Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 705 ggr
[LittelInferno]
11/26/16, 3:58 PM

Random sak jag behövde få ur mig

Så är jag börja skolan så va allt bra fram till 4 då jag slutade komma ditt, jag hade ingen anledning igen va direkt dum eller så jag tappade bara luften för de så jag började gå hemskola från samma skola som jag egentligen hörde till, tills mina föräldrar och skola bestämde at jag skulle byta skola trots att jag trots som de var  och är ny tillbaka till att vara hemma hela tiden, alla vänner som jag då ser som sanna vänner kommer från nätet och jag har inte direkt några vänner utanför skärmen efter att igen runt mig har samma intressen som mig så för mig blir bara allt ett stort frågetecken för jag har inte lust till att göra nått men jag känner mig inte ledsen eller så jag tycker jag mår bra och har försökt ta upp de med mamma och ett få tal andra personer som jag känner mig trygg med men ingen värkar riktigt förstå vad de är jag menar.

Annons:
Sindri
11/26/16, 10:33 PM
#1

Om du aldrig är i skolan är det ju svårt att veta om det finns någon som har samma intresse som du. Det behöver inte vara någon i klassen. Sen kan man ju faktiskt umgås och prata med folk som inte har samma intressen som en själv.
Livet är sådant, du kan hamna på ett jobb där ingen har samma intressen som du, men man har oftast ett socialt liv på jobbet.
Även om du inte mår dåligt av att isolera dig nu, så kan det bli svårt i framtiden när du måste umgås med andra på ett jobb, eller jobba i grupp på en högskola.
Du kanske behöver hjälp att träna socialt umgänge. Vore jag förälder till dig skulle jag visserligen förstå, men samtidigt skulle det göra mig orolig, för jag vet ju att du inte kan gömma dig hemma hela livet.

Upp till toppen
Annons: