Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1214 ggr
TheXmeX99
2016-08-09 10:17

Blir aldrig kåt :/

Hejsan, sen 1,5 år tillbaka så har det varit precis omöjligt för mig o min pojkvän att ha sex, jag blir aldrig kåt… inte ens sugen. Detta tär på vårat förhållande nått jävulskt. Hur ska jag göra :'( Jag misstänker dock att jag har depression, kuratorn jag var hos (som jag inte tyckte om) sa att jag definitivt led av ångest..

Annons:
Honestyisdead
2016-08-09 10:18
#1

Det är ju då bra att ta tag i depressionen genom att ta kontakt med psykiatrin.

Åsa S
2016-08-09 10:24
#2

Depressioner kan såklart påverka lusten man måste ju må bra psykiskt för att allt ska funka (+ även vissa p-piller kan döda sexlusten, + en del kvinnor mår psykiskt dåligt av p-piller så äter du p-piller kan det ju vara bra sluta och se om det blir bättre det finns ju hormonfria alternativ man kan testa istället som ex. kondom).

TheXmeX99
2016-08-09 10:33
#3

#2 Jag misstänker faktiskt att det skulle kunna vara p-pillrenas fel, jag slutade med den för nån månad sen nu, det var ju vintern/våren 2014/2015 som alla problem började, och det var också då som jag började med Cerazette pillrena, men efter att ha mått skit i ett år så bytte jag till prionelle men inget hände…. så nu har jag slutat helt, började ju med p-piller för att slippa smärtorna, det är verkligen dödsvarning på mina smärtor vid mens… :p

Linn Is The New
2016-08-09 18:17
#4

Finns det någonting du går igång på? Något du tycker är  sexigt?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

alehajo
2016-08-09 22:26
#5

Ppiller kan ha som biverkningar minskad sexlust och nedstämdhet/depression, så det kan säkert vara pillrens fel. Vänta tills din naturliga cykel börjat igen så kanske det har gått över, när hormonerna är i balans igen?

Honestyisdead
2016-08-10 15:41
#6

#5 "pillernas"

Annons:
Upp till toppen
Annons: