Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 784 ggr
[Heynibs]
2016-10-22 19:23

Hjälp jag har en dejt!

Haha så en person frågade mig om ja ville ta och fika med henne nån dag,alltså som en dejt typ. tackade såklart ja, för hon är snygg och allt men jag är skiitnervös… vi har umgåtts lite förut, dock bara som vänner. nu är jag rädd att jag kommer göra bort mig eller nåt och jag vill verkligen inte det. vad ska jag ha på mej? hur ska jag bete mig så hon inte tror jag är helt dum i huvet? haha.Behöver lite tips och pepp:))

Annons:
OlgaMaria
2016-10-22 19:31
#1

Klä på dig något vanligt men snyggt. Och var dig själv men extra trevlig och snäll 😉

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Herveaux
2016-10-22 19:34
#2

Förstår att nerverna sitter på utsidan men det kommer gå galant!
Vad gäller kläder så ha på dig något som du känner dig bekväm i, det är knappast klädkod där ni ska fika, så satsa på något du trivs i! 🙂

Hon vill gå på dejt med dig för att hon tycker om dig som du är.
Försök att tänka bort att det är en dejt, var bara som du brukar när ni umgås.

Hon har säkert en hel del fjärilar i magen hon också.
Försök att slappna av, var dig själv så kommer ni säkert få en jättetrevlig dejt!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

mangemani4
2016-10-22 19:46
#3

försök aldrig vara någon annan än dig själv bara för att försöka imponera eller för att visa en godare sida, det är dig hon ska träffa, dejta och eventuellt bli ihop med, inte någon falsk fasad. är dig själv till 100%, gillar hon dig, kanon, tuta och kör, men gillar hon dig inte, tja då vet du att hon inte var något för dig, det är det enklaste, men börja inte att ljuga, överdriva saker och spela charader, inte nog att det blir rätt så pinsamt när du senare inte orkar hålla på med charaden och ditt riktiga jag börjar att visa sig, utan risken finns att du gör även tjejen väldigt ledsen när lögnerna avslöjar sig och masken åker av.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Upp till toppen
Annons: