Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1507 ggr
Halcyon
2015-05-08 08:54

The Vampire Diaries (spoilervarning)

Asså känner bara att jag måste få prata ut om The vampire diaries??? Har suttit och sett avsnitt 21 nu, på säsong 6 alltså, och tårarna vägrar verkligen sluta rinna. Kan inte fatta att Nina (Elena) och Ian (Damon) gör sitt sista avsnitt, någonsin, i TVD nästa vecka? Och sen har de ändå gått ut med att det blir en sjunde säsong? Åh, jag är så jäkla ledsen. Vill inteeee :( Vad tycker ni om det? Kommer de få ihop en sjunde säsong utan huvudkaraktärerna?

BTW, Kai is a bitch. 😟

we're always chasing that paradise

Annons:
kalindas
2015-05-08 09:03
#1

Tror inte Ian ska sluta. Det är väl bara Nina som hoppar av?

/Elisa

Lia
2015-05-08 09:31
#2

Nej det är bara Elena, Tyler, Jeremy och Rebekah som försvinner.

Halcyon
2015-05-08 09:40
#3

Jaha, jag hade för mig att Ian gick ut på sin instagram att han också ska sluta. Men kanske drömt det. Är dock väldigt orolig hur de ska göra Elenas "försvinnande", ska dom döda henne, flytta henne från Mystic falls? Hm..

Ska Jeremy också sluta? Har hört Elena och Tyler, men inte Jeremy.. jaja. Det återstår väl att se nästa vecka. :(

we're always chasing that paradise

kalindas
2015-05-08 09:43
#4

#3
Jeremy försvann för flera avsnitt sedan då han skulle ge sig ut och jaga vampyrer.

/Elisa

Halcyon
2015-05-08 09:49
#5

#4 Ja det vet jag, men trodde inte det var föralltid. Var ju som inget stort hejdå men ja. :(

we're always chasing that paradise

LyQa
2015-05-09 01:57
#6

Jag vet ärligt talat inte.. Känns som om hela säsong 7 kommer handla om sorgen efter Elena och på så sätt, ännu en gång, få allt att handla om henne. Visst är hon en huvudperson, men ändå :P Hoppas sedan det blir sista säsongen och att resterande karaktärer medverkar i The Originals istället - så kan det äntligen bli Klaroline. ;3 Nej men jag tror inte serien överlever speciellt länge utan huvudkaraktären, allt har ju mer eller mindre alltid handlat om henne.

Annons:
tonååring
2017-03-05 23:53
#7

Sista avsnittet av vampire diares om 5 dagar! :( 

Fattar inte att det bara är ett avsnitt kvar, det finns så mycket mer jag trodde skulle hända!!

tonååring
2017-03-09 17:34
#8

Någon som vet vart man kan kolla på finalen som kommer imorgon?

Halcyon
2017-03-12 22:25
#9

Finns på typ dreamfilm, couchtuner… Fyfan vad jag kommer sakna TVD alltså, fatta att man kollat sen första säsongen??? Helt sjukt. Grät som en bebis till avsnittet i fredags. Kommer bli så tomt. Tur The Originals finns. #tvdforever

we're always chasing that paradise

tonååring
2017-03-14 10:31
#10

#9 Samma här!!

Jamie+Engla
2017-03-15 12:52
#11

Sett alla säsonger och avsnitt nu, bara vääääänta ni ;) Grym avslutning

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: