Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 981 ggr
HelloMyPet
8/29/16, 4:10 PM

Kille vill ta avstånd

Hej! Jag & en kille har varit på g ett bra tag nu och jag trodde att det började bli mer seriöst. Vi har båda visat intresse för varandra men inte riktigt snackat om det. I torsdags förra veckan träffades vi tillsammans med 2 gemensamma killkompisar. På kvällen när jag kommit hem skrev jag och den ena av dessa killar lite, och enligt honom uttryckte jag mig väldigt flörtigt, då jag undrade om han ville ses en stund längre och skämtade osv… Detta berättade han sedan för killen som jag är intresserad av, som nu tror att jag bara leker med båda två. Han ignorerade mig hela dagen efter, och inte förrän jag konfronterade honom (vi går i samma klass så han kunde inte riktigt undvika mig i skolan) fick jag veta vad som var anledningen. Jag har sagt att jag bara är intresserad av honom och ingen annan men han verkar inte tro mig eftersom han tror att jag typ håller på med flera killar samtidigt.. Så han har sagt att han måste tänka över hur han känner och vill ta avstånd från mig ett tag tills han listat ut det. Nu till min fråga: Hur kan jag få honom att lita på mig mer och komma över det han tror har hänt? Och ska jag bara "ta avstånd" från honom tills han hör av sig till mig eller ska jag visa honom att jag bryr mig om honom mer och bara vill ha honom? Vad tror ni är bäst att göra för att han ska vilja vara med mig igen?

Annons:
Sommarek
8/29/16, 4:36 PM
#1

Frågan är väl kanske snarare varför du vill vara med en kille som inte litar på dig och går efter vad andra säger…

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[134643]
8/29/16, 6:50 PM
#2

Jag känner detsamma som #1. Kommer det fortfarande vara okej att han inte tycker om att du skriver med andra när ni är ihop? Är det okej att han inte litar på dig? För mig låter det inte som någon jättebra start på ett förhållande. 

Men ge honom lite tid. Kommer han tillbaka så ta ställning då, gör han inte det så strunta i killen 🙂

HelloMyPet
8/29/16, 11:03 PM
#3

#1 & #2 Tack så mycket! Känner lite likadant, men samtidigt är han ganska bra vän med de andra killarna så han litar mycket på vad de säger också. Men håller med om att det borde finnas mer tillit vid det här laget!

Upp till toppen
Annons: