger att jag älskar honom
Spontana saker som jag vet att han uppskattar

Förlovade är vi men inget sätt för oss att visa uppskattning dock. Men alla tänker vi olika 🙂 Men kommer ej bli bröllop

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nettan120]
1/29/15, 3:04 PM
#5

Min sambo uppskattar med att jag städar rent och fint :) Det lilla i det stora ger mycket i ett förhållande :)

[rumelle]
1/29/15, 3:15 PM
#6

Idag ska jag skämma bort min man när han kommer hem. Han jobbar borta i veckorna så vi ses bara till helgen. Tydligen har han åkt på en rejäl förkylning i veckan, så när han kommer hem ikväll ska jag ha en god broccolisoppa och nybakta scones redo. Sen ska jag bädda ner honom i soffan med en stor kopp te och sätta på en av hans favoritfilmer. 🙂

Annons:
[Nettan120]
1/30/15, 5:57 AM
#7

Mysigt det låter blir hungrig av den soppan :) #6

IceTee
1/30/15, 7:10 PM
#8

Jag brukar förresten också försöka hitta på små "överraskningar" till honom! Och ser till att alltid kela i soffan, i alla fall lite, så han vet att jag vill ha hans närhet 🙂

Medarbetare på Skor iFokus

[EmmiieErixon]
1/31/15, 12:32 AM
#9

Jag gör saker som han tycker är kul och värdesätter hans intressen som kanske inte jag har. 

Väcker honom på morgonen med ett leende trotts jag är nyvaken och luktar apa i munnen och bara vill somna om haha 😂

Diskar hans del av disken brukar göra honom gott.

Köper hans favvogodis/mat.

Och självklart säger jag att jag älskar honom dagligen! Och massa pussar och kramar hihi ❤️

Facie
1/31/15, 9:43 AM
#10

Vi visar det hela tiden… Men det är inte riktigt så jag kan förklara hur. Det bara finns där :S

Pretty wise //

Upp till toppen
Annons: