Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 475 ggr
klotterplank
2017-01-26 14:38

Alla <3dag present för honom

Hej!

Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg och jag undrar om ni har något tips på vad man kan ge till sin pojkvän? Kanske ni killar på forumet har ett tips på vad som uppskattas? Alla förslag är välkomna, men kan ju tillägga att han fick kalsonger och lite sådant han önskade i julklapp :)

Annons:
[134643]
2017-01-26 15:22
#1

Jag tycker att det beror så himla mycket på hur han är som person. Uppskattar han en present mest, eller skulle blommor , bio och en mysig middag faktiskt slå högre? 

Vill han helst ha något sött och personligt, kanske en tavla med någon fin text på, nyckelring med bild på er två? Eller vill han hellre ha en parfym, klocka, eller någon fin skjorta? 

Har han några speciella intressen? 🙂

klotterplank
2017-01-26 15:34
#2

Han är så himla svår att ge presenter till för det han gör på fritiden är att spela dator, och på dagarna är han elektriker och skruvar och fixar. Han är inte den romantiska typen, men han uppskattar saker man kan göra tillsammans bara de inte blir för tjejigt och tråkigt. Har tidigare gett honom biobiljett, en tavla på oss, parfym och allt det där klassiska så jag börjar få idétorka. Han är inte den modemedvetna typen som bryr sig om vad man ska ha på sig osv heller… Det känns också lite tråkigt att ge honom ett spel  och det är inget han direkt vill ha av mig heller…

[Lukasgraham]
2017-01-26 21:47
#3

En korg full med godsaker som han gillar :-)

Upp till toppen
Annons: