Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1581 ggr
Sara1214
3/27/15, 9:16 PM

Ont i magen?

I går började jag få små ryggsmärtor när jag praoade. Idag har jag börjat få mer ont i övre delen av magen. Ibland i mellangärdet och ibland lite mer i mitten nästan. Det är inte så stora smärtor men är rädd att detta ska bli värre då jag vart tvungen att åka in på sjukhus när jag vaknade och hade enorma smärtor i övre delen av magen. Jag mår lite illa och har ingen aptit (jag brukar ha aptit och äta mycket) för övrigt är jag lite förkyld och väldigt trött efter en dag. Det känns som om jag inte känner om jag är hungrig eller inte. Just nu har jag ont i ryggen och kallsvettas LITE samt ingen aptit (fast jag inte ätit något sen lunch). Någon som vet vad detta kan vara och vad jag kan göra åt det? PS om jag trycker lite över naveln gör det ont och jag mår lite illa…

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
smellcaramell
3/27/15, 9:21 PM
#1

Åk till sjukhuset/primärvården! Det där med att sakna aptit, inte veta om man är hungrig eller ej och illamående låter lite som magkatarr/magsår.. Bra att kolla upp vad det är :)

Sara1214
3/27/15, 9:30 PM
#2

Jag tänkte äta lite nu ( ändå fast jag inte känner mig hungrig) och sova, sedan får jag se hur jag känner imorgon. På träningen i går hade jag också ont i magen. Kan detta bero på stress också? Har väldigt mycket i mitt huvud nu. Har läst lite och stress samt magsår verkade passa in på mina symptomer. Känns inte bra att känna såhär på en fredags kväll :(

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

smellcaramell
3/27/15, 11:42 PM
#3

#2 magsår/katarr uppstår ofta när man är stressad, ja :/ uppsök läkare. Kanske inte så mysigt med själva undersökningen men risken är att problemen återkommer om man inte får hjälp :(

Sara1214
3/28/15, 9:00 AM
#4

Vad gör det för undersökning :/?

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

[134643]
3/28/15, 9:11 AM
#5

#4 Gastroskopi tror jag.. :)

Sara1214
3/28/15, 9:15 AM
#6

Sen har jag nu väldigt svårt att äta. Jag mår illa och har ingen aptit men samtidigt måste jag äta något! Har inte ätit något sen igår kl 14.00.

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
smellcaramell
3/28/15, 3:10 PM
#7

Åk till vårdcentralen så får du hjälp, :)

Upp till toppen
Annons: