Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Alkohol och droger Bilder Böcker, film och musik Familjen Hobby och fritid Husdjur Internet, datorer, tv-spel Jösses vad bra jag är! Kropp och själ Känsliga rummet Kärlek och förälskelser Lekar och skoj LÄNKAR Mat och dryck Mode och skönhet Måste skriva av mig Om iFokus & sajten Religion och samhälle Sex och samlevnad Sport och aktiviteter Studier och utbildning Säljes/Köpes Undersökningar Övrigt
Mode och skönhet

locktång

2016-09-27 19:12 #0 av: ilenna90

Är det nån som har en bra locktång att tipsa om? Den jag haft i maaaassor av år gick precis sönder -.- jag lockar inte håret så ofta så jag är inte ute efter någon superdyr, men vill såklart ha en med kvalite ändå (:

Anmäl
2016-10-05 16:37 #1 av: 134643

Jag använder en från babyliss, som är en blandning av både lock- och plattång. Det tog lite tid att lära sig den, men jag tycker att den fungerar bra! 

Jag har varit lite sugen på att köpa en kon-locktång, de verkar enkla och smidiga. Men just nu sparar jag pengar haha Tyst 

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringarSkrattar
http://letsflyawaytowonderland.tumblr.com/ - Woop woop Regnbåge

Anmäl
2016-10-05 17:59 #2 av: ilenna90

köpte en i helgen, men tack för tipset ändå ^^ blev en remington för mig. 

ja det är typiskt att det ska vara så dyrt ;D 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.