Annons:
Etikettreligion-och-samhälle
Läst 1437 ggr
Whippet
7/14/15, 10:08 AM

Helt sjukt..

Annons:
[Lollo 97]
7/14/15, 11:32 AM
#1

Asså när den där killen i grått kom och gick in i dom för att putta bort dom från varandra så blev jag riktigt förbannad.

nottheonly
7/14/15, 11:44 AM
#2

Sånt gör mig så arg. 😡trångsynta människor!

[Tilde]
7/14/15, 3:17 PM
#3

Men gud… den sista personen är en sådan typ jag hade hamnat i riktigt bråk med… och jag är inte en våldsam person. 😡

fuzzie
7/14/15, 8:16 PM
#4

Nää fyfan vad fruktansvärt irriterad jag blir när jag ser detta. Alla har rätt till att tycka om precis vem dom vill oavsett könsidentitet eller utseende. Nu kanske det här var ett socialt experiment, men det spelar ingen roll, för det är förjävligt iallafall! 😡

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Mysan_
7/14/15, 8:34 PM
#5

Idioti på hög nivå! Människor som dom som kränkte personerna gör mig så irriterad. Exakt såna typer som får mig att vilja kräkas rakt ut.

[Horse24]
7/14/15, 9:21 PM
#6

Det är jävligt onödigt att bete sig som dem gjorde. Jag skrek nästan rakt ut när de stod och svor åt dem. Värst var det med han som knuffade undan den ena killen på slutet. Vilken idiot!😡

Men Ryssland är ett tufft land att leva i om man är homosexuell. Det är jävligt tråkigt, men sant.

Annons:
fsigge
7/15/15, 11:15 AM
#7

Men fy h**vete vad jag var sugen på att verkligen bitchslapa sista personen! Riktigt hårt xD Jag fattar inte! Varför ska HAN bry sig om något som inte komme påverka honom på något sätt?!

Frida

enfrämling
7/15/15, 2:24 PM
#8

Asså sånt här går mig fan på nerverna ! När han sista killen kom så vill jag bara gå dit och skälla ut han rejält ! Alla borde ha rätt att älska vem fan dom vill 😕

Upp till toppen
Annons: