Kärlek och förälskelser

Vad köper du för alla hjärtans dag?

2017-02-05 16:00 #0 av: Frosstis

Ja, vad köper/gör du till/för din partner för alla hjärtans dag? :) Säg gärna kön och ålder på din partner :)

Anmäl
2017-02-05 18:22 #1 av: Lia

Jag brukar få ett smycke av min pojkvän (21 år) så jag misstänker att han planerat något sånt ^^ Själv ska jag (22 år) ta honom med mig på bio helgen efter :) På själva alla hjärtans dag kan vi nog ses några timmar på kvällen så då tänkte vi laga mat ihop och titta på film och spela spel.

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2017-02-05 18:56 #2 av: Tuulikki

Han är kille, 22.
Han ska få något han behöver men tycker är tråkigt att köpa själv. Blir nog kläder av något slag, vi rensade ut hans garderob och det fanns inte mycket kvar när vi (jag) var klaraOskyldig

Han gillar inte att få saker, så jag tar passar på att ge när det är födelsedag/jul/alla hjärtans dagCool

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2017-02-05 19:08 #3 av: vendelay

Min partner är man och 27 år. Brukar inte köpa något speciellt, vi brukar göra något mysigt. Antingen går vi på restaurang eller något sånt. I år har vi pratat om att ha en mysig hemmakväll och baka något och se på film tillsammans Glad

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-02-05 21:54 #4 av: Lizelda

Kille, 22

Vad jag vet så har han varken köpt eller planerat något då han inte ens är hemma då och dessutom väldigt sällan köper saker. Jag å andra sidan älskar att ge honom presenter då han blir så väldigt glad... Så jag har skickat efter ett kort med en axolotl på där det står "I love you Axolotl" samt ett halsband med en bebisaxolotl i samma färg som hans favorit :) Hoppas bara att de hinner komma hit i tid.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2017-02-06 16:39 #5 av: powerade

Hade tänkt ta min pojk på 23 på bio. ( våran första alla hjärtans dag)
Men han jobbar så det får väl bli när vi har tid.
Förväntar mig ingenting. Får hellre någon små sak för att han kan istället på alla hjärtans dag då många förväntar sig att man ska få något:p

Anmäl
2017-02-11 09:28 #6 av: Carrosh

Ingenting. Firar det inte, då jag tycker det är överreklamerat. Kärlek kan man visa hela året. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2017-02-12 10:20 #7 av: Hera

#6 Det ena utesluter ju inte det andra. Har aldrig förstått mig på sådana kommentarer.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.