Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 948 ggr
Zingo02
9/29/16, 2:35 PM

Ett rop på hjälp (kvinnor/tjejer, enbart tack)

Okej, jag har aldrig gjort något sånt här förut men jag tänker ge de en försök. Under den senaste tiden har jag tappat allt känns det som. Jag är inte längre den positiva, glada, energiska tjejen som jag en gång var. Jag är deprimerad den mesta tiden och jag känner inte längre lust för något. Jag är rätt depp på livet och ser inte riktigt något syfte med att leva. Jag vill verkligen göra något innan detta går för långt. Jag vill ha tillbaka min livsglädje. Men jag är inte riktigt hur…. Jag känner stor panik över att mitt liv rinner ut i sanden och de känns som att jag inte kommer hinna uppleva vad jag vill och att jag en dag kommer ångra allt jag inte hann med. Andledning till att jag skriver dehär är för att jag undrar om de finns någon där ute som har lust att finnas där för mig. Kanske lära känna mig och kanske till och med bli en bra vän. Ta med mig på roliga äventyr eller bara ta en mysig film kväll. Jag är en tjej på 17 år och de är väldigt viktigt för mig att personen jag söker är av de kvinnliga könet. Jag är 17 och de vore kul om de va någon i min egen ålder men kvinnor/tjejer över den åldern är också varmt välkomna då jag behöver all hjälp jag kan få. Kanske har du redan kompisar då de räcker och är nöjd med de. Men om de finns någon kvinna/tjej där ute som har plats för mig i deras liv så hade de varitväldigt uppskattat. Jag är väldigt bra lyssnare och sätter oftast andras behov före mina. Tack på förhand😊

Annons:
Herveaux
9/29/16, 2:48 PM
#1

Vart i landet finns du? Om du inte vill skriva exakta orten så kan du skriva närmsta större staden.

Jag är nog lite för gammal (29år) för att du ska ha roligt att hänga med mig, men jag pratar gärna via PM om och när du känner för det. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Schhh
9/29/16, 2:56 PM
#2

Hej.

Jag kan relatera till det du beskriver för jag har varit och är i ungefär samma sits. Därför är jag kanske inte den bästa att vända sig till (långt ifrån), men i mån av tid och ork kan jag definitivt finnas för dig, lyssna och/eller peppa.

Det enda problematiska är att jag själv lider av social fobi och att träffas eller ens ringa varandra, kan bli svårt. Men jag ställer givetvis upp på andra sätt, för jag vet att man vid psykisk ohälsa behöver allt stöd som finns tillgängligt.

Tveka därför inte att skicka ett PM. Jag söker själv nya kontakter så det uppskattas även från mitt håll. Och jag hoppas verkligen att du snart kommer kunna må bättre igen!!

Zingo02
9/29/16, 6:16 PM
#3

Tack allihopa. Är från skåne. 29 är helt ok ålder sålänge du är av de kvinnliga könet. Tror de kan bli rätt svårt om vi verken kan snacka telefon eller träffas. Tack ändå.

[Pälsbollen]
10/11/16, 1:47 PM
#4

Söker också nån ny människa att prata med då jag själv knappt går i skolan nu pga olika anledningar (är 16 så skulle gå ettan) o därför tappar kontakten med mina "vanliga" kompisar samt att jag inte riktigt tror de förstår varför jag är hemma så mycket… Skicka ett PM om du har lust:) bor i Småland så kanske blir svårt att ses irl men att prata via telefon /skype/snappat/nåt annat gör jag gärna!

[Pälsbollen]
10/11/16, 1:47 PM
#5

*snapchat inte snappat

Jansson.julia
10/11/16, 10:46 PM
#6

Skåne? Vart? Bor själv i Ängelholm nämligen :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: