Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1198 ggr
julia n
2016-12-29 18:47

underlivet

hej! jag är 15 år gammal & skulle häromdan för första gången pulla mig själv, men eftersom jag är oskuld så var jag trång och när jag väl pullade kändes det som att det var som typ "klumpar" på väggarna innuti mitt underliv ( vet inte hur man ska förklara) och om jag pullade lite "längre ner " så kändes det som att det satt som ett slags ben ivägen. är väldigt orolig & speciellt då jag är på g med en kille som jag tycker om väldigt mycket som jag ska åka och träffa nästa år. ville bara undra om någon annan har varit med om samma eller om jag borde gå till umo,

Annons:
Honestyisdead
2016-12-29 18:49
#1

Låter helt normalt.

Fridaaaa
2016-12-29 18:50
#2

Låter normalt.

BTW du kommer inte bli "mindre trång" efter att du haft sex sen

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[AnimeV4]
2016-12-29 19:10
#3

Ja, det låter normalt🙂

Linn Is The New
2016-12-29 21:48
#4

Låter normalt, har du testat att smeka klitoris? 🙂

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

julia n
2016-12-30 14:02
#5

tack så mycket !! har bara en till fråga, jag har så stora blygläppar så dom sitter ihop med varandra , finns det något sätt så man kan sära på dom? jag kan säga på dom men dom sitter liksom inte kvar så utan åker tillbaks till varandra

Linn Is The New
2016-12-30 14:22
#6

Det är normalt, oroa dig inte. Ta ditt pekfinger, och typ dra från hålet och uppåt så får du se att dom särar på sig. Finns inget sett att göra dom mindre eller göra så att dom är särade för evigt (på ett naturligt sett!) Dom skyddar liksom pussyn, vilket är väldigt bra. Allas läppar går ihop, och det är absolut normalt att läpparna är stora.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
[AnimeV4]
2016-12-30 16:45
#7

Här får du en länk med avgjutningar av olika underliv. Se vad olika de är! Det är absolut inget fel på dig!

http://dermetabolist.de/wp-content/uploads/Panel-2.jpg

Upp till toppen
Annons: