Annons:
Etikettalkohol-och-droger
Läst 2138 ggr
[KB46ghx]
2015-04-19 18:41

Poliser på fest

Jag tänkte ha fest om ett tag och under bara om det faktist är så att poliser kan dyka upp hos en och titta till så att man inte dricker. Vi tänkte ha alkohol, men är skraj att snuten kommer på oss.. Vad skulle i så fall hända? (Är omyndig)

Annons:
Storip
2015-04-19 18:45
#1

Där vi bor finns fältgruppen. De dyker upp ganska ofta på fester och när man är ute på gatan. Är så störande 😛 men de är faktiskt ganska schyssta så de säger inte till ens föräldrar om man dricker/röker.

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Larissa
2015-04-19 18:47
#2

Enda chansen att polisen skulle komma vore ifall ni var högljudda osv. så en granne ringde.

Om det inte är någon som kontaktar polisen så kommer dom inte komma såklart haha!

Så håll det lugnt bara!🙂

ChristineL
2015-04-19 18:55
#3

Ha inte alkohol så slipper du tänka på det, du vet att det är olagligt så varför chansa?

AmandaJE
2015-04-19 19:07
#4

Första gången jag var på en fest, jag var under 18 så jag drack inte, kom polisen. Antagligen för att det var för högljutt och för att andra under 18 drack. Alla fick gå hem klockan 22, det var inte så roligt men jag är väldigt glad och stolt över att jag inte drack 😉 Jag vet faktiskt inte om det hände något med de under 18 som drack, jag åkte hem på en gång när de kom då jag kände att jag inte ville stanna kvar och bli inblandad i något, speciellt då jag inte hade druckit. Men jag tror att det kan ha blivit lite problem för henne som hyrde lokalen, hon var väldigt ledsen efteråt 😕

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Portie
2015-04-20 00:18
#5

Ha fest utan alkohol så löser det sig.

Kalashnivik
2015-04-20 02:31
#6

Polisen har haft en tendens att dyka upp på många fester jag varit på. Det har alltid varit så att det varit hög ljudvolym, minderåriga som dricker och mycket folk som hänger utomhus och lever rövare. Ganska urspårade fester mao…. 

Polisen ser till att festen slutar och att alla går hem. De häller ut alkohol. Polisen pratar med den som håller festen och kontaktar målsman. Sen beror det ju lite på hur påverkade folk är av alkohol (el diverse droger).

Annons:
Elinmatsdotter
2015-04-20 09:37
#7

Där jag har vatt med om minderåriga som druckit och polis ingripit har målsman till dom minderåriga kontaktats och fått komma och hämta, varit med om det x antal gånger då alltid den som hämtar en väldigt tröttsam period i livet.

[Wildfire]1
2016-12-19 16:44
#8

Varför dricka? Det blir ju så fel ändå då.

[Lukasgraham]
2016-12-20 01:55
#9

Stryk bort ordet "dricka" ur frågan, ska ni dricka, ja drick dricka och inte alkohol. 

Berusade personer har ju en tendens att liva upp stämningen och störa grannar, så en chans finns ju självklart att polisen dyker upp. Vilket inte är så kul. 

[Raubtier]
2016-12-21 00:38
#10

Skulle vara försiktig och jag tycker inte att man ska dricka alkohol i stora mängder när man är under 18. När jag var 14 fick jag en LOB och det var otroligt skämmigt.

Upp till toppen
Annons: