Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 728 ggr
Delfinen02
2017-01-19 11:20

klåda

Hej jag har problem med att det kliar på mina ben när jag rakat dom så mycket att jag inte kan sova. Det kan vara samma dag som jag rakat dom och varje dag efter I flera veckor. Det blir bättre I 1 dag om jag rakar dom igen men sen nästa dag blir det igen. Jag smörjer in benen med propyless kräm varje dag och Inga krämer funkar. hjälp innan jag blir galen! Det kliar så att hela dagen blir förstörd och jag kan inte konsentrera mig eller något. Jag får panik också.

  • Redigerat 2022-09-14 23:13 av vendelay
Annons:
Jossangizmo
2017-01-19 15:39
#1

Har du provat Rfsu's rakgel och aftershave? Dem funkar bra för mig. Rakar du i duschen och använder raklödder/gel?


Delfinen02
2017-01-19 16:23
#2

Nej det har jag inte provat. Jag använder inte raklödder men jag gjorde det förut. Kanske ska prova rfsu

[rumelle]
2017-01-19 18:15
#3

Rakar du torrt? Då brukar mina ben klia. Om jag rakar i duschen eller direkt efteråt när huden fortfarande är lite fuktig så brukar det gå bra.

kae
2017-01-19 22:38
#4

Exfoliera för att undvika inåtväxta hårstrån och tilltäppta celler innan du rakar. Sedan rakar du med en BRA rakhyvel, inte engångshyvlarna från typ BIC. Jag gillar soleil bella, finns på typ alla affärer. Använd en duschgel eller balsam när du rakar och smörj in dig med kokosolja efteråt :)

Upp till toppen
Annons: