Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1032 ggr
Monkey D. Luffy
2/6/16, 7:07 PM

Närcon häng

Tjo bitches, tagga Närcon nu då! Alla behöver ju dock sitt egna lilla nc häng, vilket inte alla har så då tycker jag att ni kan hänga med mig, är inte den mest roliga men inte den tråkigaste heller! Kanske ska säga vad man gillar så ni vet om det är värt det xD 

  • Supernatural
  • The Walking Dead
  • Breaking bad
  • Sons of anarchy
  • My little pony
  • Anime, typ nästan all 
  • Manga, samma där
  • One Piece
  • Doctor who
  • Musik, gud allt från Hatsune Miku till Bring me the horizon
  • Cosplaying
  • Gaming, datorer, mjukvara, hårdvara, xbox, ps, pc, nintendo, ni fattar grejen
  • Zelda 

Asså, typ allt, är la den ultimata tönten men mitt vanliga häng kommer inte satte jag behöver uppmärksamhet xD

Annons:
Yehet121
2/6/16, 7:12 PM
#1

Åhh vad typiskt att jag inte kan åka på Närcon vinter! Annars hade jag gärna varit med dig :D

Monkey D. Luffy
2/6/16, 7:13 PM
#2

#1 Aww, men du, tänk positivt, det kommer ju fler C:

Yehet121
2/6/16, 7:15 PM
#3

Ja 😃 Älskar att dom ska testa med ickebinära toaletter och omklädningsrum nu på Närcon vinter, så hade velat gå, men jag är så pank som man kan bli xD

Monkey D. Luffy
2/6/16, 7:29 PM
#4

Asså, det är as  bra för jag vet aldrig vilken jag ska gå på xD

Yehet121
2/6/16, 7:43 PM
#5

Haha xD Som transkille är det perfekt för mig xD

Alvirpo
2/10/16, 9:58 PM
#6

Hade mer än gärna hängt med dig om jag skulle komma! Tycker du verkar som en riktigt trevlig person. Men klarar inte av konvent, har social fobi och det blir alldeles för mycket människor för mig 😞Himla tråkigt, för anime och cosplay är skitkul😕Var på Närcon i sommras, gick inte särskilt bra..

Annons:
Yehet121
2/10/16, 10:50 PM
#7

#6 Du kanske kan pröva på ett mindre konvent där det är mindre folk? :) Liicon är ett litet konvent jag brukar gå på, det brukar vara på en hel skola och det var det inte mycket folk alls :)

Upp till toppen
Annons: