Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1733 ggr
Yehet121
12/30/16, 4:00 PM

(X) Kåt hela tiden (mens)

Så den här veckan fick jag min mens, helt som vanligt, trodde jag. Men i tisdags så började jag känna mig kåt och jag försökte "göra något åt det" och det hjälpte i kanske 20 min-en halvtimme sen var jag kåt igen. Och detta är inget jag har upplevt förut och jag fattar inte varför det kom just nu och jag har gått runt och plågats i typ 4 dagar nu, jag hatar det! Det är en förbannelse, inget jag gör hjälper! 

(Jag är en transkille och har lite problem med både mens och onanering)

Har det här hänt någon annan? Och isåfall, vet ni vad som kan orsaka det och om det finns något speciellt man kan göra för att få bort det?

Annons:
Scorpio97
12/30/16, 4:22 PM
#1

Jag går numera på p-piller (och har därför ingen mens), men innan kunde jag också bli sådär vid mensen eller ägglossningen ibland. Det hände inte vid varje mens/äl utan bara vissa gånger. Jag hittade aldrig något sammanband, men jag gissar på att hormonerna helt enkelt blev lite extra galna ibland. 

Jag tyckte också det var ganska jobbigt. Även om jag har ganska stor sexlust/är kåt ofta annars också, så var det verkligen extremt dom gångerna och jag tyckte inte heller något hjälpte. Så jag onanerade när det blev som värst och försökte ignorera det så mycket som möjligt annars. Försökte hitta något att göra som distraherade.

Du kan ju prova att kontakta 1177 (vårdguiden) eller en ungdomsmottagning om du vill ha ett mer "riktigt svar" :) Dom kanske vet om man kan göra något för att minska problemet också.


//Jessie

[AnimeV4]
12/30/16, 4:37 PM
#2

Rent spontant så tänker jag sysselsättning för att glömma av att man är kåt. Om det inte är såpass kraftigt att det inte funkar.

Yehet121
12/30/16, 9:54 PM
#3

#1 Får väl ta att ringa/skriva till ungdomsmottagningen om det inte går över efter helgen.

#2 Tyvärr är det så kraftigt att det inte funkar att glömma det genom sysselsättning.

[AnimeV4]
12/30/16, 11:20 PM
#4

#3 Förstår vad du menar! Och OT: Är du under hormonbehandling? Är själv transkille som vill behandlas med det. Du behöver inte svara om du inte vill🙂

Linn Is The New
12/31/16, 12:49 AM
#5

Jag blir extremt kåt under min mens. Jag kan lätt få upp till fyra orgasmer under en dag, inga problem. Det är väldigt jobbigt dock, då det stör mitt skolarbete och det ända jag tänker på är sex. Försöker också sysselsätta mig, men det är verkligen hopplöst. Jag kan bli extremt desperat och mår dåligt om jag inte få någon sexuell njutning, detta är också väldigt påfrestande. Sen blir jag också väldigt sockersugen, men det är ju OT. Jag försöker i alla fall måla eller liknande för att fokusera på en sak, och inte sitta på något ställe som skulle kunna stimulera klitoris eller liknande (pall, stol, kudde, you name it!) Annars brukar jag försöka tända av mig själv genom att kolla på vidriga youtube videos där folk smakar bizzare food eller liknande. Även ut och springa eller en powerwalk funkar.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Yehet121
1/1/17, 8:29 PM
#6

#4 Nej jag har precis startat min utredning, jag har just haft första mötet.

Annons:
Yehet121
1/1/17, 8:32 PM
#7

Update:

Äntligen, nu är min mens över! Kåtheten är fortfarande kvar men det går mer i vågor nu istället för konstant kåthet.

Det här var verkligen en skum vecka för mig, för innan detta har jag nästan aldrig varit kåt, så blev extremt förvånad när det kom och inte ville förvinna, Jag har börjat vänja mig lite nu när det går mer i vågor, men det känns fortfarande smått skumt 😃

Upp till toppen
Annons: