Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1875 ggr
Anonym783
11/13/16, 5:38 PM

Måste berätta för någon helt enkelt :p

Känner mig som ett irritationsmoment nu men måste helt enkelt skriva av mig, för att inte helt trötta ut min kompis med samma malande om och om igen xD Ja.. nu är jag här igen, och har på något sätt hamnat i samma situation igen, fast jag märkte det inte innan det var försent. Det kom liksom smygande, och sedan plötsligt fattade jag. Jahopp, där hade man gått och blivit kär igen. Känner han samma sak? Ingen aning, men en del av mig tror att han kanske faktiskt gör det denna gången. För bara några månader sedan skulle jag knappt lagt märke till honom. Men så en dag så märkte jag hur han tittade på mig, och när jag vände mig om tittade han hastigt bort. En annan dag log han när han cyklade förbi. Och så började jag undra. Gillar han mig kanske? Gick förbi honom på Ica, hjärtat svarade lite underligt. Vad var det där? Inte kunde det väl vara samma sak igen. En dag där jag såg honom ovanligt mycket, och så fattade jag. Hur hjärtat klappade varje gång jag såg på honom. Hur jag letade efter honom med blicken hela tiden, både medvetet och omedvetet, men utan att kunna sluta. Hur jag blev orolig, för tänk så tyckte han om den där tjejen? Eller den där? Ibland möttes våra blickar, men vågade inte hålla ögonkontakten mer än ett ögonblick. Vågar man hoppas? Kanske har man mer tur nu.

Hakuna Matata.

Annons:
[134643]
11/13/16, 5:41 PM
#1

Vad kul! Jag håller tummarna för dig! 😊

Anonym783
11/13/16, 5:44 PM
#2

#1 Tack 😊 Såhär starka känslor har jag aldrig känt för någon kille förut, så hoppas kan man ju alltid :)

Hakuna Matata.

Anonym783
1/15/17, 1:27 AM
#3

Jaha, det sket sig det med.

Hakuna Matata.

Sylwanin
1/15/17, 12:44 PM
#4

Tråkigt att höra :(

Varma hälsningar

Anonym3131
1/16/17, 11:49 PM
#5

#3 Men oj, vad hände?

Anonym783
1/25/17, 10:16 PM
#6

#5 alltså, försökte följa honom på vissa sociala medier men sen gick jag in på hans sida dör det stod 'följ' o blå knapp. Han hade alltså avvisat förfrågan Skickade till båda hans insta och tills hans snap (usch vad jobbig jag är) så ja

Hakuna Matata.

Annons:
Upp till toppen
Annons: