Känsliga rummet

(X) Skriva av mig #11

2016-08-01 20:41 #0 av: 134643

Ny skriva av sig tråd då den senaste inte går att kommentera på längre Glad

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringarSkrattar
http://letsflyawaytowonderland.tumblr.com/ - Woop woop Regnbåge

Anmäl
2016-08-01 20:54 #1 av: unicarl

Hon gör mig så jävla glad! Vill bara ha henne hos mig, hennes läppar mot mina. Fyfan. Ja, man kan ju drömma.

Anmäl
2016-08-01 21:20 #2 av: Linn Is The New

Inte mitt fel att jag tänder på en kille som inte gillar tjejer...

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anmäl
2016-08-01 21:27 #3 av: Mysan_

Jag älskar dig mer än du tror, mer än jag visar och mer än du kan föreställa dig.
Tack för att vi träffades och för att du finns i mitt liv. Du är bäst, för mig är du faktiskt det, och det hoppas jag att du förstår också. Du betyder verkligen allt och lite till för mig, det är sant. Utan dig hade jag säkert inte funnits längre, jag hade gett upp. Men du får mig att fortsätta. Jag är verkligen så tacksam över att jag mötte dig. Du har gjort allt för mig. Tack för att du alltid är där för mig, min ängel, min hjälte, mitt allt. God bless you. Hjärta

Vänta, måste det man skriver av sig om vara dåliga/ledsna saker? Eller kan det vara bra också? Annars får ni radera mitt inlägg och så ber jag om ursäkt Tyst

Anmäl
2016-08-01 22:23 #4 av: Horse24

Herregud, jag borde inte dricka kaffe... Haft skrattanfall nästan hela tiden och innan skakade jag i hela kroppen!!Galen

Anmäl
2016-08-01 22:40 #5 av: tiger tok

#3 det är helt okej att kommentera glada saker också, vilken härlig känsla det låter som!

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2016-08-02 07:23 #6 av: Lizelda

Jag älskar honom så oerhört mycket... Det finns ingen som tittar på mig som han gör, de där mjuka ögonen som ser ut som att jag är det enda som spelar någon roll... Jag har fallit stenhårt för honom och han faller mer för mig för varje dag, fortare och fortare. Längtar orimligt mycket tills jag får kyssa honom igen...

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2016-08-02 12:39 #7 av: tiger tok

Idag försvinner Mimmi upp till himlen och, vännen sedan tio år tillbaka...
Och jag kan inte ta farväl :(😫😭😥
Vila i frid älskade vännen lilla, och hälsa Musse från mig, sköt om er!😘😚😗😙

Anmäl
2016-08-02 22:02 #8 av: ipopuma

varför kan man bara inte gråta? Blir inte glad av det som borde göra mig glad o har bara gråtklumpen o den försvinner men jag kan inte få ur mig tårar

Anmäl
2016-08-03 02:01 #9 av: hund_katt

Depression och ångest... man blir paranoid och rädd att folk, sina vänner, inte gillar en och man går runt och tänker på allt personerna sagt/betett sig och klurar på om det betyder att dom gillar en eller inte. eller om dom bara låtsas gilla en för att vara snäll..

och när det går så långt så man blir paranoid över att min egna valp inte gillar mig.

även om han blir glad så fort jag kommer tillbaka från toan/duschen och studsar och gnäller av glädje. men blir så svartsjuk varje gång han visar stort intresse för andra människor. kan vara främlingar på stan som hälsar och han blir väldigt glad. eller en vän, eller min syster, till och med min mamma. som den jag är och som hundägare tycker jag det är jättekul att han är så glad i andra människor. men min depression och ångest tycker att det är något helt absurt att han är glad i någon annan än mig själv...

sen ska vi ju ha en liten glad tanke också. efter 16 år, så har jag äntligen fått min egna hund. har längtat så mycket! min högsta dröm har gått i uppfyllelse. ända sedan jag lärde mig läsa så har jag läst allt jag kommit över om hundar!

i höst börjar jag även hundgymnasium, och flyttar in på internat tillsammans med min EGNA hund <3 och även en ganska ny vän men som jag gillar något enormt ska börja där också. han gillar mig minst lika mycket också. längesedan man hade en så bra vänskap med någon. gillat rätt många människor, typ som crush och sånt, men aldrig den nivån som detta. jag är inte det minsta kär, och det känns så skönt att kunna vara vän med någon utan att det är så stelt pga att man har crush på personen. detta är även den enda person som min depression och ångest inte har någon makt över! har inte en enda gång på flera månader ens funderat på om han ser mig som en vän eller inte. så fuck you Depression och Ångest! ni ska se att jag kommer få bort er kontroll på allt annat i mitt liv också! 

Anmäl
2016-08-03 14:27 #10 av: JuliaMG

Om en timme och femton minuter kommer jag att sitta inne i kyrkan på min första begravning. Mormor kom in och frågade mig för två minuter sedan om jag tyckte tröjan hon ville ha, skulle gå att ha på sig. Den var svart med grå blommor på. Jag hoppas att jag gjorde rätt i att säga att den passade utmärkt och att hon absolut kunde ha den på begravningen, så att hon inte känner att hon ångrar sig sen.

Idag kommer jag att få se mänskor som jag aldrig sett gråta gråta, och det kommer att göra ont. Jag har försökt förbereda mig men jag tror inte att man kan förbereda sig för det som väntar. För första gången kommer jag att gå helt klädd i svart, och verkligen känna innebörden av det faktumet hänga i luften. Jag tror inte att jag kommer kunna ha på mig den här klänningen någon mer gång.

Jag har så ont i magen just nu. Är det fel av mig att jag känner mig nervös? Att den där elaka rösten i bakhuvudet väser åt mig att det är bättre att jag bara stannar hemma och undviker det här? Är det fel av mig att jag är rädd för att andra kommer att se mig gråta, att jag är rädd för att sätta mig på fel plats i bänken, att jag är rädd för att gå fel inuti kyrkan? Är det fel av mig att jag är livrädd för att gå fram och lämna rosen på kistan? Att jag inte vet om jag hittar tillbaka? Att jag inte vet hur jag ska klara av fikat i lokalen efteråt, för att jag är rädd för att träffa så mycket nytt folk under nya och hemska omständigheter?

Är det fel att jag tänker på mig själv och min ångest och att jag kanske kommer att göra bort mig, när andra behöver mig? Visserligen kommer jag att gå. Jag kommer försöka bita ihop och verkligen be till en gud jag inte tror på att jag inte kommer att bryta ihop totalt av ångest. Jag får försöka tvinga undan rösten i bakhuvudet så länge det går och hoppas att det är tillräckligt. Det måste vara tillräckligt.

Snälla, snälla, snälla låt det bara vara tillräckligt. Andra behöver mig nu.

Anmäl
2016-08-04 00:05 #11 av: tiger tok

Det är inget fel i att vara rädd, nervös och förvirrad!
Det kommer gå bra och det är okej att vara ledsen och att gråta!
Du klarar det här, det vet jag, för bara man vill så går det! 😊 💖 💞

Anmäl
2016-08-04 00:05 #12 av: tiger tok

#10 var mitt tidigare inlägg riktat mot!

Anmäl
2016-08-04 13:29 #13 av: Mysan_

Dagarna i ända sitter jag, gråter blod,
för att ni inte bryr er för jag är en sån person,
för att jag är nån som inte skrattar varje dag,
bara för att jag har blivit ensam kvar Brustet hjärta

Anmäl
2016-08-04 13:59 #14 av: Galopptjejen_98

Varför just du älskade häst?..

Anmäl
2016-08-04 13:59 #15 av: Galopptjejen_98

Varför just du älskade häst?..

Anmäl
2016-08-04 23:18 #16 av: Aleya

#10 man kan inte gå fel på en begravning. Du kommer bli tilldelad en plats och sen följer du dom som du sitter bredvid fram till kistan och lägger rosen. Så inget konstigt. Men man är väl mer nervös för sin första begravning. Men det lär gå bra.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl
2016-08-04 23:56 #17 av: ipopuma

känns som jag aldrig kommer hitta någon. Vem skulle vilja ha mig? Vem skulle stå ut med mig och mitt liv? Vem skulle tycka att jag ser okej ut? Vem skulle jag inte bara fucka upp med? Vem skulle vilja röra mig? Vem skulle kunna älska mig?

Anmäl
2016-08-05 09:16 #18 av: Lizelda

#17 Hela mitt liv är kaos. Jag var sex år första gången jag hade en tanke på att ta mitt liv, sju första gången jag försökte. Extrema kroppskomplex och rent allmänt väldigt jobbig att ha en relation med. Men jag hittade en. Jag som knappt vill att folk tittar på mig när jag har kläder på låter honom begrava sitt ansikte mellan mina ben och sällskapar ofta med honom i duschen. Du kommer hitta nån och när du hittar rätt så kommer allt falla på plats.

Anmäl
2016-08-06 19:34 #19 av: Turast

vill inte bo i lägenhet. Jag exploderar snart av att vara i detta minimala utrymme.. Jag vill bo på landet i hus igen.. :( Men snart så... jag och sambon ska bara spara ihop till handpenning för lån för ett litet hus med ok stor tomt ... sen så!

Medarbetare på Valp och Unghund ifokus!
 Peace out~    - Turast
Blogg: The Cartoon Crew

Anmäl
2016-08-13 10:44 #20 av: Lizelda

Inte gravid och det är så jävla skönt! Inte jätteavancerat att lösa efteråt men fan så mycket enklare om man inte behöver lösa det...

Anmäl
2016-08-13 12:41 #21 av: Horse24

Stressande att alltid märka hur föräldrarna tycker man äter för mycket onyttigt skit, mår redan jävligt dåligt över att jag antagligen kommer ha gått upp i vikt när jag ställer mig på vågen idag. Har redan gått upp ett kilo och trots att jag inte borde bry mig om ett ynka kilo känns det förjävligt.

Anmäl
2016-08-14 17:12 #22 av: Mysan_

Varför är det så jävla svårt att respektera att jag är så blyg?
Jag önskar verkligen att jag inte var det.
Men blir knappast bättre om ni stressar mig.

Anmäl
2016-08-14 18:24 #23 av: tiger tok

Kan inte alla bara förstå hur mycket djuren betyder för mig,och sluta i fråga sätta det?!

Anmäl
2016-08-15 18:59 #24 av: Rheen

Stinker bränt djurlik i hela huset. Usch.
Kan jag bara få bli gammal nog att flytta hemifrån, tack?

Anmäl
2016-08-15 20:35 #25 av: Lizelda

Hux flux får nu hela min familj veta om vårt förhållande.. Helvete! Detta var så långt från planen man kan komma! Ja, visst skulle de få veta men under lite mer kontrollerade former...

Anmäl
2016-08-15 23:50 #26 av: Kadoor

Orkar inte med det här mer. 

Anmäl
2016-08-15 23:54 #27 av: Wowy

#24 Lider med dig.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokusSol

Anmäl
2016-08-16 15:33 #28 av: Mysan_

Jag är trött på att vara någon som gråter för att hon finns, som känner smärta hela tiden och vars liv är ett misstag. Låt nästa person döden tar vara mig.

Anmäl
2016-08-16 15:47 #29 av: Lizelda

Båda mina systrar motarbetar och tänker göra allt de kan för att förstöra mellan oss... Kan jag inte bara få vara lycklig en enda gång?

Anmäl
2016-08-16 19:40 #30 av: tiger tok

Styrkekramar till er som har det jobbigt, tänkte att det kanske hjälper att ni bara vet att det finns någon som tänker på er och tror på er! 😘

Anmäl
2016-08-16 19:55 #31 av: Linn Is The New

Känner mig tjock... Vill bara gå ner och ner i vikt... Står inte ut med alla elaka tjejer i skolan, så dryga...

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Since 2016

Anmäl
2016-08-17 09:02 #32 av: ipopuma

#31 känner igen mig i din text <3 

Har panik om 2 h sitter jag på bussen på väg till skolan jag vill verkligen inte. Finns inget bra med det. Stress över prestation och vill inte träffa alla igen. jag VILL INTE det. Hatar det såååå mycket. Ingen är väl elak men är ändå en större grupp med människor och alla vet hur det blir...

Anmäl
2016-08-17 09:32 #33 av: Mysan_

Jag vill inte ljuga om att allt är okej för dig, jag vill verkligen inte. Du betyder ju allt för mig. Men jag vill inte att du ska må dåligt av att jag inte är okej.

Anmäl
2016-08-17 12:16 #34 av: Lizelda

#33 Något jag själv kunnat skriva.. Det värsta är när personen inte kan hantera det på något bra sätt så båda blir frustrerade och mår sämre.. Det räcker med att jag mår dåligt av min skit, alla andra måste inte ta del av det...

Anmäl
2016-08-17 16:19 #35 av: Linn Is The New

Tjejerna var så dryga... Snackade bara skit om andras utseende... Vågar man ens gå till skolan utan smink...? 

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-08-18 20:15 #36 av: hundtok

Träning ska hjälpa in my ass. Kan inte andas av all panik jag har inom mig. Jag sitter nu efter 2 km inte trött inte andfådd bara ett tryck över bröstet som så jävla ont. hatar skola som får mig att känna så här efter 2 dagar

Anmäl
2016-08-18 21:13 #37 av: hemmahosassar

Jag känner mig så tacksam och lyckligt lottad. Att jag fick vara hans matte, att jag fick dem föräldrarna och dem syskonen! Jag vill inte vara deprimerad längre, jag vill börja leva mitt liv. Ändå vill jag dö hela tiden.

Anmäl
2016-08-19 08:32 #38 av: tiger tok

När man verkligen inte har tid att vara sjuk!

Anmäl
2016-08-20 14:40 #39 av: Mysan_

Varför ska allt vara så komplicerat? Jag orkar inte mer. Nya problem hela tiden, det ena värre än det andra. Jag vill inte vara en person som skulle föredragit döden framför livet. Men det är svårt att tänka positivt efter allt som har hänt. Alla sår finns innanför och utanpå kroppen, dom aldrig kommer läka helt. Inte jag heller, men jag vill ändå fortsätta kämpa och se framåt, även om det känns riktigt lönlöst för det mesta av tiden.

Anmäl
2016-08-21 11:26 #40 av: Turast

Mitt liv existerar inte. Jag har ingen mening med mitt liv. Jag önskar inget? Jag har inga mål? Jag bara tickar på, inte ens det dock då jag håller på att gå sönder. 

Jag har inte ens kvar min mamma. 

Ingen som har betytt något för mig vill prata med mig längre. Den enda jag har kvar är min sambo, men att vara med någon 24/7 är rätt uttröttande.. Man går tillslut varann på nerverna om man ska prata med varann hela tiden. Finns ju saker som jag vill prata om som han inte tycker är kul osv, man kan inte ha lika intresse i allt. 

Sen har vi pappa, pappa som ringer ibland, smsar ibland och träffas ibland. Men det är bara ytligt. Han snackar lite skit, jag snackar lite skit och så är det inte mer med det. Jag kan inte prata med honom om vad jag verkligen känner, han klarar inte det. Han klarar inte känslor, inte att prata om dem iaf. 

Sanningen är att jag känner mig utanför exakt allt. Jag sa upp mig från jobbet för att jag inte klarar av det med min kropp, det är för tungt. Men jag har inget annat, jag letar jobb men jag vet inte vad jag håller på med. 

Jag går under. 

Idag sa jag upp det med det sista lilla hoppet om vänskap. Fick ett 3 mil långt meddelande från hen inatt. Det var som jag trodde, så varför gör det ändå ont? Jag vet att jag inte betyder något för hen, men när det är det sista lilla kontakt med något socialt man kan ha så spricker ändå något. Sen kom "kram gumman". Den jävla översittarattityden. Fan vad arg jag blev. Så arg att mina förbannade tårar kom, som de alltid gör när jag känner starka känslor. Kände att jag inte orkar mer av det. Jag orkar inte köra samma rejs med den här personen, som vi alltid gör. Hen slutar svara, blir kall och kort - jag släpper det och tänker att det var väl inte menat - hen skriver ett mils långt meddelande med förklaring varför hen gjort som hen gjort och blah blah och att hen ska ta tag i saker - jag tänker okej jamen visst, alla har vi dåliga perioder. Om och om igen. Det finns ingen annan utväg på den relationen, inser du inte det? Du kommer säkert se detta men det skiter jag fullständigt i, det blir aldrig något med oss ändå så varför försöka? Antar att den här gången var det för att du ville veta mer om psykvården, vad är då bättre än att fråga en som just var där? Tack. 

Jag fattar. Ingen vill vara med en som hatar sig själv, som mår dåligt. Även när man gömmer det så är det fel. Jag är fel. Varför blir det fel? 

Och här sitter jag, på ett tonårsforum nästan 20 år gammal och skriver i en "skriva av mig"-tråd. För jag kan inget annat, mina skrivböcker är redan fulla av mina tankar och känslor, som jag inte kan prata med någon om och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Jag är fan patetisk.

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-08-21 13:00 #41 av: tiger tok

Du kan alltid pma mig Turast, så kan vi prata, men bara om du vill förstås!! 😊☺

Anmäl
2016-08-21 14:59 #42 av: Lizelda

Jag vet inte om jag kommer kunna blogga mera... Igår så mådde jag så fruktansvärt dåligt och skrev ett långt inlägg för att skriva av mig och fick sedan ett meddelande av min mamma där hon skrev att hon fick ont i magen av det jag skrev.. För att jag mår så dåligt.. Jag vill inte att hon ska må dåligt av något jag gör, utsätter henne redan för så mycket skit..

Anmäl
2016-08-21 17:24 #43 av: Linn Is The New

Hatar skolan av hela mitt hjärta, fyfan asså. 

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-08-21 23:16 #44 av: thea_thea

Mår så jävla dåligt över skolan imorgon... Skjut mig????

/Thea

Medarbetare på Bortskänkes och Gerbiler!

Anmäl
2016-08-22 18:15 #45 av: Kaninhoppare

Idag fick jag stå mellan beslutet att betala flera tusen för fortsatta undersökningar på en av mina älskade kaniner, eller att snabbt avsluta hans lidande på veterinärkliniken. Jag valde det senare, och jag känner mig så skyldig. Tänk om jag gjorde fel val? Tänk om jag bara inbillade mig att han led? Skulle jag lagt alla mina besparingar på honom och fortsatt kämpa? Jag har sett djur dö förut, men nu var det jag som valde. Det känns hemskt. :( 

Medarbetare på Jättekanin

Anmäl
2016-08-22 19:10 #46 av: hundtok

Jag hatar det av varje sekund. Jag tror att de skrattar åt mig, de gillar inte mig, jag är utanför. Jag har inget att se fram emot. Gymnasiet var det som höll igång mig i högstadiet o nu vet jag inte längre. Jag vill inte, får panik o börjar nästan gråta ibland på lektionerna av allt skit o stök. Jag skäms. Jag fattar nu i alla fall, vart jag än hamnar är det så här. Det är något fel på mig som jag inte kan ändra. I skolan fantiserar jag ibland på hur jag kan dö. Det är som en trygghet. Ju mer jag tänker på det fattar jag inte vad jag har att leva för i detta liv? vrf plåga mig själv i ytterliggare 2 år för att lida mer sen?

Det är så många som jag vill bara slå ned i min klass. Spotta i ansiktet på dem. En känsla jag aldrig kännt innan. Det skrämmer mig. Jag avskyr falskheten. Jag vill bara skolka men ändå inte. Jag gillar ju skolan o lektioner förutom att lektionerna är kaos. Lärarna är bra eleverna är dumma i huvudet. jag orkar inte mer Hur fan ska man orkar mer? Jag känner mig så utsatt. Men ingen gör något fel. Mitt fel är det också. Jag stänger in mig själv. Ibland, skulle det vara skönt att bara omedvetet få ett skott i nacken.

Livet suger sen dör man. Ha den som hade sån tur.

Anmäl
2016-08-22 19:24 #47 av: Linn Is The New

Jag orkar inte se alla falska ungdomar i skolan, och höra hur dom pratar skit om andra människor. Jag vill inte skolka, men jag har ljugit och sagt att jag har varit sjuk och stannat hemma. Är det fel för att jag är oskuld? Är det fel för att jag inte kan skryta om hur många jag har legat med? När dom pratar skit om min mamma, kommer jag slå ner dom och göra något som inte borde hända. Bortskämda elaka tonåringar...

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-08-22 20:38 #48 av: tiger tok

#45 tror absolut du gjorde rätt val,du verkar vara så mån om dina kaniner!!

Anmäl
2016-08-23 14:46 #49 av: Kaninhoppare

#48 Tack, jag hoppas du har rätt! Blomma

Medarbetare på Jättekanin

Anmäl
2016-08-23 16:51 #50 av: Turast

Så jävla cray cray dag på jobbet idag... Lägg sen på extrem förkylning.. Mår fan bajs.. Känns asdumt att skjukanmäla imorgon men jag vet inte... mår ju förjävligt och varje svep på jobbet gör ont :(

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-08-23 23:53 #51 av: hundtok

Jag vill inte mera. Jag vill inte. Jag orkar inte. Snälla nån låt mig inte få vakna upp imorgon. Kanske är inte livet något för mig? Jag vill gärna testa på något nytt. Helt nytt

Anmäl
2016-08-24 08:27 #52 av: ipopuma

653 dagar till att få andas på heltid

Anmäl
2016-08-24 11:46 #53 av: Turast

Låg i köldfrossa halva natten, svettades halva natten... Mår så sjukt pissigt..! Sjukanmälde mig såklart, inte en chans att jag hade klarat att jobba när jag mår såhär.. ligger i ett kallt bad nu för att få ner temperaturen lite, jag brinner upp !!

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-08-24 16:21 #54 av: Linn Is The New

Fan! Hästen har fått tappsko igen.... 

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-08-24 22:56 #55 av: Wowy

Tankarna om meningen med livet har hunnit ikapp mig... Detta skolår kommer att bli bra, när jag inte ser någon mening med saker och ting.

Anmäl
2016-08-24 23:02 #56 av: Turast

vill bara ha någon i min stad att umgås med utöver pojkvännen. så jobbigt att inte känna någon.. 

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-08-26 07:17 #57 av: tiger tok

#56 vilken stad bor du i??
Finns säkert någon här som vill bli vän med dig?!

Anmäl
2016-08-26 07:31 #58 av: Turast

#57 Uppsala

Har kollar i "vänsökartrådar" här men alla är så himla unga 😂 jag känner mig jättegammal om jag ska umgås irl med en 16-17 åring liksom, jag fyller 20 om en månad typ 😐

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-08-26 09:37 #59 av: Linneahorse12

Har satt mig i den värsta och bästa situationen. Alla dessa problem som har uppstått av att dejta en så mycket äldre kille, men alla dessa underbara stunder med honom. Hur äckligt dåligt han har fått mig att må utan att hans ens försökt vara elak, men så så jävla uppskattad han får mig att känna mig :3

Anmäl
2016-08-26 09:49 #60 av: ipopuma

fan vad dum i huvudet jag är. Fan vad dålig hubdägare jag är. Det lät säkert som jag klagade över henne. Men ändå är jag stolt över henne. Vem måste jag bevisa saker för! Det var inte meningen. Nu mår jag skit.

Slutade med tårar på kvällen o jag pappa pratade, jag skrek på honom o han fick veta allt eller inte allt. Viftade bort hur jag kände mig i skolan fast jag använde ordet ångest vilket jag ej har så han hade rätt där. O hela tiden du måste tänka efter, måste försöka JAG GÖR DET REDAN vilket fick mig att må ännu sämre. Mår så jävla mycket sämre av att ha fått säga allt att jag ångrar mig. Fan mamma är mycket värre o hon kommer säkert få reda på allt idag o det vill jag för allt blir mkt tyngre.

Varför måste jag bli bekräftad hela tiden annars tror jag att jag gör fel eller är pinsam. Men det är väl nt mitt fel om man har fått höra "tycker du verkligen det?" eller blivit skrattad för mysiksmak m.m av familj o vänner.

Jag har kommit fram till att jag mår bäst när jag ej är så mkt med människor. Jag vill skolka men ändå inte vara hemma. Det är som jag avskyr de båda ställena

Anmäl
2016-08-26 09:55 #61 av: ipopuma

Började morgonen med att gråta. Gröten blev dålig så fick värsta utbrottwt o skvätte gröt över hela bordet. Kunde inte äta efter det. Det gick bara inte att äta. Var inte hungrig före heller all mat kändes att bara äckla mig.

framgångar gör mig inte glad längre kanske känns som en lättnad och är det inte perfekt kan jag inte känna mig lättad. Hallå min debut var på 99/100 ändå störde jag mig på den ena poängen! Liksom va fan! Skärp dig. När jag lyckas är det liksom en utandning när jag misslyckas är det som att falla från månen till jorden.

Anmäl
2016-08-26 14:05 #62 av: astridn

Skolan tar död på mig

Anmäl
2016-08-26 14:59 #63 av: Mysan_

Jag är trött på att vara ensam, blyg och hatad. Ibland undrar jag på riktigt varför jag finns. Hela jag och mitt liv är ett misstag, på allvar alltså. Jag tycker synd om min mamma som fick en så hemsk dotter, min släkt, mina syskon och alla i min omgivning. 

Anmäl
2016-08-28 18:21 #64 av: Mysan_

Jag borde nog gå ner i vikt sa Mysan_ och tog en till kaka...

Anmäl
2016-08-28 19:23 #65 av: Wowy

Om jag var någon jag kände skulle jag vara livrädd för mig själv. Min mani, min ångest och mitt ständiga gnällande skulle skrämma mig så. Vem vill egentligen umgås med mig?

Anmäl
2016-08-28 19:25 #66 av: Horse24

Aldrig haft så mycket nedtryckt ångest. Försöker gömma det, skrattar, ler, går till och med ut ur huset... Men när jag stänger dörren till mitt rum, då rasar muren jag byggt upp. Jag faller ner på knä, gråter tyst. Det gör så ont i själen, kan jag inte få sova ett par år? Eller kan jag få sova livet ut?

Sedan inser jag att jag inte får ha ångest, slår mig själv, säger "skärp dig din idiot! du får inte gråta!" och reser mig upp igen. Andas ut. Låtsas som att jag mår bra... Humörsvängningarna har aldrig varit riktigt såhär jobbiga. Vet knappt vad jag känner längre, allt känns så oklart. Min ångest driver mig för fan till vansinne.

Anmäl
2016-08-31 17:12 #67 av: Lizelda

Det skulle ju gå bra den här gången... Istället sitter jag hemma hos en kompis och letar panikartat efter lägenhet medan jag bara vill gömma mig från allt...

Anmäl
2016-09-01 18:57 #68 av: Mysan_

Jag orkar inte... Vill inte leva, kan inte leva... Jag känner ingen mening med livet längre om jag ska vara ärlig... Jag vill inte vara ledsen och pessimistisk, men nu är jag så van vid det efter allt, så det går inte att vara glad längre, trots alla försök. Jag har ingenting, jag vill ingenting, jag är ingenting. Inget mer än en tom kropp. Jag hatar mig själv, jag är helt tom.

Anmäl
2016-09-02 14:47 #69 av: ipopuma

#68 känner du för att pma o snacka lite om allt möjligt så gör det

Anmäl
2016-09-02 14:57 #70 av: Lizelda

Står i en väldigt akut bostadssituation och var överlycklig över att ha fått ett tillfälligt boende där jag kan ha min kille med mig. Nej, boendet är inte det jag vill ha men det mer än duger för tillfället men han var så oerhört otaggad att all min pepp bara totaldog... Han vill ju bo med mig och är taggad på det men otaggad på boendet...

Anmäl
2016-09-02 15:18 #71 av: Rheen

Finns ingen på denna planet som förstår sig på mig. Vill bara bort. Skulle inte sakna en enda person.

Anmäl
2016-09-02 15:49 #72 av: Wowy

Jag vill ta ett tidigt tåg hem. Helst tidigare än 14:40. Jag vill hinna landa.

Anmäl
2016-09-03 10:42 #73 av: Mysan_

#69 Mår bättre just nu, men tusen tack i alla fall Glad Hjärta

Anmäl
2016-09-03 18:48 #74 av: tiger tok

När man kanske ska bli ägare till en häst!!

Anmäl
2016-09-03 18:56 #75 av: ipopuma

#73 bara skriv om du känner för det ;)

Anmäl
2016-09-04 02:58 #76 av: Rheen

Människor är intressanta individer.

Anmäl
2016-09-04 19:19 #77 av: Mysan_

Vad fan är detta för jävla liv? Hoppas att jag dör, för ingen kommer ju ändå sakna mig. Nu räcker det, till och med du kunde knivhugga så jävla hårt rätt i hjärtat. Jag antar väl att jag inte borde bry mig om dig längre heller då... Men äsch, jag får väl hålla ut, vem vet, någon gång i tiden kanske saker kommer ändra på sig. Jag kanske träffar någon som aldrig kommer svika mig och som kommer för att stanna någon dag.  

Jag får väl vänta och se, även om jag innerst inne bara vill ge upp. Det är väl bara att sitta och vänta samtidigt som tårarna rinner och kniven öppnar upp ännu ett djupt sår i armen. Men inte lika djupt som såret i hjärtat förstås. Brustet hjärta

Anmäl
2016-09-04 23:36 #78 av: thea_thea

Allt är bara skit och vet inte hur jag ska ta mig ur det. Fan söndagsångest är det sämsta som finns 

/Thea

Anmäl
2016-09-04 23:44 #79 av: Lizelda

2400 saknas denna månaden.. Jag vet inte riktigt hur det ska lösas för jag behöver saker i samband med flytten och jag vet att mamma också har det rätt tight.. Vill inte låna av honom igen, jag hatar det.

Anmäl
2016-09-10 13:44 #80 av: Mysan_

Livet är ett spel och jag fick nitlotten.

Anmäl
2016-09-10 22:54 #81 av: ipopuma

fan är småfet! Ja man borde få ned e 5 kg. Men vrf äta så jävligt när man mår halvt dåligt över sin figur o sedan må dåligt över vad man har ätit. No fucking logic!Ät inte så mycket om du vill gå ned.

Och hund skadad så har nt sprungit på 2v så ja nu blir det skärpning med mat o träning!

Anmäl
2016-09-11 10:35 #82 av: Linn Is The New

Jag har gått upp ett kilo! Känns som min platta före detta sexiga mage ser ut som  en flodhäst nu,,,

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-09-12 07:46 #83 av: tiger tok

Du är inte ensam om att se ut som en flodhäst i sådana fall #82 :D
I och för sig så tycker jag ju om flodhästar, så det gör inte så mycket för min del!!

Anmäl
2016-09-12 11:36 #84 av: Turast

Känner mig verkligen värdelös.. Har iaf fått möte på AF på fredag.. 

Ikväll blir det dock lydnadsträning på klubben med fint folk <3 Det får mig nog på andra tankar! Och innan det ska jag köra min kusin till en kurs, vi har inte träffats på jättelänge och nu har hon flyttat till min stad .... spännande, nervöst men kul! Då känner jag en i den här staden iaf! Ska se om vi kan ta en fika någon dag och catcha upp lite..!

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-09-13 17:21 #85 av: ipopuma

Blä min kropp är så, typ äcklig. Fet Fula ben och fula bröst, ärr på den ena armen (panik att den sida kommer ses på skolfotot. Hoppas att det inte syns). På det ett ansikte som ja, kunde varit bättre. Hatar att se mig själv i spegeln det känns typ äcklat (kan inte beskriva det)

Anmäl
2016-09-14 19:29 #86 av: Horse24

Första gången jag hyperventilar på riktigt. Fick en sån jävla ångest när jag insåg att jag inte hade saker under kontroll. Jag som mådde så bra. Jag som för första gången på flera månader kände mig lugn och lycklig. Jag kände mig så stolt över mig själv...

Men sen , när minsta lilla grej inte var som jag hade tänkt mig blev jag galen. Humörsvängningar, sedan ångest, sedan hyperventilering. Varför tar jag aldrig tag i ångesten? Det tär ju för fan på mig att ha den där konstanta magknipen och den där delen av mig som säger "du kommer aldrig klara av det här, det är ingen idé". Fan alltså. Jag som mådde så bra...

Anmäl
2016-09-14 22:43 #87 av: Startandstop

Jag hatar att leva så här, två rent ut sagt "helv**es" dagar, men har varit så ett bra tag nu...
Skulle kanske gå till skolan imorgon, men min bror var dum mot mig tidigare ikväll och gjorde att alla dumma tankar kom upp i mitt huvud igen så nu har jag tappat lusten att åka någonstans imorgon... Orkar inte... Orkar inte... Vill träffa min pappa, men då kommer de bli sura, jag vill ringa min vän, men då blir de sura, orkar inte, jag är värdelös och extremt trött på mig själv...
Äh vem bryr sig,
Läs inte detta om ni är deppigt folk som mig, då är det stor risk att jag förpestat eran kväll.'sorry

Anmäl
2016-09-16 12:03 #88 av: tixEntry

Det där var riktigt läskigt... Jag kunde verkligen inte sluta skratta. Vad var det ens jag började skratta åt? 
Jag måste ha skrattat hysteriskt i minst fem minuter. Verkligen, hysteriskt. Åt ingenting...Funderar

Följ gärna Simbas (och två kaniner till) instagramkonto:
simba.balder.lukas

Ha det gött, igelkött!

Anmäl
2016-09-17 21:11 #89 av: Mysan_

Fan fan fan. JAG ORKAR INTE MER NU. Gråter

Anmäl
2016-09-17 21:22 #90 av: Turast

Velat mellan att omplacera hundarna, ha kvar dem, lämna bort dem osv hela kvällen.. gråtit konstant. 

Allt är kaos.. En vän på gotland har bjudit dit mig en helg för avslappning typ, men jag har inte ens råd till en båtbiljett för mig och hundarna.. 

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-09-17 23:08 #91 av: ipopuma

Hallå jorden anropar. När blev det så här WTF blä och blu. Hur kan detta hända? Min hjärna hänger inte med. Att en sak kan förändra dens tillvaro. Jorden anropar

Anmäl
2016-09-22 13:39 #92 av: ipopuma

Jag känner mig tjock. Vartenda dag när jag ser mig i spegeln så känner jag mig halvt äcklad. Ful och fet

Anmäl
2016-09-22 13:52 #93 av: Wowy

Nej, men inte nu igen, varför är världen så rasistisk?

Anmäl
2016-09-29 20:45 #94 av: Rheen

En dag ska de få se, det har jag lovat mig själv.

Anmäl
2016-09-29 22:32 #95 av: Wowy

Är det inte löjligt?

Är det inte löjligt att jag känner såhär?

Jag orkar inte.

Jag orkar inte och då ska jag inte.

Jag ska gå och lägga mig istället.

Snart.

Anmäl
2016-10-01 22:59 #96 av: Rheen

Ja, jag kanske är sjuk i huvudet.

Saken är den att jag inte i min vildaste fantasi kunde ha anat att en person i mitt blodsband skulle yttra det mot mig med sådan kraft.

Anmäl
2016-10-03 14:55 #97 av: Linn Is The New

Jag vill dö. Jag vill bara somna in. Hjälp mig. 

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-10-08 15:24 #98 av: tiger tok

Fan fan fan mammas bästa kompis son har tagit livet av sig 😭😭😭😭😭😭

Anmäl
2016-10-08 16:40 #99 av: ipopuma

Förlåt. Förlåt förlåt... allt jag gör o för mitt hål. För min negativitet o för att jag orkar inte. Låt mig själv vara osocial. Förlåt det blir bara för mkt jag vill inte göra fel. Förlåt för mina känslor o för att min ork hänger inte med. Förlåt för allt jag gör o för min existens, att allt blir fel o hoppet för framtiden dör

Anmäl
2016-10-08 16:41 #100 av: Turast

#99 HjärtaKramas

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-10-15 15:59 #101 av: Sims3horzien

Vill verkligen bli frisk nu! Ska ju till min finaste Ponny Candy på Måndag och det är inte kul att komma dit sjuk Kräks

Anmäl
2016-10-15 16:00 #102 av: Linn Is The New

Jag fick åka in till akuten igår, gud vad roligt livet är ibland. 

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-10-15 16:04 #103 av: thea_thea

Känner mig som typ Sveriges sämsta människa just nu och vet inte hur jag ska fixa det, är livrädd för att förlora mina kompisar för att jag är en sån usel vän. Fan, önskar bara att jag kunde vrida tillbaka klockan några månader

Lite positivt i alla fall, är nu ca 40 dagar clean!! 

/Thea

Anmäl
2016-10-15 18:37 #104 av: Lizelda

#103 En usel vän är du verkligen inte

Anmäl
2016-10-15 21:01 #105 av: thea_thea

#104 Är sämsta vännen som finns, stöter bort alla hela tiden, förtjänar inte det jag har haft. Är en usel vän. 

/Thea

Anmäl
2016-10-15 21:04 #106 av: Lizelda

#105 Jag tycker inte det i alla fall

Anmäl
2016-10-17 12:09 #107 av: Lizelda

Tänk om han visste hur mycket jag kämpar för att han ska slippa att mötas av sönderskurna armar och ben..

Anmäl
2016-10-17 12:20 #108 av: Turast

tydligen räknas aldrig mina känslor, bara hans

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-10-18 23:06 #109 av: Snuffles

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har så mycket ilska men jag måste hålla det inom mig för annars blir andra sårade, speciellt med tanke på omständigheterna. När det rinner över så känner jag mig som världens elakaste människa. Jag behöver mitt space men eftersom att jag delar rum med min syster är jag tvungen att gråta tyst och i smyg, jag kan inte bara släppa ut mina känslor för då kommer hon känna sig obekväm. Jag har så mycket att säga, så många känslor som vill ut, men folk blir obekväma när man pratar om döden. De pratar bort det för de förstår inte hur det känns att känna sig såhär övergiven, att inte ha någon trygghet och att behöva vara tvungen att bo med massa främmande människor för att ens förälder är död. Det gör så ont överallt och jag vill bara upphöra att existera. Jag orkar inte ta hand om mig själv längre. Jag är så trött.

Anmäl
2016-10-19 00:26 #110 av: Lizelda

Det finns ingenting som sänker mig så mycket som när någon säger att min framtidsplan, inte dröm, inte är realistisk. Så varför var just han tvungen att säga det...?

Anmäl
2016-10-19 15:43 #111 av: Mysan_

Förlåt alla för att jag finns...

Anmäl
2016-10-19 18:31 #112 av: Turast

Jag vet inte vad jag ska göra mer. Jag vet inte hur jag ska klara av mitt liv. Jah har inget jobb, ingen vidare frsmtid med jobb då jag inte lyckas få något jag söker, jag är en usel människa som bara misslyckas.

Alla hade rätt om mig. Jag blev och är en looser och alla hade rätt. Jag kan aldrig bli något. Aldrig i era ögon.

Och varför ska du bara se allt negativt med mig? Gör det att jag kommer bli mer motiverad till saker? Att veta att jag äcklar dig ibland, för att jag är tjock. Vet du att jag fått höra det varje dag i mitt liv? Vet du att jag, när jag nu ser på bilder från när jag var ung tonåring (13-14), inte ser fett? Men just då såg jag bara fett och tillslut så blev jag fet på riktigt med. Varför kan jag aldrig vara tillräckligt bra? Jag vill bara vara bra

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-10-25 23:12 #113 av: hundtok

Där blev mitt glas överfyllt.....

Anmäl
2016-10-26 01:24 #114 av: Lizelda

Har låtit bli att skära mig för att han ska slippa komma hem och se det men han kommer inte komma hem innan det försvunnit ändå så det spelar ingen roll...

