Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 910 ggr
Love Lejonhuvadekaniner
11/26/16, 10:10 PM

Prata med blyg kille

Hej! Ska va med en klass kompis imorgon (jag är tjej han är kille för at förtydliga lite) jag har lite känslor för han. Men han är väldigt blyg och inte så pratsam irl fast väldigt lätt att prata med på sociala medier. Han sa de själv ursäkta om jag inte kommer säga på jätte mycket. Hur ska man göra?

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Annons:
Sindri
11/26/16, 10:28 PM
#1

Är du själv blyg? Om det är viktigt att hålla pratet igång kan du ju alltid fråga saker. Men man behöver inte prata så mycket. Trivs man tillsammans ändå så funkar det att vara tyst också. Tystnader är inte alltid pinsamma.

Kanske ni går ut och går, då kan man vara utan att prata. Spela spel (menar bordsspel, inte dataspel), gå och titta i affärer, gå på biblioteket och tipsa varandra om böcker.

tiger tok
11/28/16, 7:07 AM
#2

Annars kan ni ju bara se en film eller något, då behöver ni inte prata så mycket? Jag tror att om han nu inte skulle ha känslor för dig också så är det nog spännande och nytt för honom? Han går nog och tänker på det här tror jag, det kommer säkert gå jättebra!

powerade
11/28/16, 3:58 PM
#3

Bara ta de chill och typ fråga vad han vill hitta på typ. Spel, sällskapspel eller tv spel man spelar tillsammans är ju alltid kul och blir inte så awkward som om man ba sitter å glor xD

Upp till toppen
Annons: