Övrigt

Vad får din partner i julklapp?

2016-11-22 16:44 #0 av: Anonymos

Okej, hörrni! Första december om en månad, nu köööör vi..

Vad ska du ge din flickvän/pojkvän i julklapp? Själv ska jag ge en mugg, som skiftar färg och framhäver bilder på oss när den blir varm... Till det får han 2 sorters kaffe och 1 presentkort på EH.. Haha, ja, han gillar kaffe och är det något som får han på gott humör så är det minsann det.... Skrattar Sen får han en keps i ett märke han tycker om också! 

Anmäl
2016-11-22 19:30 #1 av: ljungensjenka

Vi har hittils bara varit tillsammans drygt 1,5 månad så något litet får det bli. Funderar på ett leksaksflygplan/något liknande då han är extremt flygplansinteresserad och vill bli pilot i framtiden :) Så inget romantiskt direkt men ändå något jag vet att han kommer uppskatta.

Anmäl
2016-11-22 19:56 #2 av: vendelay

Jag betalade hans busskort som en tidig julklapp Gapskrattar

"Vegans don't just say they love animals..." 
Medarbetare på Vegan iFokus Hjärta

Anmäl
2016-11-23 09:38 #3 av: 134643

Han får en väggkalender där alla bilder är minnen från det här året. Så januari 2017 visar något som vi gjorde januari 2016 och så vidare. Sen har jag lagt in födelsedagar och årsdagar och så också för att göra det ännu mer personligt :)

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringarSkrattar
http://letsflyawaytowonderland.tumblr.com/ - Woop woop Regnbåge

Anmäl
2016-11-23 16:03 #4 av: Fridaaaa

Vi har köptgemensam julklapp, låter kanske inte som rolig julklapp men welcome to vuxenvärlden ;) En maskin som ärbåde ångmopp, till fönster bland annat :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-11-23 17:24 #5 av: Devya

Jag har skaffat en "juicer". Han älskar nypressad apelsinsaft och äppelsaft. Jag vet att han har länge tittat på dem men jag har alltjämt dragit honom därifrån då vi haft bråttom. Så nu passade jag på att beställa en och den kom idag! 120 euro så jag hoppas att den är bra. :)

Anmäl
2016-11-23 21:05 #6 av: Anonymos

Vad påhittiga alla är! Skrattar Hoppas denna tråden även kan ge förslag för någon som kanske inte riktigt vet vad den ska ge. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.