Anmäl
2016-10-26 22:08 #115 av: Linn Is The New

Jag är fet, ful och dålig hy. Så sjukt ful, spyr utav att kolla mig själv i spegeln. Varje morgon så säger jag "fan ta dig fetto" för att sedan gå till bussen. Behöver prata med någon...

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-10-26 22:08 #116 av: Linn Is The New

Jag är fet, ful och dålig hy. Så sjukt ful, spyr utav att kolla mig själv i spegeln. Varje morgon så säger jag "fan ta dig fetto" för att sedan gå till bussen. Behöver prata med någon...

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2016-10-27 14:52 #117 av: Snuffles

Det skulle vara så mycket enklare att bara avsluta allting. Jag orkar inte bära på den här sorgen. Jag saknar henne så det gör ont, jag vill ha tillbaka min mamma. Jag känner mig så liten, jag behöver henne.

Anmäl
2016-10-27 20:21 #118 av: Mysan_

Hur kan du skoja om något sånt? Vad är ditt problem?

Anmäl
2016-10-27 21:52 #119 av: Lizelda

Det enda som skulle göra något bättre är det han inte kan göra.. Jag vet att han är ledsen över det och jag borde bara le och se glad ut men jag klarar det inte.. Han har varit hemma en natt senaste tre veckorna och jag tvivlar på fullt allvar på att han kommer komma hem innan December...

Anmäl
2016-10-31 11:37 #120 av: Scorpio97

Har uppkörning imorgon. Fick precis veta att årets första snöstorm ska komma... Gissa när? Imorgon, såklart. 

Som om jag inte var tillräckligt nervös, så måste jag oroa mig för vädret också. Varken regn eller snö känns ju så roligt, jag har aldrig kört på hala vägar tidigare (förutom på halkbanan, men det är inte riktigt samma sak) och det känns som att uppkörningen inte är tillfället att prova det för första gången. 

Dessutom är det lite irriterande att jag vet att jag kommer vara väldigt nervös och stressad, och att det är just stressen som kommer förstöra för mig. Jag vet att jag kan köra så länge jag är lugn, det är när jag tappar lugnet som jag tappar koncentrationen och gör fel eller missar skyltar. Så i princip är jag stressad över att jag vet att jag kommer bli för stressad. 

För att göra det lite värre ändå, så pajar min mage totalt när jag är nervös. Jag kan äta vad sjutton som helst, jag har ett antal gånger ätit mat med osäker kvalité eller skick och det går bra. Magen reagerar inte över huvud taget. Men så fort jag blir lite nervös över något så blir jag dålig i magen. 

Men jag antar att det går som det går. Är ju inte mycket annat att göra än att prova.

//Jessie
"Quid pro quo"

Anmäl
2016-11-01 21:10 #121 av: Snuffles

Jag är rädd för att jag kommer explodera om jag inte pratar med någon om hur jag mår men jag kan inte

Anmäl
2016-11-06 19:59 #122 av: ipopuma

Just nu mår jag skit :( jag orkar verkligen inte.Jag känner mig ledsen och nere. Vad fan gör jag? Jag har blivit lite ego och hatar det!!!!! Ältar tror jag. Rädd för att göra fel eller exposa mig. Fan fan fan just nu må bättre. Fan att jag inte kan gråta. Hade varit bra just nu! Vill hjälpa andra visa mer intresse, jag är det jag lovar jag blir bara stel. Jag är stel fan fan fan men bläää. Fan att jag inte bara kan lita på mig själv. Att jag måste ha andra acception och inte bara kan stå där stark utan viker av andras åsikter. 

SLUTA säg saker till mig. 

Jag försöker säga till mig själv ; KÄMPA du KAN. Bara gör det. Hitta motivationen. Jag trivs!

Anmäl
2016-11-06 20:10 #123 av: Turast

#122 KärHjärtaKramas

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-11-08 18:07 #124 av: Turast

Sitta i bilen istället för att träna på klubben var ju en bra idé.. vågar inte ens gå hem

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-11-08 22:03 #125 av: hundtok

#124 många kramar och Hjärta

Anmäl
2016-11-08 22:09 #126 av: Turast

#125 Hjärta

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-11-14 17:17 #127 av: Mysan_

Sluta vara så blyg? Vadå sluta vara så blyg? Är ni dumma eller? Tror ni att det bara är att trycka på nån jäkla knapp  eller så är man helt plötsligt inte blyg längre? Hoppas innerst inne att ni faktiskt fattar själva att jag absolut inte vill vara blyg, men hur lätt tror ni att det är att bli av med det snälla människor? Tänk lite snälla ni. Det är inte en dans på rosor, och om ni lider av att jag är blyg, hur tror ni då att jag har det? Ja precis, det kanske inte är så jättekul ändå att ni sitter och klagar och skyller det på mig.

Anmäl
2016-11-16 16:33 #128 av: Snuffles

Har dåligt samvete för att jag inte har varit och hälsat på min hund på två dagar. Min mentala hälsa är i botten, när jag kommer hem från skolan vill jag bara sova. Jag har ingen energi. Det tar ork från mig att sakna henne så mycket. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och göra så att hon inte dog.

Anmäl
2016-11-20 08:36 #129 av: ipopuma

Får inget jobb då överallt jag söker är det samma visa "jättekul och låter intressant men tyvärr är du inte 18"

På det fattar jag inte hur jag ska få ihop alla julklapparna i år :( och de tre födelsedagarna som är i december :'(

Anmäl
2016-11-26 18:04 #130 av: Mysan_

Det blev ingen dricka till pizzan idag. Det blev inte pizza heller, bara en kycklingsallad. Inget godis efter maten heller. Jag är för tjock och nu sätter jag ner foten på riktigt. Det får väl bli en tur på löpbandet också gissar jag. Jag vill inte springa på det där jäkla bandet, verkligen inte. Men jag vill vara smal och vacker.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.