Annons:
Etikettom-ifokus-sajten
Läst 1261 ggr
[Tilde]
1/6/16, 7:11 PM

Min frånvaro

Hej allesammans! Jag vill bara informera er om att jag har och kommer att vara borta rätt mycket just nu och vill därför hänvisa till alla snälla Medarbetare om ni har frågor eller annat som hör till sajten.

Anledningen är att jag och min pojkvän tyvärr har gått ifrån varandra och jag har nyligen flyttat tillbaka till Sverige från Danmark och ska bygga ett nytt liv här tillsammans med hunden Simba. Det är med andra ord väldigt mycket för mig att tänka på och göra just nu, vilket tyvärr märks av. 😕 Jag hoppas att ni har förstående så kommer jag att vara mer aktiv när jag har fått ordning på mitt liv. :)

Ha det så bra kära medlemmar! ☀️

Annons:
Tess21
1/6/16, 7:15 PM
#1

tråkigt att höra, hoppas det blir bra med allt
styrkekramar <3

👻🌛

[Tilde]
1/6/16, 7:17 PM
#2

#1 Tack, vi kände att det var för bådas bästa så det ska nog gå. Är rätt positiv vad gäller framtiden så jag hoppas att det löser sig. 🤗

[Tuulikki]
1/6/16, 9:30 PM
#3

🌺

Hoseok
1/6/16, 10:44 PM
#4

Hoppas det löser sig för dig, Tilde! Har saknat dig lite här i forumet och har full förståelse för om du behöver tid för dig själv. Forumet kommer finnas kvar även om du inte är här, så ta hand om dig. 🌺

[134643]
1/7/16, 12:57 AM
#5

Vad tråkigt att höra, hoppas att allt löser sig för dig! Ta all den tid du behöver, vi håller stämningarna tills det att du kommer tillbaka. Ta hand om dig🌺

Aleya
1/7/16, 2:43 AM
#6

Tråkigt att höra. Men allt löser sig. Kram

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Stortroll
1/7/16, 9:11 AM
#7

🌺

Titta gärna in här ---> Min blogg

Lorinta
1/7/16, 10:32 AM
#8

Så tråkigt, men huvudsaken att du gör det som känns rätt för dig! Styrkekramar 🤗

Upp till toppen
Annons: