Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 980 ggr
Kirnzy
12/14/16, 6:01 PM

Söker suddgummi.

Förlorade mitt suddgummi idag.. :/ gick och letade i affärer i Göteborg i runt en timma men hittade inte något ställe som hade ett enda sudd. Vill ha ett litet, vitt och mjukt sudd. Undrar om någon vet vart man kan köpa det.. vill helst inte köpa online för jag inte kan se det (ja kanske lite överdrivet men ändå) och saker tar alltid typ en månad att komma.. innan köpte jag alltid på Bokia men hittar ingen Bokia längre..

Annons:
Pialinn
12/14/16, 6:19 PM
#1

Bok- eller pappershandel kan ha.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

AnneN
12/14/16, 6:22 PM
#2

Bokaffärerna bruka ha, men även pysselbutiker, clas ohlson vid kontors eller konstmaterialet, kan även finnas på vanliga mataffärer.

Bokia har slagits ihop med Akademibokandeln så du kan kolla hos dem också.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kirnzy
12/14/16, 6:22 PM
#3

Ja jag kollade inne på akademibokhandeln men där hade dom det tydligen inte. Vet inte riktigt något annat ställe det kan finnas.. Visste inte att Bokia och akademibokhandeln hade slagits ihop! Panduro hade det inte heller Clas Ohlsson kan jag kolla på imorgon :)

AnneN
12/14/16, 6:41 PM
#4

In-ex, Kungsgatan 22, hörnet Ekelundsgatan (mitt emot Gamla Televerket).

Matton, Första Långgatan 26.

Hittade dessa butiker som finns i Göteborg med konstnärsmaterial, inkl sudd.

Är inte själv göteborgare men tycker det är roligt att hjälpa andra att söka information på nätet.

Lycka till med sökandet.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kirnzy
12/14/16, 7:03 PM
#5

Förstår inte hur jag inte har hittat in-ex innan.. jag ska helt klart dit och köpa lite grejer imorgon :) tack!

Carrosh
12/18/16, 4:15 PM
#6

#2 De har inte slagits ihop. Bokia är ett dotterbolag till Akademibokhandeln, så det är fortfarande samma butik. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Linn Is The New
12/18/16, 6:44 PM
#7

Först trodde jag inte du var allvarlig, men herregud! Trodde inte det kunde vara så svårt att hitta ett par sudd 😮

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Kirnzy
12/18/16, 7:24 PM
#8

#7 okej, trevligt.

Frosstis
12/19/16, 1:01 AM
#9

Det finns iaf suddigum på nedervåningen på akademibokhandeln i nordstan :p

sossos
12/19/16, 10:58 AM
#10

Har ett perfekt sudd, mjukt och bra, är dock ljusgrönt… kan kolla vart det kommer ifrån :)

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Upp till toppen
Annons: