Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 5438 ggr
tixEntry
1/24/17, 9:58 AM

Den där känslan... #6

Den förra tråden är nära på full så jag gör en ny.

Den där känslan när personen du har en liten crush på går omkring med sin pojkvän hela tiden… :(

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Annons:
Cassie01
1/24/17, 12:50 PM
#1

Den där känslan när man vet att man aldrig kommer att få honom..

Whippetgerbilen
1/24/17, 8:22 PM
#2

Den där känslan när man har ångest…

Dogs is my world ♥

Mysan_
1/24/17, 9:39 PM
#3

Den där känslan när ens enda vän är falsk, elak och inte bryr sig över huvud taget. Vad ska jag göra, jag klarar mig inte utan honom. Men nu klarar jag mig inte med honom heller. Han har förändrats så mycket, han är en av dom nu, dom taskiga och falska man inte får lita på. Den bästa vän jag en gång hade har försvunnit för att aldrig mer komma tillbaka.

panini
1/24/17, 10:12 PM
#4

Den där känslan när man nästan har gjort klart en hel skoluppgift 👍

tiger tok
1/25/17, 6:16 AM
#5

Den där känslan när man är kär och tror personen är kär tillbaka :D

Mysan_
1/25/17, 9:28 PM
#6

Den där jävla känslan när ens crush säger att han brukade vara kär i en… Ska jag skratta eller gråta? Båda kanske, jag får skrattgråta mig till sömns 😃😭

Annons:
panini
1/26/17, 12:14 AM
#7

Känslan när man tydligen är bortgift med syrrans pojkväns bror och har fått en förlovningsring och allt… 😂

Carrosh
1/27/17, 11:03 AM
#8

Den där känslan när man inte riktigt fattat än att man är färdig med veckans arbetspass och är ledig en vecka..

Och: Den där känslan när man lyssnar igenom ett nytt black metal-album och i princip varenda låt går rakt in i själ och hjärta och musiken känns i precis hela kroppen. ❤️

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[rumelle]
1/27/17, 7:10 PM
#9

Den där känslan när man vaknar klockan två på natten och får panik för all känsel har försvunnit från ena armen som hänger som en död klump. Och när känseln kommer tillbaka och det sticker som tusan.

Mysan_
1/27/17, 8:07 PM
#10

#6 Ooooch den där känslan när man blir tillsammans med sin crush eftersom han faktiskt fortfarande hade känslor för en 😃❤️

tiger tok
1/27/17, 9:04 PM
#11

Den där känslan när personen som man har en crush på har gått och skaffat flickvän.. Tror jag?

JuliaMG
1/28/17, 11:18 AM
#12

Den där känslan när ens crush sen snart fyra år tillbaka som faktiskt umgåtts med en på senaste tiden nu har hittat en annan tjej som han hellre umgås med, och man kan inte låta bli att sura lite varje gång man ser dem skrattande tillsammans, för man önskar att det var en själv som fick honom att skratta! XD

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Mysan_
1/28/17, 5:31 PM
#13

Den där känslan när man inser att ens kompis är en player… Jag trodde faktiskt bättre om henne, tycker synd om alla killar hon playat… Trodde inte att hon var en sån idiot 😐

Annons:
Anonym783
2/12/17, 9:33 AM
#14

Den där känslan när man lyssnat på samma låt på repeat i en halvtimme

Hakuna Matata.

Carrosh
2/16/17, 12:53 PM
#15

Den där känslan när man trotsar vädret och ändå promenerar hem från stan efter jobbet, i underkylt regn.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Sofie1
2/17/17, 8:32 PM
#16

Den där känslan då hans ögon är så fina och jag bara älskar honom och han älskar mig men det är ingen av oss vågar ta det första steget😧

Mysan_
2/17/17, 10:10 PM
#17

Den där känslan när en usel dag förvandlas till en toppen dag tack vare ett par fina vänner ❤️

[Lukasgraham]
2/17/17, 11:28 PM
#18

Känslan när man älskar någon och den inte älskar en tillbaka.

Sweelin
3/1/17, 6:22 PM
#19

Den där känslan när alla skaffar barn omkring en…

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Linn Is The New
3/1/17, 7:51 PM
#20

När man får mens = f"u¤k it

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
[Lukasgraham]
3/2/17, 7:45 AM
#21

Känslan när man ser en bebis och en förälder på affären och man nästan smälter ❤️ Varje gång man ser en bebis och man får "mammakänslor" haha :-)

[Lukasgraham]
3/2/17, 7:46 AM
#22

Känslan när killen smsar/ringer=akut nervositet och super glad på samma gång ❤️Hahah ❤️

Carrosh
3/4/17, 2:17 PM
#23

Den där känslan när man på jobbet på kvällen får besked om att farfar åkt in på sjukhuset.. och man är fast på jobbet över 30 mil bort…

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Linn Is The New
3/8/17, 12:39 PM
#24

Varje gång killen tar händerna runt midjan, skjuter sin kropp imot din… Kysser dig, och kollar dig djupt i ögonen. Ja, det hände minsann igår.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anonym783
3/25/17, 9:37 AM
#25

Den där känslan när man berättar något jätteallvarligt för sin kompis och hon inte ens verkar bry sig, utan lämnar en på läst.

Hakuna Matata.

Anonym783
3/27/17, 8:02 PM
#26

Den där känslan när man får reda på att hon bara inte riktigt fattat vad man menade😂😅👍 och Den där känslan när man inser att man snart kommer få studiebidrag 🤗

Hakuna Matata.

Mysan_
3/28/17, 7:26 AM
#27

Den där känslan när man inser hur jävla ful man är och alla andra är så vackra….

Annons:
Ylva98
3/28/17, 11:32 AM
#28

känslan när man försöker vara trevlig men blir ignorerad..

tixEntry
3/28/17, 12:19 PM
#29

Den där känslan av ångest när man tänker på pressen och förväntningarna som alla andra verkar klara galant och man själv sitter där på gränsen till gråt och känner sig helt patetisk.

Den där sprittande känslan när man får ögonkontakt, om än bara för en halv sekund och det känns som att personen ser en.
Och när personen sedan böjer sig ner för att kyssa sin kille.

Den där känslan av en varm liten fluffboll i famnen som knaprar med tänderna när han blir kliad i nacken.

Den där känslan när allt är väldigt tråkigt, fast samtidigt ganska dramatiskt, och väldigt glatt fast fortfarande väldigt nedstämt och man bara är allmänt förvirrad och trött på alltihop, och det inte hade gjort något alls att dö idag men man mår inte särskilt dåligt och är allmänt glad? :/

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[unicarl]
3/29/17, 5:31 PM
#30

Den där känslan när du inser hur mycket du vill kyssa den där personen ❤️

Men du vet också att det aldrig kommer att hända …

Tjeja
3/29/17, 7:01 PM
#31

Dendär känslan när du inser att du oavsiktligt sårat någon…. …och insikten kommer typ 25 år försent! 😝

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Tjeja
3/29/17, 7:04 PM
#32

Dendär känslan när du insåg att du hade en avvikande romantisk läggning.. ..att du faktiskt är kär i flera personer samtidigt…

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Anonym23]
3/29/17, 7:53 PM
#33

den där känslan när man är utfryst i skolan

nadilda
4/6/17, 8:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Känslan av att äta frukost till middag, älskar frukost! ❤

Annons:
JuliaMG
4/13/17, 8:00 AM
#35

Känslan när man inser att man för första gången på tre år inte hade en panikattack på toaletten inför en muntlig presentation i skolan. Känslan när man inser att man inte heller grät över presentationen ens en enda gång sedan man fick uppgiften även om det varit nära - trots att den var på engelska och trots att det var framför helklass. Känslan när man inser att man inte ens låste in sig på toaletten för att få andningen under kontroll lektionen innan presentationen, trots att det var en massa strul med gruppen då en av personerna var allmänt oförberedd och sökte upp detaljerna om sin del på plats, och trots att den andra personen var borta alla lektioner innan den då presentationen ägde rum (bless you, du underbara människa som kommer trots kraftig pollenallergi bara för att du vet att jag har social fobi och behövde dig, och som tittade mig rakt i ögonen med de mest stadiga och snälla ögon jag sett och sa fullt allvarligt "det är jättebra" när jag frågade dig om min del var bra när vi tränade och som sade "det gick jättebra!" när presentationen var över utan att så mycket som blinka - ursäkta långt inlägg, men behövde bara säga hur sjukt tacksam jag är över vissa underbara människor). … Den där känslan när man inser att det kan bli bättre!

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

JuliaMG
4/21/17, 5:44 PM
#36

Den där känslan när man lyckas umgås med fyra tjejer på stan utan större problem med ångesten som nästan alltid finns där, och faktiskt pratar mycket mer än vad man brukar göra annars (egentligen kan man kanske säga att jag gick ifrån att vara knättyst till bara blyg, vilket är underbart eftersom det innebär att sociala ångesten faktiskt har blivit bättre)… Med andra ord: Den där känslan när man är riktigt, riktigt lycklig. Och vill dela med sig av lyckan för som jag ser det gör lyckliga människor andra människor lyckliga genom att sprida sin egen lycka.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Tortioseshell
4/21/17, 11:58 PM
#37

Den där känslan när man inte kan sluta tänka på en person så mycket att det blir jobbigt tillslut…

See yah... 


JuliaMG
5/1/17, 10:44 PM
#38

Den där känslan när man för första gången på evigheter vågar publicera en selfie på instagram och den vackraste och finaste tjejen i klassen skriver "vackraste!!" i kommentarsfältet. <3 (Överreagerar jag? Ja, en aning. Men jag kan inte sluta le, så vad spelar det för roll… :))

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Katniss
5/1/17, 11:18 PM
#39

Den där känslan när man är trött

R.I.P. Anton 💔

Whippetgerbilen
5/4/17, 9:59 AM
#40

Den där känslan när man är helt själv i skolan..

Dogs is my world ♥

Carrosh
5/5/17, 10:34 PM
#41

Den där känslan när man får en badboll i födelsedagspresent av Pressbyrån.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Bellie
5/6/17, 11:09 PM
#42

Den där känslan när ens crush kommer till ens hus när man är sjuk och lämnar en present han köpte till en…

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

tixEntry
5/23/17, 12:03 AM
#43

Känslan när ens crush sitter och gullar med sin hund och är bara så URGULLIG så en nästan DÖR >w<

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Mysan_
5/23/17, 7:13 AM
#44

Den där känslan när en är så sjuuukt nöjd med sina nya skor!! 😍

tixEntry
5/23/17, 2:54 PM
#45

Känslan när en har sovit alldeles för lite, är trött och kan inte koncentrera sig på ens skolarbete, och det som dessutom skulle vara inlämnat för länge sedan … 😕

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[Shia]
5/23/17, 2:59 PM
#46

den där känslan av lätthet och tron på att allt kmr bli bra- nu.

den där känslan när man inser att det är skit redan dagen efter…

den där känslan när man ätit normalt 1 vecka utan ångest..

den där känslan när vågen visar -1 kg…

[Charlotte Kittenheart]
5/24/17, 1:56 AM
#47

Känslan när klockan är 2 på natten och jag tänker "Ett kapitel till, jag kommer inte att vara så trött imorgon" fast jag vet att jag kommer att vara en zombie. 🤦‍♂️

[134643]
5/24/17, 7:58 AM
#48

Den där känslan när man äntligen har möjlighet att sova ut, så vaknar man efter 6 timmars sömn och kan inte somna om… Den där känslan när man lämnat in allt i skolan och man nu är redo att ta studenten :D

Annons:
Äppelsnäckan
5/24/17, 11:11 AM
#49

Den där känslan när något, stort eller litet inträffar så att man blir nere igen efter att ha mått bra nyss.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Mysan_
5/24/17, 11:59 AM
#50

Den där känslan när man har roliga planer på sin lediga dag…

…Och så får man migrän :)))))

Whippetgerbilen
5/24/17, 12:14 PM
#51

Den där känslan när man sitter i skolan och är hungrig :/

Dogs is my world ♥

[Charlotte Kittenheart]
5/24/17, 12:51 PM
#52

Känslan när man ligger i sängen och äter cheez crunchers till lunch

[Bamse100]
5/24/17, 1:57 PM
#53

Den där känslan när man vet man kommer jobba den 12 juni efter man tagit studenten den 10 juni💕

Rosisa00
5/24/17, 8:58 PM
#54

Den där känslan när alla lärare utalar/säger ditt namn som en kille fast du e tjej…

ipopuma
5/25/17, 8:59 AM
#55

Den där känslan man är sååå taggad men så nervös!!!

Annons:
Tjeja
5/26/17, 6:26 PM
#56

Den  där känslan när migränen kommer krypandes ikväll igen… 😭

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Bellie
5/26/17, 7:36 PM
#57

När man hamnar i samma grupp som sin crush i ett skolarbete och inte vet hur man ska bete sig…

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

[Charlotte Kittenheart]
5/27/17, 11:49 PM
#58

Känslan när man inte har haft en riktig vän i skolan på över ett halvår och man tvingas vara med ett bästispar som man knappt gillar då de ignorerar en 98% av tiden och i princip bara är med en för att alla andra hatar dem. På gympan och uppgifter man ska göra 2 och 2 så är det ju ingen som vill vara med en så man blir ihopparad med den extremt superblyga tjejen i klassen som inte ens vågar säga vad hon heter. Tjejen har även börjat tro att vi är vänner då hon nu har börjat stalka mig överallt.

[DenTysta]
5/28/17, 9:47 PM
#59

Känslan när man bara känner sig ekande tom…

Carrosh
5/29/17, 2:26 PM
#60

#58 Antingen är du ärlig och säger att du inte vill vara vän, eller så kanske du kan ge det en chans? Du känner ju uppenbarligen inte tjejen, men du kanske ändrar uppfattning om henne om du ger det en chans att lära känna henne? Du har ju absolut inget att förlora på det, liksom. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Corgitok
5/29/17, 6:16 PM
#61

Känslan när du inser hur falska människor är

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[Reträtt]
11/27/17, 6:01 PM
#62

Känslan när man är i ett rum fullt av människor, men känner sig ensammare än om man var ensam i rummet.

Annons:
tiger tok
11/27/17, 9:24 PM
#63

När man dansat med sin crush!!

shia
11/28/17, 8:20 PM
#64

Känslan när man klivit över stänglset och inser att nu är det över, det här var mitt liv. Känslan när man står beredd att hoppa å blir hindrad. Känslan när man klivit tillbaka å inser att man överlevt. Känslan när man vaknar en morgon och tänker att det är något som fattas. Och man inser att det som fattas är ångesten. Man vaknar fri. Känslan när man skrattat på riktigt efter att ha mått riktigt dåligt. Känslan när folk runt omkring en bryr sig om en och bjuder med en på aktiviteter. Känslan att inte längre vara jagad av sig själv Känslan när man tagit fram rakbladet och kan lägga tillbaka det utan att ha skadat sig själv. Många känslor, alla upplevda inom kort tid

shia
11/28/17, 8:20 PM
#65

Känslan när man klivit över stänglset och inser att nu är det över, det här var mitt liv. Känslan när man står beredd att hoppa å blir hindrad. Känslan när man klivit tillbaka å inser att man överlevt. Känslan när man vaknar en morgon och tänker att det är något som fattas. Och man inser att det som fattas är ångesten. Man vaknar fri. Känslan när man skrattat på riktigt efter att ha mått riktigt dåligt. Känslan när folk runt omkring en bryr sig om en och bjuder med en på aktiviteter. Känslan att inte längre vara jagad av sig själv Känslan när man tagit fram rakbladet och kan lägga tillbaka det utan att ha skadat sig själv. Många känslor, alla upplevda inom kort tid

[Reträtt]
11/28/17, 8:36 PM
#66

#64 ❤️

DogeLove
11/28/17, 9:31 PM
#67

Den där känslan när man äntligen lyckats hitta någon att umgås med och sen är orolig för att man råkat gjort något dåligt mot den personen.

[Reträtt]
12/13/17, 4:06 PM
#68

Den där känslan när man inte orkar… 😕

shia
12/13/17, 10:55 PM
#69

Den där känslan när allting bara poffar ner igen när det just börjat bli bättre… Samtidigt som man ser en liten gnutta ljus som är längre bort än innan men fortfarande synlig. Den där känslan när man tvingas fatta beslut om ens framtid man inte har ngn aning om

Annons:
Rosisa00
12/14/17, 10:14 AM
#70

Den där känslan när man tror att man klarat sig hela vägen till skolan utan att halka men så halkar man tio meter från skolan o inser att man måste gå hem igen…

DogeLove
12/14/17, 12:56 PM
#71

Den där känslan när man vet att man har förlorat något och det aldrig kommer komma tillbaka. Den där känslan när man vet att oavsett vad man väljer så kommer det bli dåligt och allt bara känns meningslöst…

Carrosh
12/16/17, 12:19 AM
#72

Den där känslan när man dyker upp till ett event kl 21, som ska hålla på till 22, men som är nersläckt och klart långt innan…

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[134643]
12/21/17, 4:44 PM
#73

Den där känslan när allt verkar gå lite för bra för att vara sant

DogeLove
12/21/17, 5:21 PM
#74

Den där känslan när ens syster kommer hem med en kompis och man själv håller på att bryta ihop av ensamhet.

Tjeja
12/21/17, 11:25 PM
#75

Den där känslan när man vill så mycket men bara inte får som man vill.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Carrosh
12/22/17, 9:22 AM
#76

Den där känslan när det bara är några timmar kvar tills familjen kommer på besök!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
[Reträtt]
12/28/17, 2:42 PM
#77

Den där känslan när man inte kan "rycka upp sig" som alla säger åt en att göra.

Carrosh
12/29/17, 11:00 AM
#78

Den där känslan när man äntligen har en ledig dag efter 5 intensiva dagar med familjen och ett jobbdygn, och man äntligen kan slänga sig på sängen i lugn och ro och bara njuta av tystnaden!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Reträtt]
12/30/17, 2:10 PM
#79

Den där känslan när man önskar så innerligt att det nya året ska bli bättre än detta, men tvivlar på att det kommer hända när man än en gång satt vaken mitt i natten med panikångest, grät och inte kunde somna. Bara såg honom dö om och om igen.

[Reträtt]
1/11/18, 8:00 PM
#80

Den där känslan när… eller vänta nu: jag är så trött att jag inte vet vad jag känner. 😴 Någon annan?

Mysan_
1/11/18, 8:22 PM
#81

Den där känslan när machine head verkar ha konserter ÖVERALLT utom i Sverige i år 😕

shia
1/19/18, 7:36 PM
#82

Den där känslan när man hinner tänka 1 miljard olika anledningar på 10 sek till varför ens lärare vill prata med en och möjliga frågor, svar å konsekvenser när läraren ber att få prata med en

tiger tok
1/19/18, 8:38 PM
#83

Usch alltså. Det är så svårt, har en helt underbar person som börjat visa intresse för mig. Jag är inte intresserad, men jag vill inte göra honom ledsen eller att det är svårt för oss att vara vänner. Vill ju vara vän med honom, men vill ju inte göra så att han tror jag är intresserad?

Annons:
[134643]
1/24/18, 1:59 PM
#84

#83 Jag skulle berättat det för honom. Hellre att han blir lite ledsen nu och kan på vidare, än att han går och hoppas på något som aldrig kommer att hända. Den där känslan när man ska flytta till ett annat land om inte mindre än tre veckor, och till råga på allt bli sambo (!!)

tiger tok
1/24/18, 6:56 PM
#85

#84 ja, det är ju det som känns mest schysst i längden! Men är rädd att vi inte kommer kunna vara vänner efter det. Vad kul! Fast kanske lite läskigt också?

[134643]
1/25/18, 2:56 AM
#86

#85 Fast frågan är om ni skulle kunna vara riktiga bra vänner om du visste att han alltid ville mer? Jag tror inte att det sjunkit in tillräckligt för att bli läskigt än haha. Jag sitter just nu i thailand med några dagar kvar av en 3 månaders backpacker resa, så just nu längtar jag efter ett hem och någon slags stabilitet, oavsett land haha!

DogeLove
1/26/18, 5:59 PM
#87

Känslan när man hittat någon att umgås med och inser att man snart ska börja 7an och måste börja om, Yey…

shia
2/1/18, 3:28 PM
#88

Den där känslan när man trodde man vart färdig med ätstörningen då man får ett hetsätnings anfall igen, käkar 1 pkt torra brownies, 200 gram choklad och 1 sportbar på fem min å ens idrottslärare och mentor går förbi å ser allt… Samt inte bara ångesten över att man käkay utan även ont i magen hela kvällen….

ipopuma
2/5/18, 12:33 PM
#89

Den där känslan när man får mailet att "du har fått jobbet", snacka om att känna sig glad :D

[134643]
2/5/18, 5:53 PM
#90

#89 Grattis! Sjukt kul känsla! Den där känslan när man sitter och översätter sitt cv till engelska. Ahh.

Annons:
Ylva98
2/5/18, 9:38 PM
#91

den där känslan när man httat dröm hunden men folk sätter käpparna  hjulet för mig

DogeLove
2/5/18, 10:07 PM
#92

Den där känslan när man sätt en emotionellt jobbig film och nu ska försöka somna! :,(

ipopuma
2/5/18, 11:17 PM
#93

#90 tack så mycket är verkligen jätteglad. Lycka till med cv:et

JuliaMG
12/23/18, 11:44 PM
#94

Den där känslan när man skriver i en jättegammal tråd bara för att man kan.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Xseros
12/23/18, 11:48 PM
#95

Den där känslan när man läser än jättegammal tråd för att någon puttat den


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Xseros
12/23/18, 11:48 PM
#96

Den där känslan när man läser än jättegammal tråd för att någon puttat den


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

shia
12/24/18, 10:11 AM
#97

Den där känslan när man vaknar på julmorgonen, solen lyser in och man kollar ut över lägdorna som är ens egna och stallet som nästa år ska renoveras å bli bebott och alla andra små röda hus med roliga gamla saker i ❤️ när man vaknar upp och vet att man överlevt ett till år hur tufft det än varit.

Annons:
Xseros
12/24/18, 10:54 AM
#98

Den där känslan när man inser att man inte kommer få något på sin önskelista


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Calcifer
12/24/18, 11:16 AM
#99

Den där känslan när man måste acceptera att man blivit vuxen eftersom man får julklappar utefter hur praktiska och nödvändiga de är och inte efter vad man "bara" vill ha. 😂


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Xseros
12/24/18, 7:33 PM
#100

Den där känslan när man håller en konversation via en gammal tråd och alltid börjar inläggen med "den där känslan när"


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Emptymoment
12/24/18, 8:39 PM
#101

Den där känslan när tomten inte kom på julaftonskvällen som vanligt 😭

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

akvarium123
12/24/18, 8:45 PM
#102

Den där känslan när man väl lyckas få bort en inställning i mobilen efter 1 år av försök.

shia
12/24/18, 11:21 PM
#103

Den där känslan där maan får en chokladask I julklapp.. Och måste hålla sig för att skrika och slänga iväg den… Förstår omtanken men… När man har jättemycket ångest över käkat så himla mkt… Både gröt, prinskorvar, köttbullar, potatis, cheesecake, och choklad godis å vet man kmr behöva fasta många dagar framöver för å bli av med det… Å så får man chokladask…. Bara 0 försöka andas..

Xseros
12/25/18, 12:16 AM
#104

Den där känslan när man tycker det är bra när du äter mycket shia. Okej den där var desperat


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Annons:
Emptymoment
12/25/18, 12:20 AM
#105

#103 Den känsla du borde ta med dig är stolthet, över att du åt allt det du skrev :)

Och sen får man ha 3 "fuskdagar" på ett år där man får äta hur mycket gott man vill och det räknas ändå inte som att äta för mycket eller onyttigt: Jul, Påsk och sin födelsedag, så du behöver inte fasta, för du har följt julens alla regler 😉

God jul och bra jobbat <3 🎁

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

JuliaMG
12/25/18, 3:30 PM
#106

#103 Hej, nu kommer jag vara lite jobbig med dig, men det är viktigt att du tar hand om dig, och jag vill bara hjälpa till - du får vara hur sur du vill på mig. Att fasta kommer inte få dig att gå ner i vikt. Kroppen går på lågvarv och börjar ofta bryta ner muskler istället för fett, för att det ger mer energi, och det bildas giftiga restprodukter som inte är bra för kroppen. Dessutom så är risken också större att om man fastar, så blir man jättemycket hungrigare efteråt, och därför äter man mer, vilket ofta väcker ätstörningsproblematik då man istället då känner sig jättedålig för att man har "ätit för mycket" (fast egentligen så försöker ju kroppen bara kompensera för de dagar som man gått utan mat, och egentligen har man ätit mindre än vad man bör göra i vilket fall som helst). Jag säger inte att du måste äta jättemycket de kommande dagarna, men det är viktigt att äta lite iallafall, så kroppens system får fungera som de ska. Om kroppen får den energi den behöver genom mat, så kommer den också att förbränna fett. Om man äter regelbundet istället för jättemycket en dag och sedan ingenting nästkommande dagar, så kommer kroppen ur balans. Tänk dig lite som ett vattenglas. Om du fyller glaset med allt vatten som du dricker under en vecka svämmar det ju över. På samma sätt får kroppen inte det den behöver om du fastar, dvs fyller glaset så det svämmar över, för att kompensera för det du "missat" (dvs "ätit för mycket"/det du skulle druckit under veckans gång). Det här är kanske ett jätteflummigt svar, men jag vill bara att du ska må bra! DESSUTOM så kan jag garantera att du är jättevacker och att det inte gör någonting även OM du skulle lägga på dig lite mer fett (det försvinner ju alltid efter ett tag också!), men jag vet att det kanske är svårt att lyssna på. Ta hand om dig iallafall! Jag skickar styrkekramar härifrån! :) <3

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Loka03
12/25/18, 8:09 PM
#107

Den där känslan när man har kollat i 3 eller 4 timmar på Fanny och Alexander och inser att hela dagen har blivit ett mörker.

Are humans real?👽👽👽

Ellen_
12/25/18, 8:13 PM
#108

Den där känslan när… du inte känner något

ipopuma
12/25/18, 10:10 PM
#109

Den där känslan när du trodde du skulle få vara ledig och kunna plugga imorgon men de ringer in en på jobb och man ska få göra saker man aldrig har fått göra innan och man har lite panik! 

Den där känslan när man börjar känna att tröttheten börjar ta över en.

Den där känslan när stressen börjar ta över en helt och hållet o man är bombsäker man kommer falla sina båda tentor

shia
12/25/18, 11:09 PM
#110

#105 #106 ❤️ Den där känslan när ridpasset gått riktigt bra. Red min passis idag med reflextäcke-å han vart spänd över det ibörjan. Å var dunder laddad. Haha då han vilat 2 dagar. Men från att vara spänd å pigg, förstod jag att framdelsvändningar, skänkelvikningar verkligen är lösgörande! Han vart superfin å mot slutet kunde han trava på volt I avspänd form med lätt lätt kontakt och mjuk å trampade under sig å jag överlycklig. Haha 😂 måste dock börja tänka på min sits nu när han börjar bli så fin. Ska till stallet imorgon och vara där hela dagen =) Den där känslan när man inser skolan börjar om 2 v… Men för första gången börjar jag inte planera en massa eventuella saker som kmr hända eller ev konversationer m lärare eller så. Utan jag har insett att jag kan ta det som det kommer. Nog för när jag planerat å det händer typ 2 må senare så vet jag hur jag ska reagera å säga för att det ska bli de konsekvenserna 0 de händer efter det osv(planerar, drömmer om ev konsekvenser om jag gör si å så osv) Bara jag kommer ihåg saker jag sagt (ljugit) så löser det. (haha travtränare säger många saker, ibland filosofiska. Ex att hans far sa att man behöver aldrig komma ihåg vad man sagt om man talat sanning. =har man ljugit å massa lögner behöv man komma ihåg det typ haha. Den där känslan när man inser att typ bara en person i klassen vet om vrf man bytte skola. (min kompis som sällan är på skolan numera) och det är inte att ingen frågat. Många har frågat vrf jag bytte skola. Alltid sagt att syrran tyckte den skolan var stökig som hon gick på å denna mkt bättre så jag började här direkt. När jag I själva verket var mobbad och utfryst. Ibland 3 e hands vännen. Då kunde jag typ få vara vän med en en dag å ha roligt å den följde med hem. För att nästa dag sitta på en sten å gråta igen. Minns slagen i magen. Gömställerna… Orden… Saxar som kastades… Tjock, ful, äcklig, nörd, häst nörd, att jag borde läggas in på psyke. När de lyckades få veta via den enda vän jag trodde Jag. hade att jag inte ville leva… Eller orkade med… Vart de snäll ett tag, tills de insåg att jag inte försökt ta mitt liv utan endast inte ville leva. Ex frågade hon i klassen som å har ätstörningar just nu(vi har snackat en del ang det osv) I to vrf jag bytte skola egentligen. Men kunde inte säga sanningen. Jag skämms typ å är rädd att det ska komma ut.. Å att de ska komma efter mig(mobbarna alltså) var en I min gamla klass som gick till en lärare å sa att hon trodde jag inte hade några vänner å var retad. Läraren bad å få prata med mig(sedan dess har jag alltid planerat ev om ngn lärare vill prata med mig) å frågade hur det var-jag ljög. Den där känslan när man skrivit en halv bibel igenXD

Xseros
12/25/18, 11:54 PM
#111

Den där känslan när man inte orkar läsa fler biblar än orginalet


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Annons:
Själshjärta
12/26/18, 3:11 PM
#112

Den där känslan när man sitter och gömmer sig i sitt rum och går in på iFokus för att man inte orkar vara social just då. 🎧

Welcome to the Black Parade

[EM_L]
12/26/18, 7:23 PM
#113

Den känslan när man tänker på all skit som har hänt en.

Den känslan när man träffat en person som man fick problem med i mellanstadiet som har utsatts för så mycket skit och som visar sig vara den ända personen man känner som riktigt förstår mig. Ingen annan gör det.

Den känslan när det bara är 2 veckors jullov och man snart ska träffa killarna till idioter i klassen.

Den känslan när man längtar efter att få bli ihop med någon kille som bryr sig och som man kan älska.

LinneaWik
12/26/18, 7:27 PM
#114

Den känslan när man kan få det man önskar Mest av allt men endå inte?

shia
12/26/18, 7:48 PM
#115

den där känslan när dagens ridpass gick ännu bättre med en stormfin och duktig häst :) och i djupsnön i traven sväva fram. 

den där känslan när man själv och ens syrra har så roligt å skrattar och sjunger om allt möjligt med konstiga röster och tjoar.

 den där känslan när man inser hur roligt man faktiskt kan ha.. och att det går att vara glad… men samtidigt veta att skolan börjar om 2 v och att allt kommer bli kaos igen… glädje är lånad tid. smärta är räntan man får betala.

Lona
12/26/18, 11:32 PM
#116

Den där känslan när man inte kan sova men kryper tätt, tätt intill personen som man tycker så oerhört mycket om och myser av att vara nära. Den där känslan när man inser att man ÄNTLIGEN lyckats fira den där julen som så många drömmer om; lugnt och avslappnat med ett fåtal nära och kära, med lagom mycket mat, lagom mycket julklappar, lagom av ALLT - och varken jobbiga krav eller ångest. Wow!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Travis D
12/26/18, 11:35 PM
#117

Den där känslan när ens crush frågar om man vill bli tsm 💗

Xseros
12/26/18, 11:48 PM
#118

Den där känslan när man inser att detta är den nya skriva av mig


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Annons:
BokDuvan
12/31/18, 11:43 AM
#119

Den där känslan när man inser att hela lovet har och kommer bli fullt av folk som sover över :( 24-29 kom kusinerna 30-1 kom vuxna 2-3 sover jag över hos vänner 4-6 kommer vuxna kusiner

shia
12/31/18, 12:32 PM
#120

Den där känslan när man kör ettåring för andra gången och banjobb för första gången =) med "stor"häst 😂 Är ruskigt roligt att köra häst. Om än det är svårt och jag känner mig 10000 gånger säkrare på häst ryggen 😂😂 Blir förvisso säkrare för varje gång jag kör, är dock bara under lov jag kör, så är ibland 2 månader mellan körturerna. Känslan när man är i stallet och bara njuter och lever i nuet. Nu är det snart nytt år. Jag är faktiskt lite förväntans full åå det nya året. Främst så jag och min passhäst ska ut på fler tävlingar =) alla tävlingar vi kan starta i inom 20 mil. Tror det blir 1 I mars å april. Sedan tre i maj och juni och en i juli och fyra i augusti å två i september. Inom vår klass då. Om vi utvecklad mycket och kan starta i klassen högre blir det lite fler /ibland två klasser dag. Enda jobbiga är man måst gå upp tidigt så man hinner köra honom någon mil först ingav man knoppar och rider fram hemma å sedan på tävlingsplatsen rida 1 h/1.5 h innan man rid 4 min på dressyrbanan😂😂 sen hem igen.

Tjeja
12/31/18, 2:05 PM
#121

Den där känslan….

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

shia
12/31/18, 10:23 PM
#122

Den där känslan när man för femtioelvahundrade gången får frågan hur man kan vara så smal! Med tanke på all fika osv! Det värsta är att alla säg så, unga, samma ålder, äldre. (som nu mina kusiners pappa/hans tjej. De är ganska runda. 50 års åldern å försök gå ned i vikt.. Är bara så jäkla sugen å svara " det är inte så svårt, följ tops på internet. Svält dig. Spy, träna som en galning klart. Usch bara å försöka andas å ta det lugnt trots alla känslor vill man ska gå in på toaletten. Men ingen mer gång iår lovade jag mig igår

Ellen_
12/31/18, 11:49 PM
#123

Den där känslan när detta skitår snart är slut, äntligen!

Lona
1/1/19, 12:51 PM
#124

#122,❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Själshjärta
1/1/19, 2:38 PM
#125

Den där känslan när man mår dåligt igen. 

Eller nej: fortfarande.

Welcome to the Black Parade

Annons:
Travis D
1/1/19, 6:01 PM
#126

Den där känslan när man får sin mens hemma hos sin farfar när man tränar en häst. Jätte kul

Upp till toppen
Annons: