Annons:
Etikettfamiljen
Läst 1007 ggr
[Lukasgraham]
2017-01-22 19:50

Familjen vill para ihop mig med killen!

Min familj är helt & hållet dum i hela huvudet… Eller nja, kanske inte bör vara så hård mot dem, men allvarligt! Nu börjar jag bli less!

De vill att jag ska bli tillsammans med en kille som både jag och de känner. 

De pratar i smyg om hur de ser oss tillsammans, har fått höra av min syster att de önskar att vi vore tillsammans o.s.v.  Så fina barn det skulle bli, de är söta ihop och så vidare. Den killen har även fått veta och höra samma sak. Det känns jobbigt tycker jag.  Vill inte heller säga till dem, utan viftar bort det och försöker att inte bry mig. Men jag är känslig och anser att det är jobbigt. 

Vad ska man ta sig till egentligen? :-(

Annons:
Stallmima
2017-01-22 19:54
#1

Om ni 2 inte är intresserade av varandra eller att det bara en av er som inte är intresserad att inleda någon relation vore det svaret gott nog till dina föräldrar.

Honestyisdead
2017-01-24 16:59
#2

Säg att du inte vill och att du inte vill höra mer om det.

Carrosh
2017-01-27 11:19
#3

Säger du inget så kommer ju inget att ändras. Prata med dem, förklara för dem att du tycker det är jobbigt och att du inte vill. Vem du blir tillsammans med är DITT val, inte deras.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Jojaton
2017-01-27 22:39
#4

Tror inte de menar något illa med det, så om du inte säger att du tycker det är jobbigt kan de ju inte veta att du tar illa upp.

Johanna - Instagram

Upp till toppen
Annons: