Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 719 ggr
Love Lejonhuvadekaniner
2/28/15, 5:35 PM

Allt känns jobbigt!

Hej! Jag vill bara skriva av mig lite. Jo det började 2014 på sommarlovet. Jag hade ofta ont i magen, huvudet och mådde allmänt dåligt. Jag har varit på lasarettet och är under utredning men dem tror jag lider av IBS:(. Det gör att jag ofta har ont i magen osv. Det är väldigt jobbigt med skola och sånt då jag är hemma ganska mycket och hamnar efter i skolan som bara gör mig mer stressig. Jag åkte för att hämta en kanin förra helgen och på resan mådde jag skit dåligt, spyfärdig alltså. Jag har inte orkar vara med på aktivitetsdagar i skolan då det bara känns jobbigt och jag får som kramp i magen då och då. Det är super jobbigt för ofta är jag också slemmig i halsen och mår illa. Ibland känner jag bara att jag inte orkar mer men jag kämpar på för jag har sånna underbara vänner som gör mig glad+ min familj och alla våra 9 djur där av 4 är mina små, söta och snälla ninisar. Nör jag är i skolan känner jag mig glad då alla min vänner är där. Har en vänn som brukar prata om mig med sin vänn och det känns så skönt för hon säger alltid att jag är så snäll och ofta jag fattar inte hur man kan vara så snäll:) och jag blir kallad geni som inte stör mig alls då det är en kille i klassen som alltid frågar mig om hjälp. Nör jag är sjuk brukar han vända sig om och fråga om hjälp säger min kompis som sitter brevis mig. Och hon säger att jag inte är här hoppar han över och gör något annat i stället. Jag tycker han är super gullig och snäll. Han är inte som alla andra jobbiga dryga killar haha!. Jag brukar vara på stan med mina kompisar på café och ha roligt och skratta. En gång va det en liten unge som kolla på oss och tyckte jag och mina kompisar var jätte roliga:) vi visste inte ens vem han va, han var ca 3 år. Och nör han gick vilade han och sa hejdå, han var super gullig. Men det är ofta bara vissa dagar jag är glad annars brukar jag må riktigt dåligt så jag i te kan gå till skolan på grund av min j**la mage som alltid får som kramp:( det är väldigt jobbigt och jag är rädd för stt jag måste gå om en klass:( men min klassföreståndare säger art det är lungt för jag har bättre betyg än dem flesta i klassen:D. Ofta nör jag har varit hemma får jag kommentarer som jag inte gillar. Som tex - hej skukling, jävla skolkare osv……. Och några gånger har dem satt buntband på skåpet jag har så jag inte får upp det:( eller satt ett snöre fast i mitt skåp sen i skåpet under mitt:(. Har också ganska svårt att sova på natten:( som gör det väldigt jobbigt. Jag brukar ligga vaken och tänka på allt möjligt men det mästa jag tänker på är dåligt som gör mig stressad/ orolig. Jag ville bara få ut mina tankar lite!

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Annons:
UrchinFamiljen
2/28/15, 6:42 PM
#1

Har du funderat på KBT-träning för din mage (om det nu skulle visa sig att vara IBS)? Ska själv gå på det inom en snar framtid och hoppas på det bästa!

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[EvelinaL]
2/28/15, 9:34 PM
#2

Har du prövat fod-map? Mjölksyrebakerier (kosttillskott som är bra för tarmen)?

IceTee
2/28/15, 10:24 PM
#3

Har du anmält till rektorn vad de gjorde med ditt skåp?

Medarbetare på Skor iFokus

Love Lejonhuvadekaniner
3/1/15, 11:30 AM
#4

#1 det kanske man skulle testa:) #2 har börjat med fod-map #3 ja det har ja fast det är många som får sina skåp förstörda:(

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[Jennifer_W]
3/1/15, 4:11 PM
#5

Jag har precis samma problem som dig. Förutom att jag inte har ont i magen utan i svanskotan hehe. Men jag mår dåligt och orkar inte med. Jag ligger uppe hela nätterna, lyssnar på musik och tänker på allt och inget. Jag blir då trött och hänger inte med i skolan. Men det är inget problem efter som jag ligger bättre till än dom flesta också. Men jag börjar bli orolig att jag är deprimerad. Har du kik eller nåt? Vi kanske kan prata.

Love Lejonhuvadekaniner
#6

Jag heter: elin.bohlin. På kik:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Annons:
Upp till toppen
Annons: