Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1621 ggr
[unicarl]
2016-07-19 09:04

Några CryBabies här? :3

Hej alla fina! Jag bara undar om det finns någon CryBaby här? Alltså Melanie Martinez fans här? ^^ Är själv ett stort Melanie fans och jag har några frgor till er: 
1. När hittade ni Melanie och hur? 
2. Favorit låt?  
3. Finns det någon "fan-sida" där man kan typ chatta med andra CryBabies? 

4. Vad var ert "första intryck" av Melanie?

Tänkte att jag måste svara på mina egna frågor också så here we go ;) 
1. Jag hittade Melanie för kanske ett år sedan och det började med att jag lyssnade på Dolhouse och tyckte om henne och sedan kollade jag på hennes cover av Toxic på YouTube (hon sökte till The Voice) och gillade verkligen hennes låtar och hennes röst och så vart jag typ ett fan och har inte kunnat sluta lyssna på henne sedan dess! 
2. Mina favvorlåtar (med låtarna från deluxe versionen) är nog: Mrs. Potato Head, Mad Hatter och Cake! 
3. Om ni har appen Amino så finns det en "sida" som heter Crybabies och det är en fansida för Melanie! 

4. Mitt första intryck var typ att hon verkligen klädde sig som hon ville och inte gav ett f*ck about vad andra tycker. Och att hon har en sjuk speciell röst :)
Hoppas att ni vill svara och aatt det finns någon fler cryBaby här! Kram :)

  • Redigerat 2022-09-14 23:12 av vendelay
Annons:
vendelay
2016-07-19 14:29
#1

Jag är ingen CryBaby men gillar många av hennes låtar! Kan ingenting om henne eller så men hon har en fantastisk röst och gör väldigt bra musik 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

tötenöten
2016-07-19 17:00
#2

1. Genom Spotify Discover Weekly
2. "Tag, you're it" är en klar favorit
3. Har ingen aning 😃
4. Tyckte hon verkade helcool, speciellt hennes klädstil och sånt. Hade jag haft mer pengar och mer ork hade jag nog haft nåt liknande

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Upp till toppen
Annons: