Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 853 ggr
fuzzie
5/24/15, 12:51 PM

Grattis Måns! :D

Ojojoj vad glad jag är att Måns tog hem vinsten i Eurovision song contest inatt! 😃 🏆 🌺 

Så himla kul för honom som har haft drömmen att vinna Eurovision sedan han var liten. Man såg verkligen lyckan i hans ögon och det var himla fint + att jag tyckte det var så bra när han kramade om Conchita så länge och visade Ryssland att vi struntar i vilken könsidentitet man har. Man är ju lika mycket värd hur man än ser ut och vem man än älskar och det tyckte jag också att Mariette fick fram bra när hon skulle läsa upp rösterna från Sverige. ❤️ 

Det var häftigt att Eurovision song contest skrevs in i Guinness rekordbok med. 👍 

Men nu är spänningen över äntligen så nu är det bara att vänta 1 år till och då är vi än en gång värdland för detta spektakel 😉 

Vad tyckte ni alla om finalen? Hur många av er såg den?

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
neasfotografier
5/24/15, 1:54 PM
#1

Jag såg den och jag var så nervös när de räknade rösterna för jag hoppades verkligen på Måns!
Grät glädjetårar när han vann och är oerhört glad för hans skull. Tycker att han är en otroligt bra artist 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Naathaliiiie
5/24/15, 4:01 PM
#2

ja, var jättekul att vi vann! och Måns var verkligen värd det :)

https://pbs.twimg.com/tweet_video/CFucvgcXIAEmTZ7.mp4 ❤️


[Lollo 97]
5/24/15, 6:24 PM
#3

Jag såg finalen ;) Jag satt och hoppades på Måns hela tiden.  Jag skrek JA rakt ut när det kom fram att han vann xD Så min röst var förstörd hela natten och förmiddagen. Han är verkligen en värdig vinnare! :)

[Tilde]
5/24/15, 6:39 PM
#4

Jättekul att han vann! 😃 Satt helt spänd, haha

Nu ligger vi bara en vinst ifrån att ha lika många vinster i ESC som Irland (som alltså har flest). 👍

thea_thea
5/25/15, 10:08 PM
#5

Haha jag såg Zelmerlöw live idag. Var ute med hundarna och tänkte miljöträna dom lite så jag gick dit han skulle sjunga. Har inte kollat på varken melodifestivalen eller eurovision men det är ju kul att någon som man "känner" (sett honom på stan några gånger och mamma har varit hans lärare) vinner något så stort.

fuzzie
5/26/15, 6:13 AM
#6

Vad kul att några av er också reagerade så starkt när han vann 🙂 

#4 Vi får försöka se till att vinna en gång till då, kanske nästa år igen så vi får leda ESC 2 år i rad hehe 😉

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: