Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 1048 ggr
Majaa12
12/4/16, 12:33 PM

Julklappsspel, presenttips

På julafton ska vi ha julklappsspel. Det ska kosta ca. 200 kr och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa. Det ska passa alla åldrar mellan 15-80 år och det kan vara typ vad som helst. Har ni några förslag på bra saker? Länka gärna om det finns att köpa på internet!🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
iskogen
12/4/16, 1:17 PM
#1

Presentkort på ICA, presentkort på H&M, en mysig filt…

Majaa12
12/4/16, 1:23 PM
#2

#1 Presentkort känns lite tråkigt. Köpte en värmefilt förra året, annars var det en bra idé :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Linn Is The New
12/4/16, 2:06 PM
#3

Alltså när vi har julklapps spel med bästa kompisarna så blir det bara snuskiga aka roliga saker. Men gå in på tex teknik magasinet eller något där dom erbjuder lite skoj. Tycker det är så tråkigt med vanliga presenter som koppar etc. 

(Jag köpte kondomer med bubbelgums smak till min bästa kompis som har fått en pojkvän, men det är ju som sagt bara vi bästisar på julklapps spelet!)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Majaa12
12/4/16, 2:34 PM
#4

#3 Hm ja, det skulle nog bli lite konstigt att ha med något sånt när det är med släkten🤪 Med risk för att 80-åringen får det haha

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Linn Is The New
12/4/16, 4:34 PM
#5

#4 Tänk 80 åringens min 🤪

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vendelay
12/4/16, 9:25 PM
#6

Köp en kalender från exempelvis Stockholms Katthem (den är SÅ FIN i år!) eller gåvobevis från någon välgörenhetsorganisation som du eller de vill stödja, om ni gillar djur kan ni ju kanske stödja isbjörnar eller om ni vill stödja barn finns ju typ Rädda Barnen osv. Passar alla åldrar 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Anonymos
12/5/16, 6:00 PM
#7

Finns ju roliga saker på coolstuff.se, som passar de flesta åldrar.

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: