Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 874 ggr
Tovembla
2017-01-21 08:39

Varför har jag fått min mens nu?!

Hej! Jag är en tjej på 17 år. Jag tar p-piller och har gjort det i 3 år. Nu på morgonen märkte jag att jag har fått mens, det var ca. En månad sen sist tror jag, men jag har inte tagit tabletterna för att få mens, och jag har hoppat över mensen mycket längre förr, så det känns konstigt om det skulle bero på det… Det va också ca. En månad sen jag och min kille hade lite osäkert sex. Jag glömde ta p-piller efter vi hade det. Men vi fick ett dagen-efter-piller på Umo. och några dagar efter det (alltså ca. En månad sen) fick jag en planerad mens. På onsdag ska jag ta ett graviditetstest. Min fråga: En månad efter sexet fick jag oplanerad mens och jag har gått upp 2 kilo, är det ett täcken på att jag är gravid? (Mina två kilon kan även bero på dålig mat under hela jullovet)

Annons:
Herveaux
2017-01-21 08:57
#1

Min röst går till den goda julmaten. 😇

Tror inte du är gravid, men du kan ju ta ett grav.test som du tänkt för att få svar och lugna nerverna.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Honestyisdead
2017-01-21 12:14
#2

Jag gissar på mellanblödning  och julmat ;)

[rumelle]
2017-01-21 13:27
#3

Har du hoppat över mensen kan det absolut vara en mellanblödning. För mig fungerar det bra att hoppa över mensen vissa gånger, men andra gånger får jag mellanblödningar.

Upp till toppen
Annons: